معرفی و دانلود کتاب ابر تعامل‌گرها: چگونه از زبان سری ارتباط رمزگشایی کنیم؟

عکس جلد کتاب ابر تعامل‌گرها: چگونه از زبان سری ارتباط رمزگشایی کنیم؟
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۳۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابر تعامل‌گرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابر تعامل‌گرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابر تعامل‌گرها: چگونه از زبان سری ارتباط رمزگشایی کنیم؟

ابر تعامل‌گرها همان ابر قهرمانان دنیای بیزنس هستند. آن‌ها به جای پوشیدن شنل‌ها و زدن نقاب به صورت‌هایشان، کت‌وشلوارهای گران و اتو خورده‌ی خود را به تن می‌کنند و وارد ساختمان‌های بلند شیشه‌ای می‌شوند. کتاب ابر تعامل‌گرها نوشته‌ی چارلز داهیگ به ما می‌گوید که همان‌طور که ابر قهرمانان از مواجهه با خطرات ترسی ندارند، ابر تعامل‌گران نیز از مواجهه با ارتباطات انسانی ترسی ندارند. این میان تنها یک تفاوت وجود دارد: شما نمی‌توانید با تکرار و تمرین به یک ابر قهرمان تبدیل شوید اما به یک ابر تعامل‌گر چرا.

درباره‌ی کتاب ابر تعامل‌گرها

برای برخی از ما پریدن از لبه‌ی ساختمانی به ساختمان دیگر همان‌قدر غیرممکن است که بیان کردن نظرات‌مان در جمع. پس چه‌طور بعضی‌ها این‌قدر خوب از پس این کار برمی‌آیند؟ ابرتعامل‌گرها همان کسانی هستند که این توانایی را دارند که مکالمات را به سمت‌وسوی مورد نظر خودشان هدایت کنند. نظرات خود را به بهترین شیوه‌ی ممکن و با نهایت تاثیرگذاری بر دیگران در جمع ابراز کنند. چارلز داهیگ (Charles Duhigg) در کتاب ابر تعامل‌گرها (Supercommunicators) اسرار این ابرقهرمانان را برای ما رمزگشایی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب ابر تعامل‌گرها

چارلز داهیگ خود به عنوان یک ابرتعامل‌گر در این کتاب طرز فکر شما را درباره‌ی چیزهایی که به‌صورت روزمره می‌گویید به‌طور کامل تغییر می‌دهد. او بحث درباره‌ی گفت‌وگوهای بامعنایی را پیش می‌کشد که اساس کار ابر تعامل‌گران است. از نظر چارلز دوهیگ یک گفت‌وگوی با معنا چهار قانون نانوشته دارد که برای تبدیل شدن به یک ابر تعامل‌گر باید آن‌ها را فهمید و رعایت کرد. اولین قانون برای داشتن یک گفت‌وگوی یادگیرانه، توجه به نوع گفت‌وگویی است که درحال وقوع است. ممکن است ما گاهی بخواهیم در میان صحبت‌های‌مان کسی را نصیحت کنیم اما قصد فرد مقابل از گفت‌وگو با ما صرفا به اشتراک گذاشتن احساسات و افکارش باشد و این می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل شکست در ارتباطات کلامی ما باشد.

ارتباطات همیشه اهمیت بسیاری در دستیابی به اهداف‌مان در محیط‌های کاری، دوستانه و خانوادگی دارند. کتاب ابرتعامل‌گران راهکارهای مختلفی را برای سبک‌های مختلف ارتباطی در موقعیت‌های سخت و پیچیده شرح می‌دهد. یکی از سخت‌ترین موقعیت‌ها هم دعواها و جروبحث‌ها هستند. در چنین موقعیت‌‌هایی بسیار مهم است که بتوانیم به طرف مقابل‌مان نشان دهیم که به حرف‌های او گوش می‌دهیم اما اتفاقا در چنین موقعی است که همه نسبت به یکدیگر بدگمان و بی‌اعتمادند و تصور می‌کنند که طرف مقابل به‌جای آن‌که درحال گوش دادن به حرف‌هایشان باشد درحال آماده کردن جواب دندان‌شکنی به آنان است. اینجاست که چارلز دوهیگ به ما یاد می‌دهد که چه‌طور با هوش هیجانی بالا رفتار کنیم و بتوانیم به طرف مقابل‌مان نشان دهیم که به حرف‌هایش گوش می‌دهیم.

معرفی و دانلود کتاب ابر تعامل‌گرها

کتاب ابر تعامل‌گرها درهم‌تنیده‌ای است از علم و داستان. معجونی از پژوهش و داستان که تاثیرگذاری روابط را بر زندگی افراد در طول تمام دوره‌های زندگی‌شان بر ما آشکار می‌سازد. این شاهکار خواندنی، نوشته‌ی چارلز دوهیگ، توسط مهسا صباغی ترجمه شده است و وظیفه‌ی انتشار آن را نیز نشر میلکان برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب ابر تعامل‌گرها

  • بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2024
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 2024
  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون در سال 2024

نکوداشت‌های کتاب ابر تعامل‌گرها

  • موفقیت شخصی و حرفه‌ای ما در گروی درک کردن دیگران و درک شدن توسط آنان است، و بااین‌حال ما اکثرا مساله‌ای به این مهمی را به شهود و غریزه واگذار می کنیم. در کتاب ابر تعامل‌گرها، چارلز داهیگ کوهی از پژوهش‌های علمی و داستان‌های قرص و محکمی را مطرح می‌کند تا به ما نشان دهد که با استفاده از شیوه‌های مفید و کابردی، هرکسی می‌تواند شنونده، سخنران و حتی فعال رسانه‌های اجتماعی موثرتری باشد. (دیوید اپستاین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • اثر این کتاب برای همیشه در وجود من باقی ماند. من به خودم می‌آمدم و می‌دیدم که مدام به این دقت می‌کنم که در حین مکالماتم با افراد دیگر چه‌قدر سوال می‌پرسم و چه‌قدر می‌خندم. ما در طول روز به‌طور مداوم در حال مکالمه‌ایم اما آگاهی ما از خودمان در حین این مکالمات بسیار کم است، توجه به این مساله در کتاب برای من نکته‌ی بسیار جالبی بود. (آماندا ریپلی، نویسنده)
  • چارلز دوهیگ دوباره گل کاشته است، او باز هم کتابی نوشته است که همه‌ی ما باید آن را بخوانیم. او با بهره گرفتن از راه‌ورسم شخصی‌سازی‌شده‌ی خودش در ترکیب کردن داستان و علم، کتاب ابر تعامل‌گرها را به ما هدیه داده است. کتابی که راهنمای ما برای داشتن مکالماتی بهتر و ارتباطات عمیق‌تر انسانی است. اگر به دنبال این هستید که مهارت‌های ارتباطی خود را در محل کار و زندگی شخصی ارتقا دهید، این کتاب نقطه‌ی شروع شماست.

کتاب ابر تعامل‌گرها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پله‌ی اول شما برای داشتن مکالماتی بهتر و روابط شخصی موثرتر است. اگر به دنبال این هستید که اولا مهارت‌های ارتباطی خود را در محل کار و زندگی شخصی ارتقا دهید و دوما با تمرین و مطالعه، هوش هیجانی خود را افزایش دهید و با قدرت به حل مشکلات و سوءتفاهم‌های خود در مکالمات بپردازید، این کتاب پرفروش و منتخب بهترین گزینه برای شماست.

در بخشی از کتاب ابر تعامل‌گرها: چگونه از زبان سری ارتباط رمزگشایی کنیم؟ می‌خوانیم

این رویکرد امروزه «چانه‌زنی مبتنی‌بر سود» شناخته می‌شود و اولین قدمش خیلی شبیه کاری است که بولی در اتاق هیئت‌منصفه انجام داد یا همان روشی که دکتر اهدایی در گفت‌وگو با بیمارانش در پیش گرفت: پرسیدن سؤال‌های پایان‌باز و با دقت گوش‌فرادادن به جواب‌های طرف مقابل و تشویق مردم به بیان جهان‌بینی‌شان و آنچه بیشتر از هرچیزی برایشان بها دارد و ارزشمند است. حتی اگر بلافاصله نفهمید دیگران به دنبال چه‌چیزی هستند (شاید خودشان هم هنوز نمی‌دانند)، حداقل آن‌ها را به گوش‌دادن متقابل تشویق می‌کنید. فیشر می‌نویسد: «اگر می‌خواهید طرف مقابل به خواسته‌هایتان احترام بگذارد، ابتدا ثابت کنید که به خواسته‌های وی احترام می‌گذارید.»

اما گوش‌دادن فقط گام اول است. گام بعدی این است که دومین سؤال مهم از گفت‌وگوی «به دنبال چیستیم؟» را بپرسید: چگونه می‌توانیم با کمک هم تصمیم‌گیری کنیم؟ قوانین حاکم بر این گفت‌وگو چیست؟

بهترین روش برای کشف این قوانین امتحان‌کردن رویکردهای مختلف و سنجیدن واکنش طرف مقابل است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل یکم: اصل تطبیق
بخش یکم: چهار قانون برای برقراری گفت‌وگویی بامعنا
فصل دوم: هر گفت‌وگویی یک مذاکره است
بخش دوم: سؤال‌کردن و توجه به نشانه‌ها
فصل سوم: معجزه‌ی شنیدن
فصل چهارم: چگونه هیجاناتی را بشنویم که هیچ‌کس با صدای بلند ابرازشان نمی‌کند؟
فصل پنجم: برقراری ارتباط در میانه‌ی تعارض
بخش سوم: گفت‌وگوهای هیجانی در فضای مجازی و در دنیای واقعی
فصل ششم: هویت اجتماعی ما جهان‌مان را شکل می‌دهد
فصل هفتم: چگونه می‌توانیم فضایی امن برای گفت‌وگوهای دشوار بسازیم؟
بخش چهارم: آسان‌کردن گفت‌وگوهای دشوار
سخن پایانی
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابر تعامل‌گرها: چگونه از زبان سری ارتباط رمزگشایی کنیم؟
نویسنده
مترجممهسا صباغی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-622-254-730-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۳۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابر تعامل‌گرها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ابر تعامل‌گرها

برای دریافت کتاب ابر تعامل‌گرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.