معرفی و دانلود کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

عکس جلد کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن
قیمت:
۲۰۱۰۰ ۱۰,۰۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن از فرشید نادری نژاد مجلد پنجم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است که در آن مولف به موضوع بسیار مهم دعوتِ میهمان می‌پردازد. در این کتاب شما مهارت‌هایی را می‌آموزید که با به کار گرفتن آن‌ها می‌توانید در رد یا قبول دعوت دیگران حرفه‌ای عمل کنید و خود در دعوت کردن دیگران به هر امر مهمی، عملکردی قابل‌قبول داشته باشید.

درباره‌ی کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

اگر نگاهی به خودمان بیندازیم به‌راحتی درخواهیم یافت که ما چیزی نیستیم جز مجموعه‌ای از ارتباطات. مجموعه‌ای از تمام انتخاب‌هایی که در مواجهه با دیگران انجام می‌دهیم. برای ورود به جمع‌های مختلف و ایجاد شبکه‌های ارتباطی معنادار نیاز داریم به اینکه اصول حضور در جمع‌ها را به‌درستی فرا بگیریم. این موضوع رابطه‌ی مستقیمی با تقویت عزت نفس ما دارد. اگر شما هم در پذیرفتن برخی از دعوت‌ها مرددید یا در دعوت کردن برخی افراد در مهمانی‌ها و مراسم مهم اکراه دارید، کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن اثر فرشید نادری نژاد به شما خواهد آموخت که چطور بر تردیدهایتان فائق آیید و بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

موقعیتی را تصور کنید که در آن مهمانی بزرگی را تدارک دیده‌اید و منتظرید تا عزیزان بسیاری به شما بپیوندند. چه می‌شود اگر با سیل انبوهی از امتناع مواجه شوید و آدم‌ها تمایل کمتری به گذراندن وقت با شما نشان دهند؟ کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن به شما ترفندهایی را می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها کمتر «نه» بشنوید. این قضیه می‌تواند برعکس هم باشد، به این معنی که به هر دلیل دلتان بخواهد دست رد به سینه‌ی کسی بزنید، باید این کار را چنان بامهارت انجام دهید که فرد هرگز از شما ناراحت نشود یا شما را برای همیشه از فهرست آدم‌های مهم زندگی‌اش حذف نکند. در این مورد نیز کتاب حاضر راهگشاست.

معرفی و دانلود کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

این کتاب جلد پنجم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است که به همت نشر ایماد به چاپ رسیده است. مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده تدوین شده است تا تکنیک‌های ارزنده‌ای را برای موقعیت‌های روزمره مانند صحبت کردن با تلفن، حضور در جمع، دعوت شدن و غیره به مخاطب عام آموزش دهد. خواننده برای درک مفاهیم این کتاب‌های کوچک و کم‌حجم نیازی به داشتن اطلاعات اولیه در زمینه‌ی مهارت‌های ارتباطی ندارد و می‌تواند برای بهبود روابط روزمره از اطلاعات این مجموعه استفاده کند.

کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به ارتقای مهارت‌های ارتباطی و اصول ارتباط موثر و مفید است.

در بخشی از کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن می‌خوانیم

مطمئنا غر زدن بچه‌ها را شنیدید: "نه، من نمی‌خوام که عمه الن رو بوس کنم." "منو مجبور نکن برم خونه مامان بزرگ!" "نه، من نمی‌خوام عمو چاک بیاد اینجا، من ازش متنفرم."

این نوع غر زدن، فقط مخصوص بچه‌ها نیست. ممکن است بزرگسالان هم در چنین شرایطی قرار بگیرند. اگرچه، ما می‌دانیم که باید در مورد ملاحظات اجتماعی "متمدن"تر باشیم. (یا به عبارتی، بهتر تظاهر کنیم.)

چند سال پیش، سوییت کوچکی در ساراسوتا گرفتم که هرزگاهی از نیویورک دور باشم. یک شب که با چند تا از دوستانم کنار هم جمع شده بودیم، بدون اینکه متوجه شوم، گفتم: "ساراشوتا خیلی قشنگه، من برای عید میرم اونجا، هر کدوم‌تون می‌خواد با من بیاد. لطفا."

خوشبخانه، همه دوستان من به اندازه‌ای عاقل بودند که بفهمند فقط داشتم پز خرید ملک جدیدم را می‌دادم و این دعوت جدی نبوده. به جز یک نفر!

روز بعد، تماسی از نینا دریافت کردم، او جدیدترین و جوان‌ترین عضو گروه ما بود. او با خوشحالی جیغ زد: "اووووووه، لیل، من به رییسم در مورد دعوتت گفتم، و اون بهم 2 روز مرخصی اضافه برای عید داد، من می‌تونم بیام فلوریدا و تورو ببینم." او لحظه‌ای مکث کرد و منتظر شد که من هم از اینکه قرار است تعطیلاتم را با او بگذرانم، خوشحال شوم.

اوه، لعنت! همه‌ی نقش‌های من برای خواب، شنا، رسیدن به کارهای عقب مانده و – تنهایی – نقش بر آب شد.

من گفتم: "اوه خدای من، نینا، خیلی عالی شد."

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه شانس "بله" گفتن افراد به دعوتتان را بالا ببرید
چگونه با حفظ علاقه‌ی فرد مقابل به خودتان، به او پاسخ منفی دهید
چگونه یک اتفاق آزاردهنده و غیر قابل اجتناب را اداره کنید
چگونه از اینکه مردم آرزو کنند کاش هیچ‌وقت دعوتتان نمی‌کردند جلوگیری کنید
چگونه مهمانان را تحت تاثیر قرار دهید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-622-7977-44-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۱۰۰ ۱۰,۰۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن

برای دریافت کتاب اصول دعوت کردن و دعوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.