معرفی و دانلود کتاب صوتی اوج پرواز: مدل رفتارشناسی DISC؛ موثرترین روش در روابط میان فردی و زندگی شغلی شما

عکس جلد کتاب صوتی اوج پرواز: مدل رفتارشناسی DISC؛ موثرترین روش در روابط میان فردی و زندگی شغلی شما
قیمت:
۹۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اوج پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اوج پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اوج پرواز: مدل رفتارشناسی DISC؛ موثرترین روش در روابط میان فردی و زندگی شغلی شما

کتاب صوتی اوج پرواز نوشته‌ی ماری روزنبرگ و دنیل سیلورت،‌ راهنمایی برای شناخت الگوهای رفتاری و شخصیتی انسان‌هاست که از مدل روان‌شناسی DISC برای این کار استفاده می‌کند. این الگو، بر اساس مولفه‌های سلطه، تاثیرگذاری، ثبات و وظیفه‌شناسی، تیپ شخصیتی افراد را مشخص کرده و برای داشتن تعامل بهتر با هر شخص به شما کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی اوج پرواز

تابه‌حال با خود فکر کرده‌اید که کاش می‌شد آدم‌ها، درست مانند اشیایی که در موزه یا گالری‌ها می‌بینیم،‌ یک شناسه‌ی قابل اسکن به خودشان چسبانده بودند تا می‌توانستیم بدون دردسر،‌ در یک چشم‌به‌زدن آن‌ها را اسکن کنیم،‌ اطلاعاتشان را بخوانیم،‌ بشناسیمشان و درگیر چالش‌های برقراری ارتباط با آن‌ها نشویم؟ گرچه چنین چیزی تا به امروز، رویایی دست‌نیافتنی به‌شمارمی‌رود، اما می‌توانیم با یادگیری تیپ‌های مختلف شخصیتی و الگوهای رفتاری منحصربه‌فردشان که در همه‌ی آدم‌ها تکرار می‌شود‌، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بشناسیم، درک کنیم، و بهترین راه را برای برقراری ارتباط با آن‌ها بیابیم. چنین مهارتی به‌خصوص برای افرادی که به‌واسطه‌ی کارشان به‌طور مستقیم با آدم‌ها در ارتباط‌اند، مثل معلم‌ها، پزشک‌ها، پشتیبان‌ها و غیره، بسیار راهگشا و کارآمد خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اوج پرواز

ماری روزنبرگ (Merrick Rosenberg) و دنیل سیلورت (Daniel Silvert) در کتاب صوتی اوج پرواز (Taking Flight!)، به‌سراغ یکی از مدل‌های شخصیت‌شناسی به نام DISC رفته‌اند که بر اساس مولفه‌هایی مثل سلطه، تأثیرگذاری، ثبات و وظیفه‌شناسی، الگوهای شخصیتی متفاوتی را برای آدم‌ها در نظر می‌گیرد. نویسندگان در این اثر،‌ داستان‌سرایی و تشبیه هر تیپ شخصیتی به پرندگان مختلف و خصیصه‌های آن‌ها را نیز چاشنی توضیحاتشان کرده‌اند تا درک بهتری از هر الگوی رفتاری در ذهن مخاطبان ایجاد کنند.

شناخت الگوهای رفتاری و شخصیتی مختلف فقط در شناخت دیگران موثر و کارآمد نیست،‌ بلکه می‌تواند در خودشناسی و خودآگاهی نیز بسیار تأثیرگذار باشد. به‌این‌ترتیب که شما می‌توانید با روحیات و ویژگی‌های خاص خودتان آشنا شوید، نقاط قوت و ضعفتان را شناسایی کنید و با درک بهتر این مشخصه‌ها، میزان تأثیرگذاری‌تان را روی دیگر افراد افزایش دهید.

آنچه از الگوی DISC در کتاب صوتی اوج پرواز می‌شنوید به شما کمک می‌کند تا نه‌تنها در حوزه‌ شغلی و شخصی پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشید،‌ بلکه ارتباطات عمیق‌تری را با دیگران شکل دهید، و موهبت‌ها و استعدادهای شخصی‌تان را نیز شکوفا کنید. به کمک راهنمایی‌های این کتاب، می‌توانید دیگران را مثل یک کتاب بخوانید و بفهمید؛ همینطور می‌توانید با درک ویژگی‌های شخصی خودتان، شغل و جایگاهی را پیدا کنید که واقعاً در آن استعداد درخشش دارید و در ادامه به والد، مدیر، رهبر، منتور، کوچ و راهنمای بهتری بدل شوید؛ چالش‌ها را در روابطی که برایتان سخت و درگیرکننده هستند کاهش دهید و در کل به نسخه‌ی بسیار بهتری از خودتان بدل شوید.

کتاب پیشِ رو کاری از نشر صوتی گیواست و شما آن را با ترجمه‌ی الهام زارع می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب اوج پرواز

  • این کتاب مملو از اطلاعاتی است که زندگی شما و همه‌ی کسانی را که می‌شناسید، تغییر می‌دهد. بعد از خواندن این کتاب،‌ دیگر هرگز به همان صورت قبل به مردم نگاه نخواهید کرد. (مارشال گلداسمیت)
  • زمانی‌که دریابید چه چیزی باعث می‌شود دیگران واکنش‌های مناسب و بهتری را نشان دهند، می‌توانید هرچه بهتر و موثرتر با آن‌ها تعامل کنید. (آمازون)

کتاب صوتی اوج پرواز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تست‌های شخصیت‌شناسی علاقه دارید و به‌دنبال این هستید که به شناخت بهتری از خودتان و دیگران دست یابید، شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اوج پرواز: مدل رفتارشناسی DISC؛ موثرترین روش در روابط میان فردی و زندگی شغلی شما می‌شنویم

نمایندگی کبوترها را ساموئل و سارا به عهده داشتند. آن‌ها اولین کسانی بودند که به درخت رایزنی رسیدند و در محل همیشگی خودشان مستقر شدند. رفتار آرام آن‌ها نگرانی عمیقشان را پنهان می‌کرد. آن‌ها به این نتیجه رسیده بودند که به‌سختی می‌توانند با سایر پرندگان در یک قرار رسمی ارتباط برقرار کنند.

کبوترها به گرمی از دوریان، عقابی که پیشنهاد تشکیل جلسه را داده بود استقبال کردند. نفرات بعدی که رسیدند جغدها بودند. آن‌ها آماده بودند تا جزئیاتی را که کشف کرده بودند ارائه دهند. همه‌ی پرندگان در سکوت منتظر رسیدن طوطی‌ها بودند. صدای صحبت کردن آن‌ها از دور شنیده می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
14 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
22 دقیقه
قسمت هفتم
19 دقیقه
قسمت هشتم
12 دقیقه
قسمت نهم
8 دقیقه
قسمت دهم
19 دقیقه
قسمت یازدهم
13 دقیقه
قسمت دوازدهم
23 دقیقه
قسمت سیزدهم
15 دقیقه
قسمت چهاردهم
7 دقیقه
قسمت پانزدهم
16 دقیقه
قسمت شانزدهم
24 دقیقه
قسمت هفدهم
18 دقیقه
قسمت هجدهم
19 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اوج پرواز: مدل رفتارشناسی DISC؛ موثرترین روش در روابط میان فردی و زندگی شغلی شما
نویسنده،
مترجمالهام زارع
راویگروه گویندگان
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های شخصیت شناسی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اوج پرواز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اوج پرواز

برای دریافت کتاب صوتی اوج پرواز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.