معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

عکس جلد کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب اصول و رفتارهایی را ارائه می‌کند که باید در اتاق خواب رعایت شوند تا مکانی امن و آرام داشته باشیم و رابطه‌ی زناشویی‌مان را بهبود ببخشیم. این کتاب توسط فرانک کلابی به رشته‌ی تحریر درآمده است و گوشه‌گوشه‌ی اتاق خواب‌ها را تفسیر می‌کند تا پی به مشکلات آن ببریم و برای برطرف کردنشان تلاش کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

زندگی مثل یک سفر طولانی و بلند است. می‌شود بدون برنامه راه افتاد و به دنبال ماجراجویی‌ها و رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی گشت، یا می‌شود برای آن برنامه‌ریزی و تشریفات قائل شد. بستگی به خودمان دارد که چه مسیری را در پیش بگیریم. کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب به قلم فرانک کُلابی پیشنهاد می‌کند برای بهتر کردن این سفر، تشریفات و محدودیت‌هایی را در نظر بگیریم. این کتاب محدودیت‌های مدنظر را پیشنهاد می‌کند و اصول لازم برای داشتن سفری شاد را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

اتاق خواب بخش مهمی از هر خانه به شمار می‌رود و جایی است که بیشتر زمانمان در خانه را به خود اختصاص می‌دهد. در اتاق خواب می‌خوابیم، استراحت و مطالعه می‌کنیم و به آرامش می‌رسیم. خلاصه کنیم، این نقطه‌ی خانه در سلامت جسم و روان ما نقش مهمی دارد. اما همین مکان که قرار است آرامش‌بخش باشد، مشکلات و معضلاتی هم دارد. بسیاری از اتاق خواب‌ها در ابتدا مکان امنی هستند، اما به مرور زمان غیرقابل تحمل می‌شوند. روش‌های حفظ امنیت و آرامش این مکان چیست؟ چطور بعضی‌ها یک اتاق خالی و معمولی را به جایی آرامش‌بخش تبدیل می‌کنند؟ کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب این بخش مهم از زندگی ما را تفسیر می‌کند و برای برطرف کردن مشکلات آن پیشنهاداتی ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب از رفتارهایی مثل تا دیروقت در مقابل تلویزیون لم دادن، توجه نکردن به بهداشت بدن و درخواست‌های عحیب و غریب نام می‌برد. این رفتارها اتاق خواب را تبدیل به جهنم می‌کنند. در عوض مسواک زدن، لباس زیبا پوشیدن، پرهیز از بحث در اتاق خواب و کارهایی از این دست رفتارهایی هستند که ما را به آرامش می‌رسانند.

نویسنده‌ی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب می‌گوید باید یاد بگیریم که گاهی تلخ هستیم و گاهی شیرین. نمی‌شود تمام شرایط را کنترل کرد. باید واقع‌گرا بود، مشکلات را دید و برای برطرف کردنشان اقدام کرد. در عین حال باید در دل همین مشکلات، به بهانه‌هایی برای زندگی کردن چنگ زد.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب را نشر گیوا ذیل مجموعه پاسپورت خوشبختی به انتشار رسانده است و شما آن را با صدای مریم مقدم می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب پاسپورت خوشبختی

مجموعه پاسپورت خوشبختی مجموعه کتاب‌های چندجلدی است که در ژانر روانشناسی موفقیت و به قلم فرانک کلابی نوشته شده و به همت نشر گیوا به انتشار رسیده است. این مجموعه به مسائل زناشویی و طرز فکر مثبت‌اندیش می‌پردازد و در جهت بهبود وضعیت زندگی تلاش می‌کند. در این کتاب‌ها یاد می‌گیرید چه اصولی را رعایت کنید تا پاسپورت ورود به یک زندگی شاد را به دست بیاورید. نویسنده مشکلات رایج را بیان می‌کند و محدودیت‌های لازم برای داشتن روابط موفق را ارائه می‌دهد. این محدودیت‌ها اگرچه به نظر محدودیت می‌آیند، اما در واقع با خود شادی دلپذیری به همراه می‌آورند. کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب از جمله مجلدهای مجموعه‌ی حاضر است.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت، به‌ویژه در حوزه‌ی زندگی زناشویی و روابط عاطفی علاقه دارند، به کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب گوش فرا دهند.

در بخشی از کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب می‌شنویم

یک مرد می‌تواند مرد باشد اما گاهی پدر باشد. همان‌طور که حس مادری در تمام مادران به صورت غریزی وجود دارد، این احساس در مورد آقایان هم وجود دارد. پس گاهی لازم است شما پدر همسرتان شوید. خانم زیبارو! گاهی دختر همسرت شو و همان‌طور که در کودکی چشم نازک می‌کردی و از پدرت اسباب‌بازی و خوراکی خراج می‌گرفتی، الان هم می‌توانی درست همین کار را با همسرت انجام دهی. آقاجانِ خانه! گاهی بابا باش و همسرت دخترت شود؛ به خصوص وقتی خرید می‌روید، اجازه بده مانند زمانی که با پدرش خرید می‌کرد، در نظر خودش از شما باج و خراج بگیرد. به کجای دنیا بر می‌خورد که گاهی خراج‌گذار همسرتان شوید. خانم‌ها چند روزی را در هر ماه دچار سیکل هورمونی می‌شوند. آقای خوبم! او را درک کن. لیلی به لالایش بگذار. توی این دوران برایش خوراکی‌های خوشمزه بخر. به او توجه کن. گاهی برایش دمنوش دم کن. در این دوران پرستار خانم‌تان باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
15 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
11 دقیقه
قسمت چهارم
11 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
13 دقیقه
قسمت هفتم
14 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب
نویسنده
راویمریم مقدم
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت در زندگی زناشویی، کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب

برای دریافت کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.