معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها

عکس جلد کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها زندگی افراد مجرد را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد و از احساسات و شرایط آن‌ها می‌گوید. این کتاب را فرانک کلابی نوشته است. او نگاه جامعه به مجردها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و اصولی را مطرح می‌کند که به ساخت یک حریم شخصی برای مجردها یاری می‌رسانند.

درباره‌ی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها

بعضی از افراد به مجردها به چشم کسانی نگاه می‌کنند که زندگی ندارند. این افراد به مجردها خانه اجاره نمی‌دهند، به وقت آن‌ها احترام نمی‌گذارند و وانمود می‌کنند خودشان اهمیت بیشتری دارند. این دسته از افراد باید قبول کنند که آدم‌های زیادی مجرد می‌مانند و این یک واقعیت غیرقابل انکار است. کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها به قلم فرانک کلابی نوشته شده است. او در این کتاب زندگی افراد مجرد را مورد بررسی قرار می‌دهد و از ارزش و احترام آن‌ها می‌گوید.

آدم‌های مجرد چند دسته‌اند. یک دسته آن‌هایی هستند که ترجیح می‌دهند برای همیشه تنها زندگی کنند و ازدواج نکردن انتخابشان است. دسته‌ی دوم کسانی هستند که به ازدواج تمایل دارند، اما هنوز شخص موردعلاقه‌شان را پیدا نکرده‌اند. این دسته از افراد در آرزوی پیدا کردن همراه زندگی‌شان هستند و شاید گاهی افکار ناراحت‌کننده‌ای در این رابطه به ذهنشان خطور کند. مثلا شاید تصورشان این باشد که تا ازدواج نکنند، زندگی‌شان هیچ سر و شکلی به خود نخواهد گرفت و آینده‌ای در کار نیست. کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها از همین افکار می‌گوید. فرانک کلابی از مشکلات زندگی مجردها صحبت می‌کند و احساساتشان را به تصویر درمی‌آورد. همچنین از نگاه جامعه نسبت به آن‌ها می‌گوید و سبک زندگی مجردی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها دخترها و پسرهای مجرد را به صورت جداگانه روایت می‌کند. از عشق‌های این دوران می‌گوید. اگر مجرد هستید، حتما گاهی احساس کرده‌اید که نیاز به فاصله‌گذاری با دیگران دارید تا حریم شخصی‌تان را حفظ کنید. این کتاب نکاتی را گوشزد می‌کند که برای ساخت این حریم کاربردی هستند.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها را انتشارات گیوا ذیل مجموعه پاسپورت خوشبختی به انتشار رسانده و شما آن را با صداپیشگی سپیده لطیفی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب پاسپورت خوشبختی

مجموعه پاسپورت خوشبختی مجموعه کتاب‌های چندجلدی است که در ژانر روانشناسی موفقیت و به قلم فرانک کلابی نوشته شده و به همت نشر گیوا به انتشار رسیده است. این مجموعه به مسائل زناشویی و طرز فکر مثبت‌اندیش می‌پردازد و در جهت بهبود وضعیت زندگی تلاش می‌کند. در این کتاب‌ها یاد می‌گیرید چه اصولی را رعایت کنید تا پاسپورت ورود به یک زندگی شاد را به دست بیاورید. نویسنده مشکلات رایج را بیان می‌کند و محدودیت‌های لازم برای داشتن روابط موفق را ارائه می‌دهد. این محدودیت‌ها اگرچه به نظر محدودیت می‌آیند، اما در واقع با خود شادی دلپذیری به همراه می‌آورند. کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب از جمله مجلدهای مجموعه‌ی حاضر است.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مجرد هستید یا دوستان مجرد دارید این کتاب را گوش بدهید. همچنین اگر نسبت به آدم‌های مجرد دیدگاه خوبی ندارید، کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها می‌شنویم

همه‌ی ما می‌دانیم که زندگی فرازونشیب دارد. زندگی مجردی هم از این امر مستثنی نیست. زندگی مجردی هم سراسر بخور و بخواب، تفریح، لذت و خوشگذارنی نیست. کسانی که از دور زندگی‌های مجردی را رصد می‌کنند فکر می‌کنند، مجردها فقط فکر عیاشی و خوشگذرانی هستند. فقط خودمان می‌دانیم زندگی ما هم مثل زندگی خیلی افراد دچار کاستی‌هایی می‌شود. ما هم نفس کم می‌آوریم. ما هم برای خیلی چیزها و خیلی افراد دلتنگ می‌شویم. ما هم خیلی اوقات پول کم می‌آوریم و خجالت می‌کشیم از کسی قرض کنیم. ما هم شب‌های بلند زمستانی ساعت دیواری خانه‌مان کند پیش می‌رود، اما با تمام کاستی‌هایی که این زندگی دارد، بهتر نیست حال خوبی داشته باشیم. توجه کنید که می‌گویم حال خوب داشته باشیم، نمی‌گویم پول زیادی داشته باشیم. نمی‌گویم سفرهای لوکس و مجلل برویم. نمی‌گویم از فروشگاه‌های خاص خرید کنیم. فقط می‌گویم حال خوب داشته باشیم. پس حال خوب داشتن فراتر از پول زیاد داشتن است. حال خوب داشتن خیلی چیزها هست و خیلی چیزها نیست. خیلی خوب می‌شود که همه‌ی ما و به ویژه مجردها بدانیم حال خوب چیست. حال خوبی که زیر پوست جلدمان زندگی می‌کند و بهتر است صبح‌ها که بیدار می‌شویم، با تلنگری آن را بیدار کنیم. حال خوب داشتن به خیلی چیزها بستگی ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
14 دقیقه
قسمت چهارم
11 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
13 دقیقه
قسمت هفتم
12 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها
نویسنده
راویسپیده لطیفی
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روابط عاطفی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها

برای دریافت کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.