معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

عکس جلد کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

گری فاستر در کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی که یکی از عناوین پرفروش در ایالات متحده آمریکا بوده است، از حلقه‌ی گمشده‌ی داستان کاهش وزن حرف می‌زند که همان «ذهنیت درست و مثبت» است. اگر تابه‌حال تلاش‌هایتان برای کاهش وزن موثر نبوده، احتمالاً کلید حل مشکلتان را در این کتاب پیدا خواهید کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

احتمالاً هیچ‌کس نمی‌داند که میل بشر برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام دقیقاً از کی و کجا شروع شد. روزگاری اضافه وزن و چاقی جزو معیارهای زیبایی بود - کمااینکه تصاویر موجود از دوره‌ی قاجاریه بر این حقیقت صحه می‌گذارند! - و مردمی که احتمالاً از بابت وضع اقتصادی نانی برای خوردن نداشتند، در آرزوی این بودند که گوشتی روی استخوانشان را بپوشاند و آن‌ها هم در این معیار جا بگیرند. بعدها با بهتر شدن وضع اقتصاد و معیشت مردم در همه‌جای دنیا و البته پیشرفت علم، این معیارها نیز تغییر کردند. علوم زیستی چاقی را برای بدن مضر می‌دانست و حالا که غذا برای همه در دسترس بود، کم خوردن و لاغر ماندن تبدیل به معیار زیبایی عصر جدید شد که در نظر خیلی‌ها نیز جذاب بود؛ گرچه زیبایی و معیارهایش بیشتر از اینکه به ترندهای جامعه وابسته باشد، به ارزش‌های شخصی هر فرد بستگی دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

حال اگر با توجه به هر کدام از دلایلی که گفته شد خواهان کاهش وزن باشیم، می‌دانیم که در این مسیر چند مهره‌ی تعیین‌کننده وجود دارد که البته همیشه از داغ‌ترین بحث‌ها در میان مردم هستند. یکی از این موارد، ورزش و تحرک است. همه می‌دانیم که بدن انسان برای زندگی در طبیعت وحشی آفریده شده؛ جایی که انجام حرکات فیزیکی مختلف، لازم و ضروری است. رکن دوم، رژیم و تغذیه است، چون قطعاً اینکه چه چیزی وارد بدنمان می‌کنیم بر سلامت و وزن تأثیرگذار است. مورد سوم که البته در جامعه، توجه کمتری را به خود اختصاص می‌دهد بحث ذهنیت است، چیزی که گری فاستر (Gary Foster) در کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی (The Shift: 7 Powerful Mindset Changes for Lasting Weight Loss) به آن پرداخته است.

مردم عموماً فکر می‌کنند که هیچ‌کاری، تنها با فکر کردن، انجام نمی‌شود. به‌همین‌دلیل اینکه ما در رابطه با موضوعی چطور فکر می‌کنیم، نباید اهمیت داشته باشد. ولی این تفکر کاملاً اشتباه است، چون ما جهان را از دریچه‌ی فکر و ذهنمان درک می‌کنیم و برای اینکه چیزی تحقق پیدا کند، اول باید از مسیر فکر و ذهنیت‌مان عبور کند. کاهش وزن و تناسب اندام نیز از این قائده مستثنی نیستند. ما برای این کار نیاز به درجه‌ای از خودآگاهی داریم که بتوانیم ابتدا خودشفقت‌ورزی را یاد بگیریم و بفهمیم که چطور می‌توانیم با خود و جسممان مهربان باشیم. در پله‌ی بعد، باید طرز فکر کارآمد را تبدیل به قالب اساسی تفکرمان کنیم و بدانیم که شکست خوردن در این مسیر به معنای به‌پایان‌رسیدن جهان و دست‌کشیدن از هدف نیست.

در قدم بعد باید روال ذهنی و عادت‌ها را بررسی کنیم تا بدانیم چطور از عادات بد دوری و عادات خوب را جایگزین آن کنیم. شناخت نقاط قوت و ضعف نیز در این مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است. مرحله‌ی بعدی قدردان بودن نسبت به بدن است که ما را صبورانه در این مسیر همراهی می‌کند. پس از آن درک اهمیت کمک و حمایت گرفتن از دیگران است که در کاهش وزن اهمیت دارد؛ باید بدانیم که نمی‌توانیم تمام کارهای سخت را به‌تنهایی انجام دهیم. در آخرین قدم، باید این موضوع را درک کنیم که خوشحالی و خوشبختی ما به کاهش وزنمان گره نخورده و باید بتوانیم این دو موضوع را در عمق ذهنمان از هم جدا کنیم. گری فاستر در تمام این مراحل در کنار ماست و راهنمایی‌هایی مختص هر بخش را در کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی ارائه می‌دهد.

نکته‌ای که در رابطه با این کتاب اهمیت دارد این است که هدف ما می‌تواند هرچیزی باشد و این مسیر فقط به کاهش وزن موفق نمی‌انجامد. این دیسیپلین که بر محور خودشفقت‌ورزی و مهربانی در جریان است، می‌تواند ما را برای رسیدن به هر هدفی یاری کند.

کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی کاری از نشر صوتی موسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران فناور و انتشارات اندیشه‌ی آگاه است. این کتاب را با صدای پیمان شیخی و ترجمه‌ی امیر دانا در اختیار دارید.

جوایز و افتخارات کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

  • یکی از آثار پرفروش سایت آمازون در دسته‌ی رژیم و کاهش وزن
  • کتاب پرفروش در آمریکا

نکوداشت های کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

  • دکتر گری فاستر علوم رفتاری تخصصی را به صورت راهنمایی عملی خلاصه کرده، راهنمایی‌های عملی کوچک و ساده‌ای برای داشتن یک سبک زندگی سالم‌تر و شادتر ارائه داده و به این ترتیب ذهنیت فرد را برای کاهش وزن دائمی و موفق تغییر داده است. (رابرت کوشنر، نویسنده و مدیر اجرایی مرکز طب سبک زندگی)
  • کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی پر از نکات جالب و ابزارهای کاربردی است که برای نیل به اهداف شخصی کاربرد دارند. اما بهترین قسمت کتاب همین نکته است که گری فاستر از شما می‌خواهد با خودتان مهربان باشید. اگر طرز فکرتان را عوض کنید، هیچ غیرممکنی باقی نمی‌ماند. (آنالی اشفورد، بازیگر)
  • اثری خارق‌العاده از یکی از ممتازترین نویسندگان حوزه‌ی سلامت و لاغری. گری فاستر با مهربانی و علمی سرشار به ما کمک می‌کند که به نقش محوری خودشفقت‌ورزی و برنامه‌ریزی با آگاهی در موفقیت پی ببریم. این کتاب رویکرد سلامت جسمی را برای همه‌ی ما، از جمله متخصصان سلامت، به‌کلی عوض می‌کند. (توماس. ا. وادن، استاد دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا)

کتاب هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در ابتدای مسیر کاهش وزن قرار دارید یا رویای رسیدن به هدف خاصی را در ذهن می‌پرورانید، این کتاب می‌تواند شما را برای رسیدن به آن یاری کند.

در بخشی از کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی می‌شنویم

کاهش وزن یک هدف نتیجه‌ای است؛ یک دستاورد شگفت‌انگیز و ماحصل انواع مختلفی از اهداف رفتاری کوتاه‌مدت. کاهش وزن به مقداری مشخص، می‌تواند مقصد و هدف شما باشد، اما اگر رسیدن به این نقطه‌ی عطف، محرک اصلی‌تان باشد، ممکن است این سفر کمتر از آنچه انتظار دارید با موفقیت به پایان برسد. هرچه در طول این مسیر، اهدافتان بیشتر رفتاری باشند و هرچه بیشتر بتوانید یک برنامه‌ی عملی با مراحلی مشخص برای رسیدن به هدفتان را برای خودتان تنظیم کنید، به احتمال بیشتری به نتیجه دلخواه می‌رسید. به همین دلیل، من مراجعانم را از تعیین اهداف هفتگی برای کاهش وزن منصرف می‌کنم.

عوامل بسیاری ازجمله رطوبت، تغییر سطح مایعات بدن، مصرف سُدیم، فاصله‌ی زمانی از آخرین باری که غذا خوردید و غیره، وجود دارد که می‌تواند در کوتاه‌مدت بر وزن تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که تغییرات رفتار همیشه نمی‌تواند در کوتاه‌مدت با تغییرات وزن مرتبط باشد و گاه منجر به یأس و ناامیدی می‌شود. من مراجعانم را تشویق می‌کنم که به‌جای آن، روی اهداف رفتاری کوچک و خاصی تمرکز کنند که قادر به کنترل آن هستند. این کار به هدف بلندمدت کاهش وزن، منتهی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
درباره‌ی نویسنده _ مقدمه
58 دقیقه
تغییر نگرش 1
66 دقیقه
تغییر نگرش 2
56 دقیقه
تغییر نگرش 3
52 دقیقه
تغییر نگرش 4
72 دقیقه
تغییر نگرش 5
68 دقیقه
تغییر نگرش 6
54 دقیقه
تغییر نگرش 7
3 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی
نویسنده
مترجمامیر دانا
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی

برای دریافت کتاب صوتی هفت ذهنیت قدرتمند برای کاهش وزن دائمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.