معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن به رژیم گرفتن و تناسب اندام می‌پردازد. این کتاب می‌تواند انواع رژیم‌های ضدسرطان و رسیدن به وزن مناسب را به شما آموزش دهد. آگاهی و برنامه‌ریزی شما را از افزایش وزن دور نگه می‌دارد. یادتان باشد که 5 لحظه‌ی حساس برای حفظ تناسب اندام شما وجود دارد که می‌توانید بیشتر با آن‌ها در این کتاب آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

لحظه‌ی پس از ازدواج خیلی مهم است؛ زیرا افراد همیشه دچار اضافه وزن می‌شوند. خیلی‌ها پس از ازدواج از ورزش و پیاده‌روی اجتناب می‌کنند تا وقت بیشتری را با زوج خود بگذرانند؛ اما باید برنامه‌ی ورزشی خود را حفظ کنید. اگر همراه با همسر خود ورزش کنید از همه‌چیز بهتر است. باید خوردن غذاهای پرچرب و شیرین را از برنامه‌ی غذایی خود حذف کنید؛ اما کسی نیست که نداند چنین برنامه‌ای در ایران امروز احتیاج به پول و درآمد عالی دارد. مخصوصاً اینکه باید از نظر روحی در آرامش کامل باشید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید؛ بنابراین شما هم احتیاج به ورزش دارید و هم احتیاج به یک شغل خوب و پردرآمد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

یکی از لحظه‌های بد برای زنان، دوران پس از زایمان است. زنان در چنین موقعیتی دچار حداقل 10 کیلوگرم اضافه‌وزن می‌شوند. تلاش‌های اولیه برای لاغری هم با شکستی شدید مواجه می‌شود؛ پس باید با آرامش یک برنامه‌ی یک ساله بریزید تا بتوانید به‌خوبی رژیم بگیرید و لاغر شوید.

از سوی دیگر، پیاده‌روی به‌راحتی می‌تواند شکم شما را صاف کند؛ اما به‌شرطی که آن را درست انجام دهید. در کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن خواهید شنید که هر ساله 49 میلیون امریکایی از دستگاه دوی ثابت استفاده می‌کنند یا در جاده‌ها پیاده‌روی می‌کنند. البته 10 میلیون نفر هم هستند که می‌دوند. این تحرکات علاوه‌براینکه تناسب بدن را حفظ می‌کنند؛ بلکه فشار روانی را نیز تخلیه می‌کنند. از قدیم گفته‌اند خوردن یک سیب در روز، پزشک را از شما دور می‌کند؛ اما فکر کنید روزی حداقل 3 کیلومتر هم پیاده‌روی کنید. آن‌وقت شما 50 درصد سلامت خود را افزایش داده‌اید.

اگر هر روز پیاده‌روی کنید و تغذیه خود را درست کنید، درد کم‌تری را تجربه خواهید کرد و آمادگی جسمانی‌تان نیز خیلی افزایش می‌یابد. ورزش مرتب باعث می‌شود شما راحت بخوابید و صورت و موی بهتری داشته باشید. اگر تعریق روزانه داشته باشید، با افزایش سن نیز لاغر می‌مانید. هر چه سن بالاتر می‌رود، روند تناسب اندام با مشکل مواجه می‌شود و سوخت‌وساز و فعالیت شما کم‌تر می‌شود. ممکن است 40 سال بعد نتوانید اسکیت‌سواری کنید؛ اما تا لحظه‌های آخر می‌توانید پیاده‌روی کنید. هرگز فراموش نکنید که با یک راه‌رفتن ساده می‌توانید زندگی بهتری داشته باشید.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی را که محصول همکاری آسمان نیلگون و جیحون است، نسترن حسنی، شهره روحی، فرهاد اتقیایی، فریبا فصیحی، فرزانه فائزی و کامبیز خلیلی انجام داده‌اند.

کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک زندگی سالم هستید این کتاب صوتی برای شما است.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن می‌شنویم

این‌قدر به وزن‌تان فکر نکنید. من همیشه رژیم دارم و این همیشه برای من تنش‌زاست. مشکل کار من در کجاست؟ روان‌شناس دکتر دانیل استتنر پاسخ می‌دهد شاید این‌طور باشد شاید شما هم مثل بسیاری از زنان اجتماع لاغری‌زده‌ی ما به خود بگویید هیکل شما نشانه‌ی هویت شماست اما ارزش‌ها و شخصیت شما بسیار مهم‌تر از این حرف‌هاست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
رژیم گرفتن هم زمان دارد
12 دقیقه
ترک عادات بد و بهانه
11 دقیقه
مهم‌تر از رژیم
19 دقیقه
اشکال رژیم غذایی شما چیست؟
18 دقیقه
رژیم مؤثر
9 دقیقه
رژیم بدون گرسنگی
29 دقیقه
رژیم بیماری‌ستیز
15 دقیقه
هشت باید برای متعادل نگه داشتن وزن
5 دقیقه
پرخوری در تعطیلات
7 دقیقه
تناسب اندام
18 دقیقه
شکم صاف داشتن
25 دقیقه
لاغری با پیاده‌روی
13 دقیقه
حفظ تناسب اندام بعد از سی‌ سالگی
5 دقیقه
رژیم ضد سرطان
3 دقیقه
روغن زیتون مانع از سرطان روده (کولن) می‌شود
7 دقیقه
این‌قدر به وزنت گیر نده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راوینسترن حسنی، شهره روحی، فرهاد اتقیایی، کامبیز خلیلی، فرزانه فائزی، فریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های هوشمند نخوردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.