معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه

عکس جلد کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه کتابی درباره‌ی عشق است. فرانک کلابی این کتاب را به رشته تحریر درآورده است و از جنبه‌های مختلف عشق و رابطه‌ی عاشقانه می‌گوید، انواع عشق را دسته‌بندی می‌کند و نکات لازم برای ورود به یک رابطه‌ی عاشقانه را برمی‌شمارد تا با چشمانی باز و آمادگی کامل به این وادی قدم بگذارید.

درباره‌ی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه

شرایط ورود به یک رابطه‌ی عاشقانه چیست؟ مردم چطور عاشق می‌شوند؟ بر فرض که وارد رابطه شده باشیم، چطور آن را حفظ کنیم و پایدار نگه داریم؟ کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه اثر دیگری از فرانک کلابی است که نکات لازم برای داشتن یک رابطه‌ی سالم را با شما در میان می‌گذارد تا به راحتی ویزای ورود به یک رابطه‌ی عاشقانه را کسب کنید.

نویسنده در کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه با زبانی ساده و صمیمی درباره‌ی عشق می‌گوید، ویژگی‌های عشق‌های قدیم را با عشق امروزی مقایسه می‌کند و تفاوت‌های میان عشق در نظر زن و مرد را برمی‌شمارد. همچنین در ادامه عشق قبل از ازدواج را در نسبت با عشق بعد از ازدواج بررسی می‌کند و توصیه‌هایی در زمینه‌ی عشق و ازدواج ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه عشق را به دو دسته‌ی کلیِ واقعی و تقلبی تقسیم میکند. عشق واقعی آن است که دو نفر در کنار هم اصلاح شوند و بدون سیاست همدیگر را دوست داشته باشند. عشق تقلبی هم صرفا بر پایه‌ی پول، شهرت و یا روابط جنسی شکل می‌گیرد. وقتی عاشق می‌شویم بهتر است خودمان را تحلیل کنیم تا دریابیم که عشق بر پایه‌ی چه چیزی پدید آمده است تا تقلبی یا واقعی بودن آن را تشخیص بدهیم. کتاب در ادامه به مقوله‌ی شکست عشقی می‌پردازد و تفاوت‌های آن را در نظر زنان و مردان شرح می‌دهد.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه را انتشارات گیوا ذیل مجموعه پاسپورت خوشبختی به انتشار رسانده و شما آن را با صدای زهرا علیزاده می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب پاسپورت خوشبختی

مجموعه پاسپورت خوشبختی مجموعه کتاب‌های چندجلدی است که در ژانر روانشناسی موفقیت و به قلم فرانک کلابی نوشته شده و به همت نشر گیوا به انتشار رسیده است. این مجموعه به مسائل زناشویی و طرز فکر مثبت‌اندیش می‌پردازد و در جهت بهبود وضعیت زندگی تلاش می‌کند. در این کتاب‌ها یاد می‌گیرید چه اصولی را رعایت کنید تا پاسپورت ورود به یک زندگی شاد را به دست بیاورید. نویسنده مشکلات رایج را بیان می‌کند و محدودیت‌های لازم برای داشتن روابط موفق را ارائه می‌دهد. این محدودیت‌ها اگرچه به نظر محدودیت می‌آیند، اما در واقع با خود شادی دلپذیری به همراه می‌آورند. کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب، کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب، کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه و کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای مجردها نام مجلدهای مجموعه‌ی حاضر است.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت، به‌خصوص در زمینه‌ی زندگی زناشویی و روابط عاشقانه علاقه دارید، به کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه گوش فرا بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه می‌شنویم

عاشق شدن درست مثل پختن آش است. همه‌ی آش‌ها در ظاهر شبیه هم هستند؛ یکی نخود و لوبیای بیشتری دارد، آن یکی کمتر، یکی سبزی بیشتر دارد، یکی خیلی شل و وارفته است. البته هر آشی هم آش نیست. درست مثل عشق می‌ماند که فرایند آن در ظاهر با دیگری کمی متفاوت است. اما مزه‌ی آن زمین تا آسمان با دیگری توفیر دارد. ضمنا همه‌ی آش‌ها خوردنی هستند، اما بعضی آش‌ها دل‌درد می‌آورند. بعضی نفخ زیادی دارند و البته زیاده‌روی در خوردن آن ممکن است ضرر داشته باشد. اگر آشپز باشید، با مراحل مختلف پخت آش آشنا هستید. یعنی می‌دانید کی حبوبات بریزید، کی ادویه بریزید، مقدار پیاز و سیر آن چقدر باشد. در مورد عشق هم دقیقا همینطور است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
13 دقیقه
قسمت دوم
13 دقیقه
قسمت سوم
14 دقیقه
قسمت چهارم
12 دقیقه
قسمت پنجم
14 دقیقه
قسمت ششم
21 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه
نویسنده
راویزهرا علیزاده
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت در زندگی زناشویی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه

برای دریافت کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای رابطه عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.