معرفی و دانلود کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

عکس جلد کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها
قیمت:
۴۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها کتابی به قلم ژاله نعمتی به نگارش درآمده و شما را با انواع چاکراهای بدن و نقش و اهمیت آن‌ها آشنا می‌کند. سپس روش‌های پاکسازی هر کدام از آن‌ها را شرح می‌دهد و مدیتیشن‌های مخصوص گشایش چاکرا و هاله را در اختیار شما می‌گذارد تا با کمک آن‌ها روح و جسمی سالم‌تر و آرام‌تر داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها به قلم ژاله نعمتی و با زبانی ساده به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب راهکارهای عملی و تمرینات ساده‌ای جهت رسیدن به آرامش و سلامت جسم و روان را به دست می‌دهد. با مطالعه‌ی آن به اعماق درون خود سفر می‌کنید و ضمن گشودن انسدادهای وجودتان مانع از انباشت رنج‌ها می‌شوید.

کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها توضیح می‌دهد که هاله و چاکراها از بخش‌های مهم تنظیم سیستم انرژی بدن ما هستند و مسدود شدن‌شان بیماری‌های روحی و جسمی مختلفی را با خود به همراه می‌آورد. چاکرا کلمه‌ای به زبان سانسکریت است به معنای چرخه‌ی حیاط. اگر بخواهیم تصویری از آن به دست بدهیم، باید آن را به شکل یک قیف تصور کنیم. قیفی که بخش باریک آن به جسممان متصل است و قسمت پهن آن با جهان اتصال می‌یابد و به این ترتیب انرژی جهان را وارد جسم ما می‌کند. بنابراین اگر چاکرایی مسدود شود، متبلا به بیماری می‌شویم. در بدن ما حدود هفتاد الی هشتاد و هشت هزار چاکرا وجود دارد ولی برای سهولت امر، چاکراها را در هفت دسته‌ی اصلی و چهل دسته‌ی اصلی - فرعی تقسیم‌بندی می‌کنند. بنابر اطلاعات کتاب، هاله نیز نوعی میدان مغناطیسی است که تا یک و نیم متر از اطراف هر چیزی در این جهان قرار دارد. احساسات ما نسبت به انسان‌ها و موجودات این جهان همگی از هاله‌های آن‌ها برمی‌آید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها به ترتیب تمامی این چاکراها را تشریح می‌کند و اهمیت و نقش هرکدام را برایتان توضیح می‌دهد. سپس رو‌ش‌های پاکسازی آن‌ها را نیز در اختیارتان می‌گذارد. در ادامه به سراغ هاله می‌رود و اهمیت آن را در زندگی انسانی بیان می‌کند و روش‌های پاکسازی آن را نیز ذکر می‌کند. قسمت‌های پایانی کتاب به کودک درون، عشق و قانون سپاس اختصاص دارد و روش فعال کردن برخی از چاکراهای بدن از جمله چاکرای کف دست و کف پا را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها با صدای اعظم حبیبی و به همت نشر صوتی گیوا در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه مندان کتااب‌های انرژی درمانی و مدیتیشن پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها می‌شنویم

در جایی آرام بنشینید. موزیک بی‌کلام بگذارید. با یک نفس آرام و عمیق چشم‌هایتان را ببندید. با نفس آرام و عمیق دیگری اجازه دهید نور سفیدی از بالای سر شما وارد مغزتان شود و از چشم سومتان عبور کند و همانند رودخانه‌ای این نور سفید، در بدنتان به جریان بیفتد و هرچه درد و ناراحتی است را شستشو دهد و از کف پا به صورت غباری تیره رنگ خارج شود.

خودتان را در بهشتی از گل‌های نارنجی و سفید تصور کنید. در این باغ، شادی‌کنان در حرکت باشید. لبخند بزنید. اجازه دهید در رنگ‌های مه‌گونه‌ای که از گل‌های نارنجی و سفید ساطع می‌شود، غوطه‌ور شوید. تجسم کنید این رنگ‌ها که نارنجیِ براقِ آنها بیشتر است، وارد بدنتان می‌شوند و سلول‌های بی‌رمق و دل‌مرده‌ی شما را آبیاری می‌کنند. تصور کنید تک‌تک سلول‌های بدنتان زنده و شاداب شده‌اند. از این به بعد، شما حتی با دیدن یک شاخه گل نارنجی هم قادر خواهید بود شادی را به تمام بدنتان دعوت کنید. تجسم کنید دست نوازش بر روی گل‌ها می‌کشید و اجازه دهید که رنگ نارنجی و سفیدِ براق، از کف دست‌هایتان وارد بدنتان شود.

حال دست‌های شما مملو از نوعی انرژی شاد هستند و تمام کارها را با عشق و هیجان خاصی انجام می‌دهند.

اکنون تصور کنید به حالت چرخشی و دَوَرانی، در این باغ می‌چرخید و صدای خنده‌ی شما به عرش آسمان می‌رسد.

این مدیتیشن باید حدود ده دقیقه به طول بینجامد.

در نهایت، از خداوند و جهان هستی، بابت این لحظه، خلوت با خویشتن خویش و دعوت کردن شادی به تک‌تک سلول‌هایتان سپاسگزار باشید و به خودتان قول دهید که از این پس، از طریق هر مسأله‌ی کوچکی، دنیایی از عشق و شادی را در وجودتان ایجاد کنید تا کائنات صدای شادی شما را بشنوند و چندین برابر این شادی را به شما پس دهند.

دست‌ها را به هم بمالید و جلوی چشم‌هایتان بگذارید و چشم‌ها را باز کنید و به دنیای پر از خوشی و شادی لبخند بزنید و با خود تکرار کنید که: «حال روح، جان و جسمم فوق‌العاده عالی است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
23 دقیقه
قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
22 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها
نویسنده
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

مهدیار انصاری
۱۴۰۳/۴/۶
فوق العاده بود... فکر نمیکردم نویسنده ایرانی هم به این زیبایی و مختصر و مفید، علوم روز دنیا را در اختیار بگذارد از اصل کتابها هم کاربردی تر و مفیدتر بود مخصوصا اینکه به صوتی هم تبدیل شده بود ممنون از کتابراه...دوستش دارم.....
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها

برای دریافت کتاب صوتی خوددرمان‌گری با پاکسازی چاکراها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.