معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

عکس جلد کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

راه‌های ساده و کاربردی حفظ حال خوب را در کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب گوش بدهید. این کتاب را فرانک کلابی نوشته است و در آن توصیه‌هایی ساده برای بیرون انداختن کرم درون ذهنمان، دور شدن از افکار منفی و مخرب و همچنین خوب و ماندگار کردن حال ما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

جلوی آینه ایستاده‌اید و به خودتان نگاه می‌کنید. زیبا هستید، کارهای مختلفی در زندگی‌تان انجام داده‌اید و موانع زیادی را پشت سر گذاشته‌اید، اما به خودتان نگاه می‌کنید و ایرادات جزئی و بی‌اهمیت در ذهنتان تداعی می‌شود. آنقدر این تداعی‌ها را ادامه می‌دهید تا حس بدی به شما دست بدهد. درست این است که از همان اول نگذارید چنین احساساتی در شما پا بگیرند تا کار به اینجا نکشد. حال خوب را می‌شود به دست آورد و با دیگران به اشتراک گذاشت. هرچند که یک نسخه‌ی مشخص وجود ندارد، اما راه‌های زیادی برای بهتر کردن حس و حالمان هست که کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب آن‌ها را در اختیارمان می‌گذارد. این کتاب را فرانک کلابی به رشته‌ی تحریر درآورده است تا در آن پیشنهاداتی حال‌خوب‌کن بدهد و روحیه‌مان را تقویت کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب ابتدا از کرم درون حرف می‌زند. این کرم درون نق‌نق می‌کند، نیشمان می‌زند، افکار بد را در ذهنمان تکرار می‌کند و بیشترِ ما آن را جدی می‌گیریم. نویسنده می‌گوید باید این کرم را رها کنیم و آثار وجود آن را هم از جسم و ذهنمان بیرون بیندازیم. او احوالات مختلف را تشریح می‌کند و راه رسیدن از حال بد به حال خوب را نشانمان می‌دهد. همچنین از نقش ما در حال دیگران و نقش متقابل آن‌ها در حال ما می‌گوید. در نهایت نیز توصیه‌های کوچک اما کاربردی برای بهتر کردن حالمان را نشانمان می‌دهد.

نشر گیوا کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب را ذیل مجموعه پاسپورت خوشبختی به انتشار رسانده است و شما آن را با صدای مهدیه ایرجی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب پاسپورت خوشبختی

مجموعه پاسپورت خوشبختی مجموعه کتاب‌های چندجلدی است که در ژانر روانشناسی موفقیت و به قلم فرانک کلابی نوشته شده و به همت نشر گیوا به انتشار رسیده است. این مجموعه به مسائل زناشویی و طرز فکر مثبت‌اندیش می‌پردازد و در جهت بهبود وضعیت زندگی تلاش می‌کند. در این کتاب‌ها یاد می‌گیرید چه اصولی را رعایت کنید تا پاسپورت ورود به یک زندگی شاد را به دست بیاورید. نویسنده مشکلات رایج را بیان می‌کند و محدودیت‌های لازم برای داشتن روابط موفق را ارائه می‌دهد. این محدودیت‌ها اگرچه به نظر محدودیت می‌آیند، اما در واقع با خود شادی دلپذیری به همراه می‌آورند. کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای اتاق خواب و کتاب پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب از جمله مجلدهای مجموعه‌ی حاضر است.

کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت و خودسازی علاقه دارند، از کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب می‌شنویم

به نظر من روزنه‌های امید بهترین دریچه‌هایی هستند که ما را به ادامه‌ی هر راهی مشتاق‌تر می‌کنند. اگر امید نداشته باشیم، فانوس عمرمان خیلی زود خاموش می‌شود. خیلی از ما دقیقاً به خاطر از دست دادن امیدمان رو به مرگ می‌آوریم. من فکر می‌کنم وقتی انسان در برابر شرایط مختلف واکنشی نداشته باشد، یعنی برایش فرق نکند که باران می‌بارد یا امشب خانه‌ی صمیمی‌ترین دوستش عروسی است یا همسرش می‌خواهد ترکش کند، آهسته آهسته رو به مرگ پیش می‌رود. امید جاری‌ترین احساسی است که در جهان وجود دارد و نداشتن امید تنها زهری است که بی‌صدا آدم را به بیماری‌های روحی و جسمی و حتی مرگ می‌کشاند. یکی از راه‌های ایجاد حال خوب پررنگ کردن دریچه‌های زندگی است. تزریق امید به زندگی خودش را با تعریف هدف در زندگی نشان می‌دهد. بهتر است برای ایجاد احوال خوب هدف جدیدی را تعریف کنیم. شاید ثبت نام در یک باشگاه ورزشی از نظر خیلی‌ها کاری بسیار عادی باشد؛ اما برای شما که تا پیش از این در سوگ عزیز از دست رفته‌تان بودید، امری پسندیده باشد و بعد از آن هر زمان باشگاه می‌روید، انگار کار مهمی انجام می‌دهید. بنابراین اگر زندگی 180 درجه از شما رویگردان شد و انواع و اقسام مشکلات به شما هجوم آورد، شما یک زاویه‌ی 360 درجه‌ی امید و هدف روی آن رسم کنید و سعی کنید 360 درجه حالتان را تغییر دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
13 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
13 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب
نویسنده
راویمهدیه ایرجی
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خودسازی، کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب

برای دریافت کتاب صوتی پاسپورت خوشبختی: ویزا برای حال خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.