معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید

عکس جلد کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ تومان ۷۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید

با گوش دادن به کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز طی یک سفر بیست‌ویک روزه، شهود را در وجود خودتان کشف و حس ششمتان را بیدار کنید! این کتاب را سونیا چاکت، سخنران و نویسنده‌ی مشهور به رشته‌ی تحریر درآورده است و یک نقشه‌ی راه سه‌هفته‌ای در اختیار شما می‌گذارد؛ نقشه‌ای که نظر شما را به قدرت درونتان جلب می‌کند و تمرین‌هایی برای برقراری ارتباط با دنیای روحانی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز

حس ششمتان به شما دروغ نمی‌گوید! حس ششم رادار درونی شما و هوش اضافه‌ای است که به شما اعطا شده تا به طور غیرمستقیم مسیر را نشانتان بدهد. هر وقت که از بودن در جایی احساس بدی داشته‌اید یا صحبت کردن با کسی شما را معذب کرده، حس ششمتان را جدی بگیرید، به‌خصوص اگر کتاب حاضر را گوش داده و به تکنیک‌های آن عمل کرده باشید! اثر حاضر، کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز (21 Days to Jump-Start Your Intuition: Awaken Your Most Empowering Super Sense) به قلم سونیا چاکت (Sonia Choquette) نوشته شده است و یک برنامه‌ی بیست‌ویک روزه را در اختیارتان می‌گذارد که قدم‌به‌قدم شما را به شهود درونی‌تان نزدیک می‌کند.

نویسنده که حدود چهل سال در زمینه‌ی الهامات متافیزیکی فعالیت داشته است، در کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز نظر شما را به جهان روحانی جلب می‌کند و پل ارتباطی با این جهان، یعنی حس ششم را در وجود شما بیدار می‌نماید. شاید اوقات زیادی پیش آمده باشد که ناخودآگاه بنا بر نیروی شهود کاری کرده باشید، اما از نظر نویسنده‌ شهود و حس ششم نیازمند تقویت است تا بتوان ارتباطی قوی با جهان متافیزیکی برقرار نمود و با کمک آن به نتایج بهتری رسید. شهود شما را از شر عدم اطمینان‌های بی‌دلیل رها می‌کند و از مصیبت‌های زیادی ایمن نگه می‌دارد. با یک دستورالعمل روزانه می‌توانید آن را به طور کامل در وجودتان فعال کنید و در مسیر زندگی مورد بهره‌برداری قرار بدهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز

حواس پنجگانه، حس‌هایی هستند که ارتعاشات فیزیکی و عینی جهان را تشخیص می‌دهند و حس ششم به جهان متافیزیکی ربط دارد. همان‌طورکه برای جلوگیری از سوختن پوست، به حس لامسه‌مان اعتماد می‌کنیم و سریع از جسم داغ دور می‌شویم، پیروی از حس ششم نیز لازم است. برای به‌کارگیری حس ششم باید به واقعی بودن آن اعتقاد داشته باشید و فکر نکنید که خیالات یا توهم است، بلکه این حس از جهان روح می‌آید و پیام‌های روحتان را به شما می‌رساند.

تمرینات کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز برای مدت سه هفته یا بیست‌ویک روز تهیه و تدوین شده است. هر روز یک موضوع و یک توصیه مطرح می‌شود. در وهله‌ی اول باید بپذیرید که همه‌ی ما موجوداتی روحانی هستیم و به طور ذاتی حس ششم نیمه‌فعالی را در وجودمان حمل می‌کنیم. طی هفته‌ی اول یاد می‌گیرید که با حس ششم خود آشنا شوید، به آن توجه و با آن پیوند برقرار کنید. برای مثال اینکه چطور این حس را در وجودتان تشخیص بدهید، چطور بیدارش کنید و سیگنال‌های آن را در بدنتان بشناسید. مثلا بعضی‌ها آن را به‌صورت ارتعاش در بازوهایشان حس می‌کنند و برخی دیگر از طریق خواب‌هایشان به آن دست می‌یابند.

هفته‌ی دوم روش‌های به کارگیری شهود را با شما در میان می‌گذارد. در طول هفت روز این هفته تمامی رفتارهای آسیب‌زایی که بروز شهود را در شما منع می‌کند، می‌شناسید و مهارت‌های لازم برای دسترسی به شهود را گسترش می‌دهید. در طول هفته‌ی سوم نیروی شهودتان را پرورش می‌دهید و فعالیت‌های لازم برای تقویت این نیروی درونی را یاد می‌گیرید. این هفته راه‌های جدیدی را کشف می‌کنید که حس ششم شما را کاملا فعال می‌کنند و ترس‌ها را از وجودتان دور می‌ریزند.

کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز با همکاری ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی به فارسی برگردانده شده و انتشارات زمان تغییر آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. شما این کتاب را با گویندگی الهام آقابابایی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب بیداری شهود در 21 روز

  • یک راهنمای عملی که ابرقدرت درونی شما را بیدار می‌کند. در پایان این کتاب حس ششمتان را کاملا تحت اختیار خودتان می‌گیرید. (فیرن کاتن، نویسنده)
  • کتاب بیداری شهود در 21 روز راهنمایی کاربردی است که سونیا چاکت در آن اسرار خود را به زبان طنز و در عین حال تامل برانگیز با مخاطبین به اشتراک می‌گذارد. با استفاده از این کتاب حس ششمتان را قوی کنید! (نشریه‌ی لیدی مگزین)
  • اثر حاضر یاری‌تان می‌دهد که قدرت درونی‌تان را کشف نمایید و در هیاهوی این جهان شلوغ و پر از سر و صدا به قدرت شهودتان تکیه کنید. (گابریل برنشتاین، نویسنده‌ی پرفروش نشریه نیویورک تایمز)

کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مسائل ماورالطبیعیه علاقه دارید و می‌خواهید حس ششم و شهود درونی‌تان را تقویت کنید، کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز به قلم سونیا چاکت برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید می‌شنویم

شهود از قلب پیروی می‌کند. قوی‌ترین ارتباط را با چیزهایی که برایمان مهم هستند، برقرار می‌کند. به عنوان مثال مادران اغلب در مورد امنیت و سلامت فرزندانشان شهود زیادی دارند. افرادی که در امور مالی فعالیت می‌کنند، حس فوق‌العاده‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری دارند. داستان‌نویسان اغلب بارگیری‌های شهودی دریافت می‌کنند که در آن کل داستان‌ها و شخصیت‌ها از ناکجا آباد به ذهنشان می‌رسد. در مورد سایر هنرمندان نیز همینطور است، نوازندگان آهنگی که به طور شهودی می‌شنوند را ثبت می‌کنند. نقاشان چشم‌اندازهایی که می‌بینند را روی بوم می‌کشند. برخی از پزشکان می‌توانند به طور شهودی پیش از رسیدن نتایج آزمایشات تشخیص دهند که بیمارشان چه مشکلی دارد. دانشمندانی که از غرایز و تصورات خود پیروی می‌کنند، در نهایت به پیشرفت‌های بزرگی دست می‌یابند. ساختمان‌سازان اغلب می‌توانند بلافاصله متوجه شوند که آیا زمین زیر پایشان به اندازه‌ی کافی محکم هست که بتوان روی آن ساخت‌وساز کرد یا نه. کارآگاهان در هنگام ردیابی جنایات از حدس و گمان خود پیروی می‌کنند، همانطور که می‌بینید، حس فوق‌العاده‌ی ما از اشتیاق ما پیروی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
12 دقیقه
هفته‌ی اول، روز یکم: قطعه‌ی گمشده‌ی خود را احیا کنید
7 دقیقه
روز دوم: به حرف دلتان گوش دهید
11 دقیقه
روز سوم: با عقل سلیم شروع کنید
14 دقیقه
روز چهارم: پایه و ثبات داشته باشید
14 دقیقه
روز پنجم: به پیام‌رسان توجه کنید
9 دقیقه
روز ششم: مدیتیشن کنید
12 دقیقه
روز هفتم: آگاه و هوشیار باشید
18 دقیقه
هفته دوم، روز هشتم: موانع را از سر راه بردارید
10 دقیقه
روز نهم: شهود خود را نام‌گذاری و معرفی کنید
11 دقیقه
روز دهم: صادق باشید
11 دقیقه
روز یازدهم: شهود خود را بنویسید
12 دقیقه
روز دوازدهم: جرأت متفاوت بودن را داشته باشید
10 دقیقه
روز سیزدهم: شرایط را بسنجید
14 دقیقه
روز چهاردهم: حرفتان را بدون ترس بزنید
11 دقیقه
هفته سوم، روز پانزدهم: با فرشته‌ی نگهبان خود آشنا شوید
12 دقیقه
روز شانزدهم: مشاهده کنید، ولی جذب نکنید
9 دقیقه
روز هفدهم: خودجوش باشید
9 دقیقه
روز هجدهم: بخندید
8 دقیقه
روز نوزدهم: از روح خود بپرسید
12 دقیقه
روز بیستم: قدم بزنید
12 دقیقه
روز بیست‌ویکم: 19 راه‌حل پیدا کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویالهام آقابابایی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت ذهن، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ ت ۷۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز

برای دریافت کتاب صوتی بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.