معرفی و دانلود کتاب بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید

عکس جلد کتاب بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۷۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید

کتاب بیداری شهود در 21 روز نوشته‌ی سونیا چاکت، راهنمایی عملی است که به شما کمک می‌کند تا با حس ششم خود آشتی کرده و از طریق دریافت الهامات قلبی و شهودی، رابطه‌ی خود را با دنیای روحانی و متافیزیکی ترمیم کنید.

درباره‌ی کتاب بیداری شهود در 21 روز

سونیا چاکت (Sonia Choquette) نویسنده و سخنران مشهور جهانی است که در زمینه‌ی الهامات شهودی فعالیت می‌کند. او پس از فعالیت‌های چهل‌ساله‌اش، به معلم روحانی معتبر و مشهوری در جهان تبدیل شده است. چاکت تا امروز 27 کتاب پرفروش نوشته است و آثار او به 37 زبان دنیا ترجمه و در 40 کشور به انتشار رسیده‌اند. کتاب بیداری شهود در 21 روز (21 Days to Jump-Start Your Intuition) یکی از آثار اوست که به شیوه‌ای بسیار کاربردی به خوانندگان می‌آموزد که چگونه با دنیای روحانی آشتی کنند.

معرفی و دانلود کتاب بیداری شهود در 21 روز

نویسنده‌ی این کتاب معتقد است که انسان علاوه بر ارتباط با دنیای مادی و جسمانی که از طریق حواس پنج‌گانه ایجاد می‌شوند، با دنیای روحانی و متافیزیکی نیز ارتباط‌هایی دارد. رابطه‌ی انسان با دنیای روحانی به‌کمک حس ششم یا به تعبیر دیگر، شهود انجام می‌گیرد. حس ششم حسی ناشناخته و مرموز است و فقط کسانی که به آن توجه کرده باشند می‌توانند به شکل دقیق و واضح وجودش را لمس کنند. گرچه، تمام انسان‌ها از شهود بهره‌مند هستند و به طور ناخودآگاه، از آن استفاده‌ می‌کنند.

به زعم او، حس ششم، نیاز به توجه و پرورش یافتن دارد. انسان می‌تواند با انجام برخی تمرینات و تمرکز بر چیستی و کارکرد این حس، بهره‌های بیشتر و بهتری از آن ببرد و ارتباط مؤثرتری را با دنیای متافیزیکی برقرار کند.

سونیا چاکت معتقد است اگر کسی بخواهد عادتی را درون خود نهادینه کند، یا یک ویژگی خاص را در خود به وجود بیاورد، کافی است که 21 روز به‌طور مداوم کاری را که می‌خواهد، تکرار کند. این تکرار 21روزه، موجب به وجود آمدن عادت درون فرد خواهد شد. از همین رو، او کتاب حاضر را در قالب یک دفترچه‌ی تمرین 21روزه طراحی کرده تا خوانندگان بتوانند با استفاده از آن، با انجام دادن تمرینات به‌صورت تدریجی و مداوم، نیروی شهود خود را تقویت کنند.

چاکت تمرینات این کتاب را برای سه هفته یا همان 21 روز تنظیم کرده است. او در هفته‌ی اول به خواننده می‌آموزد که چگونه باید با حس ششم خود آشتی کند و قدرت شهود را در درونش فعال کند. هفته‌ی دوم آموزش، خواننده را تمرین می‌دهد تا شهودش را به کار بگیرد و از آن استفاده کند. و درنهایت هفته‌ی سوم، زمان تقویت کردن نیروی شهود است. گفتنی است که تمرینات کتاب بسیار ساده هستند و همه‌ی افراد می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

کتاب بیداری شهود در 21 روز نوشته‌ی سونیا چاکت توسط ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی ترجمه شده و در انتشارات زمان تغییر به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب بیداری شهود در 21 روز

  • چاکت در این اثر یک راهنمای قابل‌اعتاد را ارائه می‌‍دهد که اسرار خود را به شکلی متفکرانه و گاه طنزآمیز با مخاطبان به‌اشتراک می‌گذارد. این کتاب به هر کسی کمک می‌کند تا حسس ششم خود را قوت ببخشد. (The Lady magazine)
  • با خواندن کتاب بیداری شهود در 21 روز اثر سونیا شوکت، قدرت و خرد درونی خود را کشف می‌کنید. او به شما نشان می‌دهد که چطور در هیاهوی این دنیای پرسروصدا از قدرت باورنکردنی شهود خود بهره ببرید. (گابریل برنشتاین، نویسنده شماره یک نیویورک تایمز)

کتاب بیداری شهود در 21 روز برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که می‌خواهند حس ششم خود را تقویت کنند و از این طریق به دنیای روحانی و متافیزیکی متصل شوند، مناسب است.

در بخشی از کتاب بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید می‌خوانیم

امروز شروع به پاکسازی موانع کنید. با شناسایی موانع و نقاط کوری که مانعتان می‌شوند شروع کنید و متعهد شوید که فوراً آن‌ها را از بین ببرید. برای انجام این کار، یک کاغذ خالی بردارید و یک خط از مرکز بکشید. در سمت چپ، بالا، «ادراکات گذشته» و در سمت راست، «ادراکات حال» را بنویسید. ابتدا موانع آموزشات دینی خود را در نظر بگیرید.

در سمت چپ، همه پیشنهادها یا تأثیراتی که به طور مستقیم یا غیرمستقیمی که آموزش‌های مذهبی گذشته خود دریافت کرده‌اید و نشان می‌دهند شهود چیزی بد است و باید از آن ترسید، نادیده گرفت یا فاصله گرفت را بنویسید. آیا کسی در خانواده‌تان شهود را به عنوان چیزی مثبت و طبیعی تأیید کرده است؟ یا آن را غیرطبیعی یا مضر می‌دانستند؟ چه کسی این جو و فضا را تعیین می‌کند؟

تربیت دینی شما چه تأثیری بر شما گذاشته است؟ تمام چیزهایی که از گذشته مربوط به این سمت هستند را یادداشت کنید. بعد، در سمت راست کاغذ، ادراک معنوی امروز خود را یادداشت کنید. آیا هنوز به هیچ یک از این احساسات یا باورهای مذهبی گذشته پایبند هستید؟ آیا بین تربیت دینی گذشته خود و احساسات شخصی، تجربیات و باورهای معنوی‌امروزی خود تضادی احساس می‌کنید؟ آیا خانواده یا دوستانتان در حال حاضر دیدگاه‌های متفاوتی با شما در مورد شهود دارند؟ آیا این باعث جر و بحثتان می‌شود؟ هر چیزی که شبیه یک مانع است را یادداشت کنید.

بعد از اینکه موانع مذهبی گذشته خود را مرور کردید، اکنون موانع فکری‌تان را در نظر بگیرید. در سمت چپ کاغذ، تمام ادراکات فکری یا علمی گذشته‌ای که بر دیدگاه امروز شما در مورد شهود تأثیر گذاشته است را یادداشت کنید. آیا از یک خانواده با پیشینه مبتنی بر علم آمده‌اید که در آن شهود کاملاً به عنوان یک چیز «غیرواقعی» رد شده است؟ چه کسی این تصورات را داشته؟ والدین؟ فامیل؟ معلمان؟ دوستان؟ تمام افرادی که چنین تصوراتی داشته‌اند و اینکه چگونه در آن زمان بر شما تأثیر گذاشته‌اند را بنویسید.

آیا شما این دیدگاه‌ها را پذیرفته‌اید؟ یا آشکاراً یا پنهانی مخالفت کرده‌اید؟ بعد از اینکه ادراکات گذشته را ثبت کردید، به ستون سمت راست بروید و ادراکات به‌روزشده و حال حاضر خود را در نظر بگیرید. برای کمک، گوگل کنید که دیدگاه علم امروز در مورد شهود چیست. کنجکاو باشید اما با تجربیات خود نیز بررسی کنید. مهم نیست که «علم» چه می‌گوید، راهنمای درونی شما بخش غیرقابل انکار شماست و تجربیات شهودی شخصی‌تان بیشترین اهمیت را دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: یک بیداری هیجان‌انگیز
هفته اول: شهود خود را فعال کنید
روز 1: قطعه گمشده خود را احیا کنید: شهود
روز 2: به حرف دلتان گوش دهید
شهود به شما کمک می‌کند خلق کنید
روز 3: با عقل سلیم شروع کنید
روز 4: پایه و ثبات داشته باشید
روز 5: به پیام رسان توجه کنید
روز 6: مدیتیشن کنید
روز 7: آگاه و هوشیار باشید
هفته دوم: شهود خود را به کار بگیرید
روز 8: موانع را از سر راه بردارید
مانع ذهن بسته
روز 9: شهود خود را نام‌گذاری و معرفی کنید
روز 10: صادق باشید
روز 11: شهود خود را بنویسید
روز 12: جرأت متفاوت بودن را داشته باشید
روز 13: شرایط را بسنجید
روز 14: حرفتان را بدون ترس بزنید
هفته سوم: شهود خود را رشد دهید
روز 15: با فرشته نگهبان خود آشنا شوید
روز 16: مشاهده کنید، ولی جذب نکنید
روز 17: خودجوش باشید
روز 18: بخندید
روز 19: از روح خود بپرسید
روز 20: قدم بزنید
روز 21: 19 راه‌حل پیدا کنید
سخن پایانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیداری شهود در 21 روز: قدرتمندترین حس خود را فعال کنید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-5872-80-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت ذهن، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۷۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیداری شهود در 21 روز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیداری شهود در 21 روز

برای دریافت کتاب بیداری شهود در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.