معرفی و دانلود کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان

عکس جلد کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان
قیمت:
۳۱۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان

در کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان خواهید آموخت که چگونه به جای فرار از رنج‌های زندگی، آن‌ها را از نو تماشا کنید و این‌بار به آغوش بگیرید. زهرا محبوبی نیه و سید مصطفی عبداللهی، نویسندگان این کتاب با استفاده از یکی از سبک‌های نوین روان‌شناسی یعنی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش به خوانندگان کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را در سه حوزه‌ی افکار، احساسات و عملکرد بالا ببرند و با تمرینات خودآگاهی، به آرامش و شادکامی ذهنی پایدار‌تری دست پیدا کنند.

درباره‌‌ی کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان

حتماً شما نیز موقعیت‌های رنج‌آفرین و اضطراب‌آور مختلفی را در زندگی خود از سر گذارنده‌اید. در چنین مواقعی این‌طور به‌نظر می‌رسد که نیروی ذهن همچون یک دشمن جدی و سخت علیه ما یورش می‌کند؛ روند تفکراتمان به سوی تاریکی و ناامیدی جهت می‌گیرد و گویی چاره‌ای نیز برای خلاصی از این طوفان درونی وجود ندارد. کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان برای ما توضیح خواهد داد که چرا چنین باوری، کامل و صحیح نیست. زهرا محبوبی نیه و سید مصطفی عبداللهی نویسندگان این اثر خودیار، به ما یادآوری می‌کنند که کلید رهایی از تمام این رنج‌ها و دل‌واپسی‌های ذهنی، درست در نقطه‌ی آغاز آن یعنی در ذهن ما قرار گرفته است. به‌عبارتی، پدیدآورندگان این کتاب سعی دارند تا ما را با جهان شگفت‌آور ذهن و کارکرد‌های بی‌نظیر این یاور و دوست همیشگی انسان، از نو آشنا کنند.

کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان، آثری خواندنی برای فراموش‌کردن، انکار کردن یا سرکوب رنج و درد‌ها نیست. رنج و درد جزء جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان هستند و در کلام دقیق‌تر مقوله‌ای وابسته و پیوسته با سلامت روان‌اند. نویسندگان این کتاب تلاش می‌کنند تا به جای فرار از درد و رنج، آن‌ را به ابزار‌هایی برای سرعت گرفتن رشد درونی و پایه‌های محکمی برای زیست باکیفیت تبدیل کنند. کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان به خوانندگان خود کمک می‌کند تا به جای توهم زندگی خوب و بدون درد، راه خوب زندگی کردن را بیاموزند. سازندگان این اثر، با تمرکز بر سه دایره‌ی اصلی نفوذ انسان، یعنی دنیای افکار و اندیشه‌ها، دنیای عواطف و احساسات و درنهایت رفتار و عملکرد، شما را در اصلاح سبک زندگی و رسیدن به آرامش یاری می‌دهند. البته می‌دانید که مسیر به‌زیستی و رشد فردی، راهی چندان آسان و به‌دور از چالش نخواهد بود؛ اما از آن‌جایی که همه‌ی ما انسان‌ها با نوع دغدغه و چالش‌های مشترکی دست‌وپنجه نرم‌ می‌کنیم، برای گذر از این وادی نیز تجربه‌ و دانش نویسندگان این کتاب به کارمان خواهد آمد. زهرا محبوبی نیه و سید مصطفی عبداللهی، با کمک گرفتن از یکی از رویکرد‌های پربازده علم روان‌شناسی، یعنی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد به شما کمک می‌کنند تا از میان دست‌انداز‌ها و پیچ‌وخم‌های مسیر به سلامت بگذرید و حتی بتوانید تجربه‌ی مفید خود را به دیگران منتقل کنید. آن‌ها همچنین برای راحت‌تر کردن یادگیری مباحث نظری، از مجموعه‌ای از مثال‌ها و استعاره‌های پرکاربرد دنیای روان‌شناسی بهره می‌برند. این تمثیل‌ها شمایل ملموس‌تری از روند درمانی کتاب ارائه می‌دهد؛ مثل تصویری داستانی در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود و در موقعیت‌های مختلف به کمک او می‌آید. نگارندگان کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان براساس همین شیوه‌ی درمانی، فرایند مشاهده و پذیرش واقعیت را با مخاطبان خود تمرین می‌کنند؛ از اثرات فوق‌العاده‌ی ذهن‌آگاهی و توجه به لحظه‌ی اکنون می‌گویند و خوانندگان خود را با مجموعه‌ای از تمرین‌های ساده اما کاربردی و مفید، قدم‌به‌قدم در تبدیل شدن به روان‌درمان‌گر اصلی زندگیشان همراهی می‌کنند. گفتنی‌ست که این کتاب با تلاش‌های انتشارات آزمون یار پویا به دست شما می‌رسد.

کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر ارزشمند را به علاقه‌مندان مباحث روان‌شناسی، توسعه‌ی فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان می‌خوانیم

زندگی را مثل یک صحنه نمایش تصور کنید روی این صحنه همه چیزهایی که بهشون فکر می‌کنید، لمس می‌کنید، بو می‌کنید، مزه می‌کنید، حس می‌کنید و می‌بینید وجود دارند، خود مشاهده‌گر شما جزئی از شماست که یک قدم به عقب رفته و همه این‌ها را تماشا می‌کند. حالا لحظه‌ای فکر کنید که چه چیزی در اعماق قلبتان شما را برانگیخته کرده تا این کتاب را تهیه کنید؟ آیا درباره بهتر شدن حال و زندگیتان است؟ آیا مهارت جدیدی می‌خواهید یاد بگیرید یا می‌خواهید ارتباط بهتری با اطرافیان داشته باشید یا روی سلامتی بیشتر خود کار کنید؟ پس در اعماق قلبتان بررسی کنید تا ببینید چه ارزش‌هایی باعث شده که چنین کاری کنید. شما یک کار عمدی انجام می‌دهید و زمان و انرژی صرف کردید و برنامه‌ریزی کردید برای مطالعه این کتاب، با وجود تمام فکرها و احساسات، به زمان حال توجه کنید که روی صندلی نشستید و تمرین عجیب‌وغریبی انجام می‌دهید و افکار مختلفی در سرتان می‌پیچد و احساسات مختلفی از بدنتان می‌گذرد، کار‌‌های متنوع‌تری می توانستید انجام دهید اما این کار را کردید که زندگیتون بهتر بشه، این کار براتون تا حدی دشوار است چون ذهنتان یک قصه‌گوی ماهر است و می‌خواهد شما را از کاری که می‌خواهید انجام دهید دور کند.

اجازه دهید که افکار بیایند و بروند مانند ماشین‌هایی که در خیابان در حال عبور هستند، شما به تنفس و دم و بازدمتان و بالا و پایین رفتن شکم و قفسه سینه‌تان توجه کنید و اجازه دهید که ذهنتان مانند یک رادیو در پس زمینه حرف بزند و سعی نکنید که آن را خاموش کنید چون این کار غیرممکن است بگذارید روشن باشد اما شما به نفس کشیدنتان توجه کنید، لحظه‌به‌لحظه ذهنتان سعی می‌کند که حواستان را پرت کند و شما را به یک قصه‌ای قلاب کند کاملاً طبیعی است و مکرر تکرار می‌شود فقط یک لحظه ببین چی میگه و بعد برگرد به نفس کشیدنت تمرکز کن، دوباره و دوباره تله افکار را می‌بینیم کاملاً عادی است و برای همه اتفاق میفتد، هر وقت متوجه شدی به آرامی بهش توجه کن و به سمت نفس کشیدنت برگرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: مدل ‌قطب‌نمای زندگی
فصل دوم: الماس 6 وجهی
فصل سوم: ناامیدی سازنده
فصل چهارم: بودن در زمان حال
فصل پنجم: ‌هم‌جوشی زدایی
فصل ششم: پذیرش
فصل هفتم: ‌خود به‌عنوان مشاهده‌گر
فصل هشتم: ارزش‌ها
فصل نهم: ‌عمل متعهدانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات آزمون یار پویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-622-7903-26-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۱۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان

برای دریافت کتاب آرامش بی‌پایان با سلامت روان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.