معرفی و دانلود کتاب ذهن خلاق و موفقیت

عکس جلد کتاب ذهن خلاق و موفقیت
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهن خلاق و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن خلاق و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهن خلاق و موفقیت

کتاب ذهن خلاق و موفقیت نوشته‌ی ارنست شارتلف هولمز، با عنوان فرعی رهاسازی قدرت ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به سلامتی، ثروت و موفقیت در کسب‌وکار، به همه‌، به‌ویژه زنان، کمک می‌کند افکار خود را با دستاوردهای قابل اعتنا و شادکامی بسیار، هم‌سو کنند. این کتاب قوانین ذهنی موفقیت را برای شما شفاف می‌کند و سپس با تمرین‌های بسیار آن‌ها را در ذهنتان جا می‌اندازد.

درباره‌ی کتاب ذهن خلاق و موفقیت

قانون جذب، یکی از مشهورترین و درعین‌حال محبوب‌ترین قوانینی است اساتید موفقیت تا به امروز آن را کشف و تبلیغ کرده‌اند. قانون جذب همان چیزی است که بعضی آدم‌ها را با تلاش کمتر، به موفقیت و شادی بیشتر می‌رساند و بعضی دیگر را در چرخه‌ی معیوب سختی و مصیبت گیر می‌اندازد. همان‌قدر که بعضی قانون جذب را علمی نمی‌دانند و قابل اثبات تصور نمی‌کنند، افراد زیادی هم هستند که تأثیر زیاد قانون جذب را بر زندگی خود گزارش کرده‌اند. اما خوب است بدانید، یادگیری اصولی قانون جذب و همین‌طور به‌دست‌گرفتن قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در زندگی شما داشته باشد. اطلاع درباره‌ی موضوعی که هزاران نفر در جهان، ادعا می‌کنند آن را برای موفقیت و پیشرفت به کار گرفته‌اند، می‌تواند مسیری تازه پیش روی شما باز کند.

کتاب ذهن خلاق و موفقیت (Creative Mind and Success) نوشته‌ی ارنست شارتلف هولمز (Ernest Shurtleff Holmes)، می‌تواند گام اولیه‌ی خوبی برای شناخت قدرت ناخودآگاه و قانون جذب باشد.

تا چندی پیش، زنان، به دلیل وجود نابرابری تاریخی، مخاطب اصلی کتب موفقیت نبوده‌اند و روانشناسی موفقیت و کتاب‌های انگیزشی، گویا فقط برای مردان نوشته می‌شد. فقط چند دهه است که وقتی یک زن کتاب‌هایی با موضوع موفقیت می‌خواند، احساس می‌کند که مخاطب قرار می‌گیرد. به همین دلیل، ویراستار کتاب، خانم سارا ان شاکلی (Sarah A. Shockley) کتاب ارزشمند ذهن خلاق و موفقیت را برای زنان بازنویسی کرده است و با حفظ کامل مضمون، از عبارات زنانه برای انتقال مفاهیم استفاده کرده تا بانوان بیشتری بتوانند با درک این کتاب از جان و دل، به آن عمل کنند و موفقیت را به چنگ آورند.

کتاب ذهن خلاق و موفقیت به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول، معرفی و توضیح کامل قدرت ناخودآگاه و قانون جذب است و اثبات می‌کند که قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌تواند زندگی ما را متحول کند. وقتی به صورت کامل به این باور اعتقاد پیدا کردیم، می‌توانیم بخش دوم کتاب را، که تمریناتی متعدد برای یادگیری استفاده از قانون جذب است شروع کنیم. این بخش از کتاب، قدرت ناخودآگاه را برای ما کاربردی و آن را از یک تصور ماورایی به قدرتی در دستان ما تبدیل می‌کند.

کتاب ذهن خلاق و موفقیت را مجید تجن جاری ترجمه و انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک آن را به چاپ رسانده است.

کتاب ذهن خلاق و موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ذهن خلاق و موفقیت برای علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، تفکر خلاق و موفقیت مناسب است.

در بخشی از کتاب ذهن خلاق و موفقیت می‌خوانیم

تمام چیزهایی که ظاهر می‌شوند، در درون خودمان اتفاق می‌افتند. آفرینش همیشه در همه‌چیز ادامه دارد. این قانون همیشه از آن الگوی درونی بهره می‌گیرد. ما با شرایط مبارزه نمی‌کنیم بلکه از اصولی استفاده می‌کنیم که شرایط را ایجاد می‌کنند. ما می‌توانیم هرآنچه در ذهنمان گنجانده می‌شود را محقق کنیم و اهمیتی ندارد که در ظاهر چقدر سخت به نظر برسد. تمام چیزهای مشهود چیزی جز لبه‌ی بیرونی فعالیت درونی افکار نیستند. شما می‌توانید به‌راحتی این قضیه را برای خودتان اثبات کنید. اگر اهل کار هستید، مثلاً یک کیوسک یا پیشخوان بستنی‌فروشی دارید و کسب‌وکار شما رونق ندارد، با دقت افکار خود را بررسی کنید و ببینید چه چیزی پیدا می‌کنید. متوجه خواهید شد که در آنجا این اعتقاد ثابت‌شده که این کار خوبی نیست. شما احساس چابکی و سرزندگی نمی‌کنید.

در ذهن خود هیچ درکی از موفقیت نخواهید یافت. انتظار ندارید مشتری‌های زیادی داشته باشید. حالا فرض کنید کسی نزد شما بیاید و از شما بپرسد: «چه اتفاقی افتاده؟ چرا کسب و کارت رو ارتقا نمی‌دی؟» پاسخ شما تقریباً باید این باشد که: «به نظر نمی‌رسه مردم چیزی رو که من می‌فروشم دوست داشته باشن.» یا شاید چیزی شبیه به این: «من خیلی پیرم و نمی‌تونم با روش‌های مدرن رقابت کنم.» یا حتی «خب، کار سختیه. » در آن زمان شخصی که با او صحبت می‌کنید هیچ‌کدام از چیزهایی را که به او گفته‌اید باور نمی‌کند. او می‌داند که علیت در ذهن است نه در جسم و می‌گوید: «همه‌چیز به ذهن بستگی داره؛ مشکل تو اینه که احساس نمی‌کنی یه فرد موفقی.» شاید قبلاً در مورد این موضوع چیزی شنیده باشید، اگر چنین است از او خواهید پرسید که منظورش چیست یا شاید فکر می‌کنید که او در مورد چیزی عجیب‌وغریب صحبت می‌کند، اما ما فرض می‌کنیم که شما بسیار مشتاق هستید که کاری برای موفقیت در کسب‌وکار خود انجام دهید و مایلید هر کاری را امتحان کنید، ازاین‌رو، از او می‌خواهید که توضیح دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهن خلاق و موفقیت
نویسنده
مترجممجید تجن جاری
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-7908-26-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن خلاق و موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ذهن خلاق و موفقیت

برای دریافت کتاب ذهن خلاق و موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.