معرفی و دانلود کتاب قدرت شروع ناقص

عکس جلد کتاب قدرت شروع ناقص
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت شروع ناقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت شروع ناقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت شروع ناقص

رمز موفقیت در شروع ناقص است. جیمز کلیر، نویسنده و سخنران محبوب حوزه‌ی موفقیت و خودسازی، کتاب قدرت شروع ناقص را به رشته‌ی تحریر درآورده تا چگونگی شروع ناقص را به تفصیل برایتان شرح بدهد. این کتاب توصیه دارد خودتان را با افرادی که در اوج موفقیت هستند، مقایسه نکنید و با همان امکانات غیرایده‌آل و ناقص خودتان قدم در راه بگذارید، چون مهم‌ترین مسئله در مرحله‌ی اول، شروع کردن آن است!

درباره‌ی کتاب قدرت شروع ناقص

شجاعت این را داشته باشید که یک ایده را در کمال نقص شروع کنید! این مهم‌ترین پیام کتاب قدرت شروع ناقص (The Power of Imperfect Starts) به قلم جیمز کلیر (James Clear) است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که صبر کردن برای یک شروع کامل، خطای مهلکی است که ممکن است شما را به ورطه‌ی هیچ کاری نکردن بیندازد. چه ایده‌های درخشانی که به همین دلیل در پستوی ذهن‌های خلاق باقی ماندند و هرگز حتی آزموده هم نشدند. جیمز کلیر نویسنده‌ی مشهور حوزه‌ی موفقیت، در کتاب حاضر الگویی در اختیار شما می‌گذارد که از کمال‌گرایی‌های بیهوده رها شوید، به جای جست‌‍وجوهای افراطی و وقت تلف کردن در هر دوره‌ی علمی که به دستتان می‌رسد، لیست کارهای لازمتان را خلاصه کنید و قبل از اینکه تردیدها به شما هجوم بیاورند، قدم در مسیر بگذارید.

کتاب قدرت شروع ناقص توصیه‌های کاربردی و الگوهای رفتاری مفید را نیز جمع‌آوری کرده و به شما ارائه می‌دهد. برای مثال قانون بیست شکاف وارن بافت، گام‌هایی برای داشتن ذهنی خلاق، روش‌های ایجاد مجموعه‌ای از عادت‌های خوب، راه‌های افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان و مهارت «نه» گفتن در کتاب آمده است. کتاب حاضر حتی نحوه‌ی عبور از شکست‌های احتمالی را نیز به شما آموزش می‌دهد. در کنار این‌ها، توصیه‌هایی کوچک‌تر نیز در اختیارتان می‌گذارد که هر چند بی‌اهمیت به نظر می‌رسند، اما می‌توانند تاثیرات مهمی داشته باشند. برای مثال، اگر سعی کنید تا ظهر به ایمیل‌هایتان سر نزنید، روزتان را با کارهای ناتمام و فرعی کمتری آغاز می‌کنید و در نتیجه انرژی بیشتر و حافظه‌ی رهاتری برای رسیدن به برنامه‌های هدفمند و از پیش تعیین شده خواهید داشت.

معرفی و دانلود کتاب قدرت شروع ناقص

به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب قدرت شروع ناقص، شروع از رسیدن به موفقیت مهم‌تر است. بدون توجه به اینکه در فعالیت مورد نظرتان اول خواهید شد یا نه، شروع کنید. به باشگاه بروید و از اینکه مثل مبتدی‌ها با دستگاه‌ها کار کنید، نترسید! شهامت شروع از دستیابی به موفقیت اهمیت بیشتری دارد چرا که سنگ بنای آن را می‌گذارد. بدون شروع، شانس موفقیتی هم در کار نخواهد بود و کسی که برای شروع خودش را گرفتار تردیدها و ترس‌ها نمی‌کند، برای ادامه‌ی مسیر نیز تلاش بیشتری از خود نشان می‌دهد.

کتاب قدرت شروع ناقص پیشتر با عناوین دیگری نیز به انتشار رسیده است. نسخه‌ی حاضر را امیر یگانه به فارسی ترجمه کرده و انتشارات امتیاز در بازار کتاب ایران به انتشار رسانده است.

کتاب قدرت شروع ناقص برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید یک کار جدید یا یادگیری مهارتی تازه را آغاز کنید، اما مدام آن را به عقب می‌اندازید، این کتاب را بخوانید! به طور کلی‌تر، علاقه‌مندان کتاب‌های موفقیت و خودسازی نیز از مطالعه‌ی این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قدرت شروع ناقص می‌خوانیم

آسان است؛ راحت می‌توانید به‌کار ببندید. اولین انتقاد از چنین روش‌هایی سادگی بیش از حد آن‌هاست. این روش‌ها بسیاری از پیچیدگی‌های زندگی را لحاظ نمی‌کنند. چه می‌شود اگر خارج از برنامه اتفاقی بیفتد؟ یا نظرتان چیست از آخرین تکنولوژی‌های روز برای بهره‌وری حداکثری استفاده کنیم؟ طبق تجربه‌ام، پیچیدگی اغلب نوعی ضعف است، چون بازگشت به مسیر را سخت می‌کند. بله، کارهای اورژانسی و وقفه‌های غیرمنتظره پیش می‌آیند، ولی تا جایی‌که می‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید. به موارد ضروری رسیدگی کنید و در اولین فرصت دوباره به فهرست فعالیت‌ها طبق اولویت‌ آن‌ها‌ برگردید. برای هدایت رفتارهای پیچیده از قوانین ساده استفاده کنید.

شما را وادار می‌کند تصمیم‌های سخت بگیرید. به‌ نظر من، جادوی خاصی در عدد شش (شش فعالیت در روز) وجود ندارد. می‌شود تعداد فعالیت‌ها روزی پنج تا باشد. با این‌حال، فکر می‌کنم در این محدودکردن رازی نهفته است. دریافته‌ام بهترین کاری که در مواجهه با انبوهی از فعالیت‌های مختلف می‌شود انجام داد این است که فعالیت‌های غیرضروری را مانندِ شاخه‌های اضافه‌ی درخت هرس کنید. محدودیت‌ها عامل رشد و بالندگی شما هستند. روش لی، شبیه قانون 25/5 وارن بافت است که شما را وادار می‌کند پنج کار حیاتی را انتخاب کنید و بقیه را نادیده بگیرید. اساساً اگر به چیزی متعهد نباشید، همه چیز مایه‌ی حواس‌پرتی شما خواهد بود.

سختیِ شروع را از بین می‌برد. بزرگ‌ترین مانعِ انجامِ عمده‌ی فعالیت‌ها شروعِ آن‌هاست (بیرون‌ آمدن از تخت کار سختی است، ولی همین‌که شروع کنید به دویدن، به پایان رساندن تمرین آسان‌تر می‌شود). روش لی کمک می‌کند از شبِ قبل به اولین فعالیت روزِ بعدی فکر کنید. این راهبرد به‌ شخصه برای من فایده‌ی بسیاری داشته است. برای نوشتن کتاب‌ها و مقالاتم، هر روز چند ساعت با خودم کلنجار می‌رفتم که بدانم امروز باید درباره‌ی چه چیزی بنویسم. ولی الان اگر شب‌ها به کارِ روزِ بعد فکر کنم، صبح روز بعد بدون معطلی شروع به نوشتن می‌کنم. ساده است، ولی واقعاً کار می‌کند. وقتی در آغاز راه هستید، شروع‌ به اندازه‌ی به موفقیت رسیدن اهمیت دارد.

فهرست مطالب کتاب

قانون بیست-هشتاد در چه مواقعی جواب نمی‌دهد؟
هفت راه برای یادگیریِ بهترِ کتاب‌ها
پنج گام برای داشتن مغزی خلاق‌
چگونه زنجیره‌ای از عادت‌های خوب ایجاد کنیم؟
برنامه‌ی پانزده دقیقه‌ای آنتونی ترولوپ برای نوشتن بیش از چهل کتاب
روش آی‌وی‌لی
افسانه‌ی وظایفِ متعدد
هرگز تا ظهر ایمیل خود را بررسی نکنید
بهره‌وری از نگاهی دیگر
راهبرد «دو لیست» وارن بافت
ایمیل؛ هدر دهنده‌ی زمان!
فیزیک بهره‌وری
چگونه بیشتر مطالعه کنیم؟
تنها روش بهره‌وری که به آن نیاز دارید
جعبه‌ی آیزنهاور: چگونه بهره‌وری بیشتری داشته باشیم
چگونه کارها را به تعویق نیندازیم؟
قدرتِ شروع ناقص
بیست‌وپنج هزار صبح در اختیار شماست
«سرعت متوسط» شما در زندگی، سلامت و کارتان چقدر است؟
چگونه بهتر تمرکز کنیم
سه روش کاربردی در مدیریت زمان
چرا شروع‌ مهم‌تر از موفقیت است؟
با کارهای فوری‌ زندگی می‌کنید یا کارهای مهم؟
قدرت اراده چگونه عمل می‌کند
وقتی ایده‌های زیادی دارید و زمانِ کافی ندارید، باید چه کار بکنید
اجازه دهید ارزش‌ها معیار تصمیم‌گیری‌های شما باشند
پنج نکته درباره‌ی اشتباهات
بیشتر کارهایی را انجام دهید که قبلاً جواب داده‌اند
چگونه ذهن را پاکسازی و نیروی اراده‌ را آزاد کنید
چگونه هر روز تصمیم‌های بهتری بگیریم
قانون «بیست شکاف» وارن بافت
چیزهایی که درباره‌ی اهمیتشان اغراق می‌شود در مقابل چیزهایی که کم‌ارزش تلقی می‌شوند
ارزش زمان
سه مرحله‌ی شکست در زندگی و کار و نحوه‌ی عبور از آن‌ها
جنبه‌ی منفی حفظ تعادل بین زندگی و کار
همه‌ی مدل‌ها غلط و بعضی مفیدند
ایده‌های مبتکرانه چگونه ظاهر می‌شوند
چرا حقایق نظرِ ما را عوض نمی‌کنند
چگونه ذهنمان را روی مسائلِ مهم متمرکز کنیم
زانشین
ترفند نهاییِ بهره‌وری، «نه‌گفتن» است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت شروع ناقص
نویسنده
مترجمامیر یگانه
ناشر چاپینشر امتیاز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات314
زبانفارسی
شابک978-622-5670-83-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت شروع ناقص

کیوان مشکین
۱۴۰۳/۶/۱۰
سلام خوشم نیومد یعنی برام اونقدر جالب نبود که تا آخر بخونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قدرت شروع ناقص

برای دریافت کتاب قدرت شروع ناقص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.