معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایده‌آل خود رونمایی کنید

عکس جلد کتاب صوتی بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایده‌آل خود رونمایی کنید
قیمت:
۱۴۰۰۰۰ ۹۸,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایده‌آل خود رونمایی کنید

در هر سنی که هستید باهوش‌تر شوید! جیم کوییک که از مطرح‌ترین مربیان پرورش حافظه در سراسر جهان است، در کتاب صوتی بی‌حد و مرز که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال قرار دارد، تمرین‌ها و استراتژی‌هایی را به مخاطبان یاد می‌دهد که با اجرایشان می‌توانند به ذهنی قدرتمندتر دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌حدومرز

این روزها همه به‌دنبال جذاب‌تر شدن هستند؛ همه می‌خواهند ظاهر زیبا، هوش زیاد و شخصیتی فوق‌العاده داشته باشند. هر کس که از ویژگی‌های ظاهری‌اش راضی نباشد، به کمک علم پزشکی به راحتی ظاهرش را تغییر می‌دهد. اغلب افراد فکر می‌کنند فقط ویژگی‌های ظاهری قابل تغییر است و آنچه به هوش و حافظه مربوط باشد فقط و فقط به ژنتیک بستگی دارد، اما واقعیت این است که حتی ویژگی‌های ذهنی نیز می‌توانند با اجرای تکنیک‌های درست، دستخوش تغییر بشوند.

جیم کوییک (Jim Kwik) در کتاب صوتی بی‌حد و مرز (Limitless)، راه انجام عمل زیبایی برای ذهنتان را به شما یاد داده! البته مقایسه‌ی تمرین‌های کتاب با عمل جراحی کاری اغراق‌آمیز است؛ چون برخلاف جراحی، اجرای این تمرین‌ها به زمان زیادی نیاز دارد و باید به سبک زندگی افراد تبدیل شود تا نتیجه‌ی مطلوب به‌دست آید. نکته‌ی مهم در چنین مشابهتی این است که مغز نیز، درست مانند عضلات بدن، قابل تمرین و تربیت است و اگر در شرایط درستی قرار بگیرد می‌تواند تا چند برابر قدرتمندتر و سریع‌تر شود.

ممکن است از سن تحصیل گذشته باشید و دیگر برایتان مهم نباشد که مغز قدَرقدرتتان، در میانه‌ی امتحانات فرمول‌ها را به‌درستی به‌یاد بیاورد و مسائل را به‌درستی حل کند. در این صورت شما باز هم از تمرین دادن مغزتان و قوی کردن آن بی‌نیاز نیستید چرا که مغز ابزاری نیست که صرفاً در زمان تحصیل و چالش‌های آکادمیک به کار بیاید. مغز مرکز کنترل بدن و زندگی ماست؛ قدرت مغزتان است که تعیین می‌کند چقدر جوان و سالم یا پیر هستید. تقویت مغز از جنبه‌های مختلفی زندگی ما را متحول می‌کند؛ یک اینکه علائم زوال عقل و آلزایمر را به‌تعویق می‌اندازد. به این ترتیب می‌توانید تا آخرین سال‌های پیریتان نیز، با هوش و حواس کامل به زندگیتان ادامه دهید و برای کارهای روزانه‌تان محتاج دیگران نشوید. پرورش قدرت ذهن نحوه‌ی رویارویی ما با چالش‌ها و خطرات را تغییر می‌دهد، به این ترتیب که در هنگام خطر یا مشکل از سرعت واکنش بالاتری برخوردار می‌شوید و تصمیمات بهتری می‌گیرید. ذهنِ قوی به معنای داشتن محیطی سالم‌تر برای فکر کردن است و این خود باعث می‌شود تا افکار منفی، استرس و اضطراب کمتر به سراغتان بیایند. همه‌ی این‌ها تنها گوشه‌ای از فواید و مزیت‌های تقویت حافظه است که جیم کوئیک در کتاب صوتی بی‌حد و مرز به آن‌ها اشاره کرده.

در کتاب صوتی بی‌حد و مرز می‌شنویم که تقویت حافظه بیش از هر چیز، باید به یک تمرین مستمر تبدیل شود و جای خودش را در سبک زندگی فرد باز کند. اگر خودتان را به انجام تمرین‌ها و توصیه‌های کتاب پایبند و متعهد کنید، پس از مدتی نتایج آن را در ابعاد مختلف زندگی می‌بینید و می‌توانید زندگی باکیفیت‌تری را تجربه کنید.

کتاب صوتی بی‌حد و مرز کاری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش است. این کتاب را با ترجمه‌ی نفیسه تنکابنی و گویندگی حمید یزدانی در اختیار دارید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بی‌حدومرز

  • جیم کوییک متخصص رساندن مخاطب به استقامت فکری و وضوح و تمرکز است. این کتاب برای هر هدفی که داشته باشید نتایج ماندگاری را به شما می‌دهد. (مایک برایان)
  • ایجاد تغییر در زندگی با آماده کردن ذهن برای تغییر شروع می‌شود. وقتی این کتاب را تا انتها بخوانید، به ظرفیت‌های واقعیتان ایمان خواهید آورد. با راهنمایی جیم کوییک، به موفقیت‌های بسیاری در زندگی می‌رسید. (جک کنفیلد)
  • مراقبت از ذهن بخشی جدایی‌ناپذیر از سلامتی و تندرستی است. کتاب بی‌حدومرز به شما یاد می‌دهد که چطور ذهنتان را آموزش دهید و بهینه‌سازی کنید تا بتوانید به پتانسیل کامل خود برسید. (مایا و الکس شیبوتانی)

کتاب صوتی بی‌حدومرز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز طالب داشتن مغز قوی‌تر و زندگی باکیفیت‌تر هستید، شنیدن این کتاب و البته اجرای تمرینات آن را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایده‌آل خود رونمایی کنید می‌شنویم

ممکن است پیش خودتان بگویید «جیم! حرف‌هایت درباره‌ی فناوری را می‌فهمم. زندگی بدون فناوری مفهومی برای من ندارد اما این روزها احساس می‌کنم نسبت‌به قبل، بیشتر در انبوه اطلاعات غرق شده‌ام، حواس‌پرت‌تر و فراموش‌کارتر شده‌ام.»

خبر خوبی برایتان دارم، شما در دنیای بی‌پایان فناوری متولد شده‌اید. عالی‌ترین ابرقدرت! بیایید لحظه‌ای تأمل کنیم و اعتراف کنیم که مغز ما تا چه اندازه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز است. مغز شما روزانه هفتادهزار فکر تولید می‌کند. سرعت آن با سرعت سریع‌ترین ماشین‌های مسابقه برابری می‌کند. مغز شما درست مانند اثر انگشتتان منحصربه‌فرد است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
مقدمه
58 دقیقه
یک
45 دقیقه
دو
49 دقیقه
سه
50 دقیقه
چهار
41 دقیقه
پنج
36 دقیقه
پنج ـ قسمت دو
37 دقیقه
شش
36 دقیقه
شش ـ قسمت دو
58 دقیقه
هفت
61 دقیقه
هشت
28 دقیقه
نه
36 دقیقه
نه ـ قسمت دو
31 دقیقه
ده
31 دقیقه
یازده
56 دقیقه
دوازده
41 دقیقه
سیزده
33 دقیقه
سیزده ـ قسمت دو
59 دقیقه
چهارده
32 دقیقه
پانزده
38 دقیقه
پانزده ـ قسمت دو
29 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود ببخشید، سریع‌تر یاد بگیرید و از زندگی ایده‌آل خود رونمایی کنید
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰۰ ۹۸,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌حد و مرز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌حد و مرز

برای دریافت کتاب صوتی بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.