معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

عکس جلد کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

ویلیام کوپر در کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک، شما را با اسرار مخوفی آشنا می‌کند که آرام و بی‌سروصدا،‌ در زیر پوست زندگی روزمره‌ی ما در جریان‌اند و بی‌آنکه بدانیم، ما را کنترل می‌کنند! روان‌شناسی تاریک پرده از استراتژی‌هایی برمی‌دارد که دیگران به کمک آن‌ها، نظرات بقیه را تغییر می‌دهند،‌ آن‌ها را متقاعد می‌سازند و یا از آن‌ها سوءاستفاده‌ی روانی می‌کنند. این کتاب یکی از آثار پرفروش در وب‌سایت آمازون به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

شما از طرفداران نظریه‌ی قدرت اختیار انسان‌هایید یا باور دارید که نیروهایی فراتر از اختیار آدم‌ها، دنیا را اداره می‌کند؟ البته مقصود از این حرف، بعد معنوی ماجرا و نیروهای اهریمنی و الهی نیست، بلکه از استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی صحبت می‌کنیم که خود انسان‌ها در رابطه با یکدیگر به کار می‌برند تا قدرت اختیار همدیگر را زیر سوال ببرند. آیا باور دارید تمام تصمیماتی که می‌گیرید،‌ محصول تفکر و اراده‌ی خودتان هستند یا ممکن است کسی بی‌آنکه اطلاع داشته باشید، به تصمیماتتان جهت بدهد؟

ویلیام کوپر (William Cooper) در کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک (Dark Psychology Secrets) به سراغ موضوعی رفته که شاید کمتر کسی جسارت پرداختن به آن را داشته باشد و آن، بحث روان‌شناسی تاریک است. روان‌شناسی تاریک به اختصار به معنای به کار گرفتن تکنیک‌هایی است که در تفکر دیگران دست‌کاری و تغییر ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها ناخودآگاه،‌ طبق اراده‌ی کسی غیر از خودشان عمل کنند. شاید چنین چیزی در ابتدا شبیه طلسم و جادو به نظر برسد؛ گرچه این کار کم از جادو ندارد،‌ اما برای این تکنیک‌ها توضیحی از جنس علم روان‌شناسی وجود دارد که کارکرد آن‌ها را باورپذیر می‌کند.

همه‌ی ما می‌دانیم که قدرت مذاکره و متقاعد کردن دیگران یکی از مهارت‌های حیاتی است که هر آدمی باید در زندگی داشته باشد؛ برای چنین مهارتی نیز چند باید و نباید در نظر می‌گیریم. مثل اینکه برای دستیابی به یک توافق باید کمی از حد انتظارمان را کم کنیم و به رقیب نیز مجال منفعت بردن بدهیم تا بتوانیم او را راضی به انجام کاری کنیم. اما روان‌شناسی تاریک همین هدف، یعنی متقاعد کردن دیگران را،‌ با ابزارهایی پی می‌گیرد که به سادگی این توصیه‌ها نیستند. در چنین روش‌هایی به ابزارهایی چون دست‌کاری عاطفی، باج‌گیری، گس‌لایت کردن و خیلی موارد دیگر متوسل می‌شوند که اگر نسبت به آن‌ها آگاه نباشیم، بی‌آنکه متوجه شویم در دامشان می‌افتیم و چنین فکر می‌کنیم که تصمیمی که اتخاذ کرده‌ایم،‌ تماماً با اختیار، اراده و تفکر خودمان گرفته شده. کمااینکه این‌طور نیست و ما بدون اطلاع،‌ تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی دیگران شده‌ایم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

قطعاً مبحث روان‌شناسی تاریک به زعم خیلی‌ها منطقه‌ای ممنوعه برای بحث عمومی تلقی می‌شود، ولی با دانستن این نکته که این روش، سالیان سال است که در زندگی روزمره به کار گرفته می‌شود، لزوم درک و یادگیری آن برای همه ضروری است. ما بی‌آنکه متوجه باشیم در اخبار،‌ تبلیغات، صحبت‌های سیاستمداران و بسیاری از آدم‌های دیگر، با روان‌شناسی تاریک روبه‌رو هستیم و دانستن نحوه‌ی کارکرد آن می‌تواند برایمان به یک سپر دفاعی تبدیل شود. البته باید توجه داشت که با یاد گرفتن این مبحث، مسئولیت اخلاقی سنگینی به دوشمان می‌افتد که آن را در جایگاهی غلط و منفعت‌طلبانه به کار نگیریم.

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک کاری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات گویا است. این کتاب را با ترجمه‌ی غزال بیگی و خوانش محمد نظری می‌شنوید.

نکوداشت‌‌های کتاب رازهای روانشناسی تاریک

  • اگر می‌خواهید اطلاعات بسیار کاربردی درباره‌ی دست‌کاری روان و احساسات و راه‌های پیشگیری از آن را یاد بگیرید، شنیدن کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را از دست ندهید. (GCH7664)
  • کتابی بسیار آموزنده که به شما درباره‌ی شستشوی مغزی نکات مفیدی یاد می‌دهد و کمکتان می‌کند که از روابط سمی خارج شوید. (Teresa rutrough)
  • با مطالعه‌ی این اثر از خودتان در برابر روانشناسی تاریک، روابط سمی و دست‌کاری روانی محافظت کنید. (Myndi Smith)

کتاب رازهای روانشناسی تاریک برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را بدون اغراق به همه، علی‌الخصوص طرفداران علم روان‌شناسی، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک می‌شنویم

راهکار کاربردی دیگر برای کنترل‌گران، راهکار مثلث‌سازی است. این روشی مؤثر برای کنترل‌گر است که با آن مشارکتی بین قربانی، خودش و نفر سوم ایجاد می‌کند. هدف اصلی این راهکار، القای احساس سردرگمی به قربانی نسبت به رابطه‌ی سه‌گانه است که باعث می‌شود قربانی به کنترل‌گر به‌عنوان یار قدیمی‌اش علاقه‌ی بیشتری نشان دهد و مدتی طولانی به او وفادار بماند. اگر روابطی پوچ و منفی بین خودتان و فردی دیگر برقرار کنید، وضعیت بدتر می‌شود. تمرکز اصلی کنترل‌گران، بر حس ترس است. هنگام برخورد با آن‌ها و مطلع ساختن آن‌ها از افسردگی و عزت‌نفس پایین خود به‌عنوان مشکل حقیقی‌تان، سراغ نفر سوم نخواهند رفت. راهکار راهبردی این شیوه برای کنترل‌گر و دیدن نفر سوم به‌عنوان هدف بعدی، هیچ استثنایی ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: رازهای روان‌شناسی تاریک
21 دقیقه
فصل دوم: انواع مختلف راهکارهای دست‌کاری روان‌شناختی
22 دقیقه
فصل سوم: سه‌گانه‌ی روان‌شناسی تاریک
19 دقیقه
فصل چهارم: بهترین روش‌های روان‌شناسی تاریک و دست‌کاری روان‌شناختی ذهن
15 دقیقه
فصل پنجم: راهکارهای دست‌کاری روان‌شناختی احساسات نهفته
17 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دوم
13 دقیقه
فصل ششم: اغوای تاریک
22 دقیقه
فصل هفتم: ان‌ال‌پی جهت تأثیرگذاری بر دیگران
15 دقیقه
فصل هشتم: قدرت متقاعدسازی
13 دقیقه
فصل نهم: ویژگی‌های افراد کنترل‌گر
12 دقیقه
فصل دهم: ترفندهای فریبکاری
12 دقیقه
فصل یازدهم: شست‌وشوی مغزی
17 دقیقه
فصل دوازدهم: حقه‌بازی در روابط
15 دقیقه
فصل سیزدهم: روابط و دوستی‌های سمی، به‌علاوه‌ی چگونگی اجتناب از آن‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
نویسنده
مترجمغزال بیگی
راویمحمد نظری
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

محسن محمدی
۱۴۰۳/۶/۲۵
سلام متاسفانه یک سری حقیقت های تلخی هست که شاید همه مون بارها و بارها از غریبه ها و حتی از اطرافیان دور و نزدیک مون دیده ایم اما شاید نظرمون جلب نشده که این بدجنسی ها از روی علم و آگاهی هست. معمولا میگیم شاید هواسش نبوده خدا می دونه، تا اینکه به جایی می رسیم که ذات واقعی شخص رو می شناسیم و معمولا کمی دیر شده. البته ایرادی هم که فایل صوتی دارد قابل توجه هست، وسط یک فایل صوتی ۲۰ دقیقه ای بارها وسطش آهنگ پخش میشه که طبیعتا باعث عدم تمرکز میشه. تا میخوای تمرکز کنی ببینی چی میگه دیلینگ دیلینگ دوباره آهنگ میزنه. بابا فلسفه کتاب خوندن با تمرکز گره خورده.
Fereshte Hosseiny
۱۴۰۳/۶/۲۴
کتاب خوبی بود اما مبتدی ولی برای افرادی که دائما در فرکانس قربانی هستند فوق العاده است و همچنین اگه به دنبال پیشرفت معنویی و بهتر شدن هستید با خوندن کتاب میتونید خیلی چیزهارو راجب خودتون و دیگران بفهمید فقط فقط یک توسعه موقع گوش کردن کتاب قضاوت نکنید که چه کسی این رفتار داره چون وارد چرخه قضاوت بشید این اعمال در خودتون بوجود میاد
محمد کاربین
۱۴۰۳/۶/۴
ببینید به نظر من نویسنده انسان به راز بقا تشریح کرده. نخوری می‌خورن، قانون جنگله، نمیگم حرف هاش اشتباه مثلا سو استفاده کارفرما خب یک چیز طبیعی است منتها برای برخی افراد پنهان است. خیلی تمرکز به منفی‌ها خوب نیست. یک باغچه شما خاکشو بکولی چندتا کرم پیدا میشه. کاش همه افراد روی خوبی فوکوس کنند. تا دنیا جای بهتری بشه برای زندگی
Hossein.
۱۴۰۳/۶/۲۳
آموزه‌های این کتاب ممکنه توی زندگی روزمره برای شما هم اتفاق بیافتد پس به نظرم بهتره آدم یکم با دقت بیشتری این کتاب رو گوش بده و ازش یاد بگیره حداقل توی دام افراد سودجو نیافته
علی بهرامی
۱۴۰۳/۶/۱۶
بسیار عالی. با اولین فصل بیشتر پی بردم که ما تسخیر شده و برده ایم امیدوارم تا آخر این کتاب از این حالت در بیام و بتونم راهمو بهتر پیدا کنم
امیرمحمد پیامنی
۱۴۰۳/۶/۲
بهترین کتاب در جهت متقاعد سازی، فریب و هیپنوتیزم و فن بیان
و... است. پیشنهاد میکنم حتما ازش استفاده کنید
Kasra Pj
۱۴۰۳/۶/۲۱
بنظرم کتاب خوبی هستش ولی نباید انتظار بالایی ازش داشته باشین چون تنها به کلی گویی اکتفا شده
در کل از 5 بهش 4 میدم
امیر اسدیان
۱۴۰۳/۶/۱۸
کتاب بدی نیست ولی زیادی سانسور شده به درد آدم‌هایی میخوره که میخوان به اطرافشان و به رفتار‌های آدما آگاه باشند
احسان اسلامی
۱۴۰۳/۶/۴
اگر دوست داری جلوی سواستفاده از خودتو بگیری،. این کتاب رو بخون
آرمین محمودپور
۱۴۰۳/۵/۲۶
آدم عشق می‌کنه با این کتاب
مهدی زاهدزاده
۱۴۰۳/۶/۱۷
ترجمه خیلی خیلی ضعیفه چیزی که بنظر میرسد کتاب ناقصه و بعضی فصلها نامفهومه.
Elmira Saati
۱۴۰۳/۶/۱۴
اصلا جالب نبود با خوندن این کتاب آدم بدبین میشه به اطرافیانش
مرتضی خنفری
۱۴۰۳/۶/۹
عالیه ولی سو استفاده نکنین
اکبچق.
۱۴۰۳/۶/۶
عالی بود ساختار خفن ممنون از سازنده
کوروش بزرگ
۱۴۰۳/۶/۶
با روان ادم بازی میکنه
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

برای دریافت کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.