معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

عکس جلد کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک تمامی رازهای نفوذ نامحسوس در دیگران را برای شما افشا می‌کند. این کتاب که توسط دانیل جیمز هالینز به رشته‌ی تحریر درآمده، انواع تکنیک‌های کاربردی روانشناسی تاریک، فریبکاریو متقاعدسازی دیگران در سطح شخصی و کلان را در اختیارتان می‌گذارد، و راه‌های به کارگیری این روش‌ها یا پرهیز از آن‌ها را به شما نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

فردی از شما درخواست کوچکی می‌کند و شما آن را اجابت می‌کنید. دفعه‌ی بعد می‌بینید که فرد یک قدم جلوتر آمده و تقاضای بزرگتری از شما دارد. آن را هم انجام می‌دهید، اما بعد می‌بینید که او دائما درخواستش را بزرگ و بزرگتر می‌کند و آنقدر پیش‌روی می‌کند که احساس گرفتاری و معذب بودن به شما دست می‌دهد. این فقط یکی از تکنیک‌های نامحسوس روانشناسی تاریک است که افراد کنترلگر برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند. روانشناسی تاریک روش‌های نامحسوس بسیاری برای تحت کنترل گرفتن شما دارد. برای مثال ایجاد عذاب وجدان یکی از قدرتمندترین راه‌های کنترل دیگران است. از این طریق به شما حس ناکافی بودن می‌دهند و عذاب وجدان تزریق می‌کنند تا تحت معذوریت قرار بگیرید و برای جبران آن به درخواست‌های آن‌ها عمل کنید. شاید نشود خیلی راحت تشخیص داد که چه نهاد یا شخصی دارد از روش‌های روانشناسی تاریک علیه شما استفاده می‌کند. شاید خیلی از آدم‌ها به طور ناخودآگاه این تکنیک‌ها را به کار ببندند، چون روش‌های دیگری برای پیش بردن کارهایشان یاد نگرفته‌اند. نگران نباشید! کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک (Dark Psychology Secrets) به قلم دانیل جیمز هالینز (Daniel James Hollins) تمامی این راهکارها را برای شما برملا می‌کند و یادتان می‌دهد که چطور از آن‌ها استفاده یا پرهیز کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

دانیل جیمز هالینز در این کتاب صوتی می‌گوید به کارگیری روانشناسی تاریک همیشه هم مخرب نیست. گاهی می‌تواند مفید هم باشد. به این ترتیب یادگیری راهکارهای آن علاوه بر پرهیز از کنترل شدن توسط دیگران، به شما یاد می‌دهد که چطور مردم را عمیق‌تر بشناسید و آن‌ها را تحت نفوذ خود قرار بدهید. برای این منظور، نویسنده با مثال‌هایی قابل لمس موقعیت‌های آشنایی را برای شما ترسیم می‌کند و راه‌های بکارگیری فنون روانشناسی تاریک را به شما آموزش می‌دهد.

ساختار کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک در هشت فصل تهیه و تدوین شده است. نویسنده در فصل اول روانشناسی تاریک را معرفی می‌کند. فصل دوم مبانی موقعیت‌های هیجانی پنهان و دستکاری روان شناختی احساسات دیگران را به شما آموزش می‌دهد. فصل سوم به تحلیل روانشناسی تاریک می‌پردازد. فصل چهارم توضیح می‌دهد که دستکاری و اعمال نفوذ چه معنایی دارد. فصل پنجم به هیپنوتیزم یا خواب مصنوعی اختصاص دارد و انواع هیپنوتیزم و روش‌های آن را آموزش می‌دهد. فصل ششم به متقاعدسازی می‌پردازد و راه‌های شکل نوین متقاعدسازی را عنوان می‌کند. فصل هفتم فریبکاری را توضیح می‌دهد و در نهایت، فصل هشتم روش‌های محافظت از خود در مقابل دستکاری دیگران را پیش پای شما می‌گذارد تا با کمترین آسیب از آن‌ها در امان بمانید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

روانشناسی تاریک در سطح کلان نیز به‌کار می‌رود. پروپاگاندا، ان ال پی، ترویج بی‌تفاوتی، ترویج میانمایگی و... چند نمونه از آن‌هاست که به صورت غیرمستقیم و نامحسوس عملکرد افراد را تحت کنترل خود می‌گیرند. برای مثال ترویج میانمایگی از طریق مد، سبک‌های زندگی مصرف‌گرایانه و پوچ را همه‌گیر می‌کند، به زندگی افراد جهت می‌دهد و حواس آن‌ها را از تحولات سیاسی و اجتماعی منحرف می‌کند تا جلوی مقاومت‌های احتمالی آن‌هارا بگیرد. بسیاری از این روش‌ها از گذشته‌های دور وجود داشته‌اند، اما استفاده از آن‌ها به صورت سازمان‌یافته، در سال‌های اخیر و به ویژه بعد از ظهور اینترنت و افزایش دسترسی به اطلاعات مختلف، برجسته شده است. فروشندگان، بازرگانان و حتی درمانگران ممکن است از تکنیک‌های روانشناسی تاریک استفاده کنند. شاید در برخی موارد کاربردهای اخلاقی داشته باشند، اما به هر صورت آزادی اختیار و اراده‌ی انسان را خدشه‌دار می‌کنند. بنابراین با کسب آگاهی می‌توانید از اینکه تحت تاثیرشان قرار بگیرید، جلوگیری نموده، انتخاب را خودتان دست بگیرید و از خود محافظت کنید.

سید خشایار کیافر کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را به فارسی برگردانده و انتشارات کدیور آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی ماه آوا نیز نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای علی عبدل پور در دسترس شما قرار داده است.

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث روانشناسی، به خصوص روانشناسی تاریک علاقه دارید، به این کتاب گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک می‌شنویم

هنگامی که به مفهوم متقاعدسازی می‌اندیشید، چه چیزی به ذهنتان می‌آید؟ برخی ممکن است به پیام‌های تبلیغاتی که بینندگان را ترغیب می‌کنند تا یک محصول خاص را بخرند بیندیشند، در حالی که دیگران ممکن است یک نامزد سیاسی را تصور کنند که تلاش می‌کند رای‌دهندگان را برای انتخاب نام خود در پای صندوق‌های رأی تحت تاثیر قرار دهد. متقاعدسازی یک نیروی قدرتمند در زندگی روزمره است و به طور کلی تأثیر عمده‌ای بر جامعه دارد. سیاست تصمیمات قانونی رسانه‌های جمعی اخبار و تبلیغات همگی دارای قدرت متقاعد سازی و تأثیرگذاری بر ما هستند.

گاهی اوقات سعی در باور آن داریم که ما از متقاعد شدن مصون هستیم و اینکه دارای توانایی طبیعی برای دیدن بازارگرمی‌ها و شیرین‌زبانی‌ها هستیم و حقیقت را در موقعیت‌های مختلف درک می‌کنیم و با اراده خود و بدون دخالت به نتایج دست می‌یابیم. این موضوع ممکن است در برخی موارد صحت داشته باشد، اما به نظر می‌رسد متقاعدسازی تنها از طریق فروشنده‌ای که تلاش می‌کند یک ماشین به شما بفروشد یا یک تبلیغ تلویزیونی که سعی در ترغیب شما برای خرید جدیدترین و عالی‌ترین محصولات را دارد، صورت نمی‌گیرد. متقاعدسازی می‌تواند به شیوه‌های بسیار نامحسوس انجام گیرد و اینکه ما چطور به این تأثیرها پاسخ می‌دهیم به عوامل متنوعی بستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
معرفی کتاب و فصل اول: معرفی روانشناسی تاریک
21 دقیقه
فصل دوم: مبانی موقعیت‌های هیجانی پنهان و چگونگی دست‌کاری آن‌ها
15 دقیقه
فصل سوم: تحلیل روانشناسی تاریک
29 دقیقه
فصل چهارم: دست‌کاری و اعمال نفوذ
33 دقیقه
فصل پنجم: هیپنوتیزم یا خواب مصنوعی
19 دقیقه
فصل ششم: متقاعدسازی
21 دقیقه
فصل هفتم: فریبکاری
62 دقیقه
فصل هشتم: روش‌های محافظت از خود در مقابل دست‌کاری احساسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
راویعلی عبدل پور اصل
ناشر چاپیانتشارات کدیور
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

امیرمحسن حسینی
۱۴۰۳/۵/۱۹
کتاب بطور کلی و اقدام به کلی گویی نموده و پارامتر به پارامتر توضیح دادت نشده و یک کلی گویی از روانشناسی تاریک رو توضیح داده
در مجموع اوکی نبوده و تیتر وار توضیح داده شده
علی اکبر
۱۴۰۳/۶/۳
برای این که افراد کنترلگر رو بشناسم خیلی عالیه
ابوالفضل نصرت نژاد
۱۴۰۳/۵/۱۲
خیلی مفید بود و تاثیر گذار است
آرتا راد
۱۴۰۳/۵/۲۲
خوب بود اما..
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

برای دریافت کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.