معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

عکس جلد کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی اثر جری ریچاردسون، راهنمایی برای حیاتی‌ترین مهارت انسانی یعنی «برقراری ارتباط» است. در این کتاب که با زبانی روان و گویا نوشته شده، یاد می‌گیریم که چطور به بهترین شکل با دیگران ارتباط برقرار کنیم و از معجزات ارتباط موثر در زندگی بهره ببریم.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی

شاید در نگاه اول آنچه انسان را از دیگر موجودات متمایز کرده قوه‌ی تفکر و استدلالش باشد؛ چیزی که به‌صورت پیشرفته و مرکب، تنها در گونه‌ی انسان دیده می‌شود. اما اگر به پیشرفت‌های علمی و دستاوردهایی که انسان در سال‌های حضورش بر روی کره‌ی زمین کسب کرده نگاهی بیندازیم، عامل دیگری را نیز در این موفقیت دخیل می‌بینیم؛ عاملی که باعث می‌شود انسان‌ها بتوانند با هم هم‌فکری کنند و قدرت هوش و حافظه‌شان را در کنار هم قرار دهند و از آن بهره‌ی بیشتری ببرند. این عامل، همان برقراری ارتباط به شکلی درست و موثر است، کاری که زندگی روزمره‌مان به آن بستگی دارد و با انجام دادنش به‌صورت موثر، می‌توانیم تغییرات باورنکردنی‌ای را در زندگیمان به وجود آوریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

جری ریچاردسون (Jerry Richardson) در کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی (Magic of Rapport: How You Can Gain Personal Power in Any Situation) در ابتدا به این نکته اشاره می‌کند که اگرچه برقراری ارتباط امری ذاتی است و حتی حیوانات نیز در سطوح مختلف این کار را انجام می‌دهند، اما بهره‌وری درست از این کار نیازمند دانش و تمرین است. بسیار برای همه‌ی ما پیش آمده که بابت سوء‌تفاهماتی که نتیجه‌ی انتقال ناصحیح و ناقص پیام موردنظر بوده، دچار ضرر شده‌ایم، به آدم‌های کله‌شقی برخورده‌ایم که به هیچ طریقی حرف ما را نپذیرفته‌اند و فرصت‌های بسیاری را بابت ناتوانی در متقاعد کردن دیگران، از دست داده‌ایم. در این شرایط ما ناچار آنچه پیش آمده را می‌پذیریم و با خود فکر می‌کنیم تمام تلاشمان را جهت پیروزی کرده‌ایم و موفقیتی حاصل نشده است. اما واقعیت این است که اگر بلد بودیم چطور با دیگران ارتباط موثر برقرار کنیم، موفقیت چندان هم دور از دسترسمان نبوده.

پیش آمده موقعیتی را تجربه کنید که در آن به‌خاطر ضعیف بودن توانایی‌های شبکه‌سازی و برقراری ارتباط، یک موقعیت شغلی ارزشمند را از دست بدهید؟ تابه‌حال تلاش کرده‌اید به یک کودک بدغذا، غذا بدهید و با مقاومت شدید او روبه‌رو شوید؟ سعی کرده‌اید تا با یک نوجوان ارتباط برقرار کنید تا از طریق دوستی، او را از خطرات اطرافش آگاه کنید، اما به در بسته بخورید؟ در چنین شرایطی لزوماً مجبور نیستید که عقب بکشید. منظور این نیست که با اعمال فشارِ بیشتر به مقصودتان خواهید رسید، بلکه اگر از تکنیک‌های متقاعدسازی باخبر باشید، می‌توانید ارتباط درستی برقرار کنید. این کار به معنای استفاده از جبر روانی و یا سواستفاده از افراد نیست، بلکه تنها از داده‌هایی استفاده می‌کنید که از علم «ان ال پی» حاصل شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

ان ال پی مجموعه اطلاعاتی است که از مطالعه‌ی زبان انسان از طریق فرایندهای علمی و ماشین لرنینگ حاصل شده. این بدین معناست که با استفاده از ان ال پی، نقشه‌ی راهی را در اختیار خواهید داشت که به شما نقاط حساس هر ارتباط را نشان می‌دهند. اگر یاد بگیرید که به‌درستی از این نقاط حساس عبور کرده و باعث ایجاد تحریک در طرف مقابل خود نشوید، مکالمات بسیار معقول‌تر و نتیجه‌بخش‌تری را تجربه خواهید کرد و زندگیتان دچار چرخش مثبتی خواهد شد. نحوه‌ی یادگیری این مهارت‌ها و علائم هشداردهنده، چیزی است که در کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی به تفصیل به آن پرداخته شده است.

کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی اثری از نشر صوتی ماه آوا و انتشارات آسیم است. مهدی قراچه داغی و امیر فرحان نیا، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی

  • کتاب معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی یکی از آن کتاب‌های کمیاب است که پیچیدگی این مفهوم را ساده می‌کند. من صمیمانه آن را به هر کسی که علاقه‌مند به کاربردهای عملی NLP است توصیه می‌کنم چون ابزارهای ارزشمندی را برای استفاده‌ی آسان در زندگی شخصی و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. (Kenneth Blanchard)
  • برای درک ارزش مذاکره‌ی ماهرانه، لازم نیست یک مدیر اجرایی باشید. والدین، همسران، هم‌تیمی‌ها، خواهران و برادران، همه به دنبال ارتباط موثرتر و سودآور هستند. این کتابی است که به شما نشان می‌دهد چگونه به آنچه می‌خواهید برسید. (Stanley Krippner)

کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید دانش برقراری ارتباط سازنده را در خودتان افزایش دهید، کتاب صوتی معجزه‌ی ارتباط و ان ال پی نوشته‌ی جری ریچاردسون منبع مناسبی برای این کار خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی می‌شنویم

اگر به آهنگ حرف زدن دیگران توجه نکنید، در تأثیرگذاری روی این اشخاص با دشواری شدید روبه‌رو می‌شوید. اگر کسی شمرده حرف بزند و شما با شتاب فراوان به او پاسخ دهید، در حیرت می‌ماند که چرا شما تا این اندازه سرعت به خرج می‌دهید. در سوی دیگر شما هم از شمرده حرف زدن او ناراحت می‌شوید. در این جریان، یکی می‌خواهد دیگری بر سرعت حرف زدن خود بیفزاید حال آنکه مخاطب او خواهان آرامش در صحبت است. ممکن است هر دو طرف نقطه‌نظرهایی داشته باشند که شنیدن آن برای مخاطب جالب باشد، اما این ارتباط فاقد هماهنگی است و به احتمال زیاد مانع از آن می‌شود که بتوانند به نتایج دلخواه برسند. اگر قرار باشد مذاکره‌ای به نتایج دلخواه برسد طرفین گفتگو باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
معرفی
40 دقیقه
بخش اول: راپورت
38 دقیقه
بخش اول ـ قسمت دوم
47 دقیقه
بخش دوم: هنر برقراری ارتباط روشن
35 دقیقه
بخش سوم: هنر متقاعد کردن
39 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت دوم
48 دقیقه
بخش چهارم: روبه‌رو شدن با مقاومت
38 دقیقه
بخش چهارم ـ قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپینشر آسیم
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی

برای دریافت کتاب صوتی معجزه ارتباط و ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.