معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم

عکس جلد کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم

ریچارد بندلر، آلسیو روبرتی و اوئن فیتزپاتریک، از نامدارترین استادان ان‌ال‌پی جهان، در کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی از طریق داستان مردی به نام جو که در کارگاه‌های آموزشی ریچارد بندلر شرکت کرده،‌ اصول و مبانی اصلی مبحث ان‌ال‌پی را به شما آموزش می‌دهند و کمک می‌کنند تا زندگیتان را متحول سازید.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی

ان‌ال‌پی، مبحثی است که اخیراً در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده. اگر بخواهیم به زبان ساده این مفهوم را توضیح دهیم، می‌توانیم از تأثیر مستقیم و غیرمستقیم کلام و نگرش بر سیستم‌های عصبی و مغزی بگوییم و اینکه چطور این عناصر به ظاهر ساده و پیش‌پاافتاده قدرت این را دارند که زندگیتان را در جهتی مثبت، متحول کنند. گرچه این تعریف بسیار کلی و جامع است، اما پیش‌فرض خوبی در رابطه با بحث ان‌ال‌پی به شما می‌دهد. اگر مایل باشید تا ان‌ال‌پی را به‌صورت دقیق‌تر و جزئی‌تر یاد بگیرید، کتاب‌های زیادی وجود دارند که شما را راهنمایی خواهند کرد. یکی از بهترین کتاب‌های این حوزه که از یک سو به قلم مبدعان مفهوم ان‌ال‌پی نگاشته شده و از سوی دیگر، در قالب یک داستان توضیحاتش را ارائه کرده، کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی (The Ultimate Introduction to Nlp: How To Build A Successful Life) نوشته‌ی ریچارد بندلر (Richard Bandler)، آلسیو روبرتی (Alessio Roberti) و اوئن فیتزپاتریک (Owen Fitzpatrick) است که هم‌اکنون پیش روی شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی

ان‌ال‌پی به شما کمک می‌کند که محبوب‌تر شوید و موثرتر فکر کنید. شاید در ابتدا فکر کنید که این‌ها وعده‌هایی بزرگ هستند و احتمالاً این تئوری از پس عملی کردنشان برنمی‌آید. اما ان‌ال‌پی دقیقاً همین ادعا را دارد؛ اینکه می‌تواند جنبه‌هایی از زندگی را تغییر دهد که پیش از این فکر نمی‌کردید قابل تغییر باشند. کاریزما و محبوبیت شما میان دیگران یکی از همین جنبه‌های قابل تغییر است. شاید فکر کنید که خصوصیت‌ها و ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند مردم کسی را جذاب ببینند در تمام طول زندگی ثابت‌اند و آدم‌های جذاب با این ویژگی‌ها متولد شده‌اند، و اگر شما دارای این ویژگی‌ها نیستید، به این معنی است که هیچ‌وقت شانس به دست آوردنشان را نخواهید داشت. اما ان‌ال‌پی به شما نشان می‌دهد که قدرت تفکر و نگرش چنان شگفت‌انگیز است که می‌تواند تمام آنچه تابه‌حال نداشته‌اید را به شما هدیه دهد.

نویسندگان در کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی از یکی از بهترین تکنیک‌های آموزش یعنی داستان‌سرایی بهره برده‌اند. بدین ترتیب شما در جریان داستان این کتاب، با جو، شخصیت اصلی این قصه همراه می‌شوید تا با شرکت در سمینارهای ان‌ال‌پی، مبانی آن را یاد بگیرید. در جریان این سمینارها، شما مثل یک شرکت‌کننده‌ی واقعی، درس‌ها را می‌شنوید، تمرین‌های مربوطه را انجام می‌دهید، و با مشورت با دیگر شرکت‌کنندگان، از سوالات و دغدغه‌های متداول در رابطه با این مبحث باخبر می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی

جو، مرد جوانی است که درست پس از مشاجره‌ی تلفنی با نامزدش، تصمیم می‌گیرد تا در سمینار ان‌ال‌پی شرکت کند. او از وضعیتی که در آن گیر افتاده خسته شده، ولی نامزدش را هم دوست دارد و می‌داند تمام این مشاجرات به‌خاطر شرایط روحی نابه‌سامان نامزدش است. حالا فرم کلاس‌های آموزشی‌ای در برابرش قرار گرفته که ادعا می‌کند مراجعان می‌توانند پس از گذراندن این کلاس‌ها،‌ هر تجربه‌ی نامطلوبی را در زندگیشان تغییر دهند و لزوماً پابند آنچه تقدیر برایشان معین کرده نباشند. جو دلش می‌خواهد تا به این وعده اطمینان کند و ببیند امتحان کردن این مسیر، چطور قرار است او را از زیر بار سنگین مشکلات خانوادگی‌اش بیرون بکشد.

کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی اثری از انتشارات نسل نواندیش و نشر صوتی ماه آواست. این کتاب را با ترجمه‌ی رضا عمرائی و مهرداد هوشمند می‌شنوید و روایت آن نیز، به عهده‌ی حمید یزدانی است.

در نکوداشت کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی

  • ریچارد بندلر یکی از بزرگان زنده‌ی دوران ماست. (The Guardian Weekend)

کتاب صوتی آموزش جامع ان‌ال‌پی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به یادگیری مبانی ان‌ال‌پی علاقه دارید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم می‌شنویم

معمولاً مشکل شخصی مهم‌ترین مشکل نیست. بزرگ‌ترین مشکل این است که افراد زمان زیادی برای رهایی از مشکل صرف می‌کنند. آن‌ها وقتشان را با ترس‌های جدید پر می‌کنند؛ اما من افرادی را دوست دارم که به آینده با احساسات بسیار عالی نگاه می‌کنند.

من سال‌ها هر کاری کردم تا مردم را متقاعد کنم محدودیت‌ها را نپذیرند. پیوسته مجبور بودم وقایع را اثبات کنم. همان‌طورکه می‌بینید، با مبارزه نمی‌توانید مشکلات خود را حل کنید. اگر قصد ترک سیگار را دارید، بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مقاومت کنید. به خودتان می‌گویید که سیگار نکش، سیگار نمی‌خواهم و به سیگار فکر نکن؛ اما بااین‌حال به تنها چیزی که فکر می‌کنید سیگار، سیگار و سیگار است!

هنگامی که به کسی می‌گویید به چیزی فکر نکند، مغز او نخست باید تصویری را بسازد که شما به او گفتید درموردش فکر نکند و آن را انجام ندهد.

مشکل اینجاست که در حال حاضر مسیری اشتباه را دنبال می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
فصل اول: کارگاهی با بنیان‌گذاران ان‌ال‌پی
48 دقیقه
فصل دوم: پیشینه‌ی مختصر عملکرد خودآگاه مغز و زبان
33 دقیقه
فصل سوم: چگونه حس خوب داشته باشیم
63 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دوم
30 دقیقه
فصل چهارم: چگونه ارتباط‌دهنده‌ای ماهر باشیم
69 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت دوم
39 دقیقه
فصل پنجم: چگونه زندگی ایده‌آل داشته باشیم
8 دقیقه
فصل ششم: پس از کارگاه ان‌ال‌پی
14 دقیقه
فصل هفتم: یادداشت‌های کارگاه ان‌ال‌پی
20 دقیقه
فصل هشتم: تکنیک‌های استفاده‌شده در این کتاب
30 دقیقه
فصل نهم: اهداف و تکنیک‌های ان‌ال‌پی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم
نویسنده، ،
مترجمرضا عمرائی، مهرداد هوشمند
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی

برای دریافت کتاب صوتی آموزش جامع ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.