معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

عکس جلد کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

چطور نقشه‌های دیگران برای فریب دادنمان را نقش بر آب کنیم؟ با گوش دادن به کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک تمامی اسراری را که در واقع علم فریب و دستکاری ذهنی است، یاد می‌گیرید و می‌فهمید که بعضی از افراد چطور دیگران را متقاعد می‌کنند و شست‌وشوی ذهنی می‌دهند. این کتاب را دانیل جیمز هالینز به رشته‌ی تحریر درآورده است.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

شاید در مواردی متوجه شده باشید که دیگران احساساتتان را دستکاری کرده و شما را به بازی گرفته‌اند. آن افراد با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی تاریک سعی کرده‌اند شما را تحت کنترل بگیرند. این موضوع اصلی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک (Dark Psychology Secrets) به قلم دانیل جیمز هالینز (Daniel James Hollins) است. این کتاب راهنمای عملی برای یادگیری کنترل ذهن، متقاعد کردن دیگران در جهت اهداف مورد نظر و شست‌وشوی ذهنی آن‌هاست.

روانشناسی تاریک شاخه‌ای از علم روانشناسی است که برخی تکنیک‌های روانشناختی را جدا می‌کند و با هدف تحت کنترل گرفتن ذهن مورد استفاده قرار می‌دهد. روانشناسی تاریک به مفاهیم لازم برای کنترل و دستکاری ذهنی آدم‌های دیگر می‌پردازد و روش‌های فریبکاری را در اختیار مخاطبین خود می‌گذارد. کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک نشان می‌دهد که چطور پشت حرف‌های محبت‌آمیز و شیرین برخی از افراد در واقع چیزی جز خودخواهی و پلیدی نیست. ممکن است ارتباط نزدیکی با این افراد داشته باشیم، اما متوجه نیت منفی‌شان نشویم. به هر حال هیچ‌کس خودش اعلام نمی‌کند که کارهایش را با فریب دادن دیگران پیش می‌برد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

دانیل جیمز هالینز در کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک شما را با تکنیک‌های مختلف این حوزه آشنا می‌کند و آن‌ها را به تفصیل شرح می‌دهد. این تکنیک‌ها عبارتند از: ماکیاولیسم، تنزل دادن افراد، قوانین انتقال حالت و فریب طولانی. برای مثال ماکیاولیسم را برای کسانی به کار می‌برند که با توسل به حیله‌گری در جهت منافع خودش پیش می‌روند و در عین حال تلاش می‌کنند چهره‌ای معصوم و موجه از خود نشان بدهند. نویسنده می‌گوید وقتی آدم‌های سالم وارد محیط کاری جدید می‌شوند، سعی می‌کنند فضای مثبت میان خود و دیگر همکاران ایجاد کنند و به آن‌ها احترام بگذارند، اما شخصیت مبتلا به ماکیاولیسم با طرح و نقشه‌های مختلفی به آدم‌ها نزدیک می‌شوند، حتی به آن‌ها محبت می‌کنند تا بر آن‌ها تاثیر بگذارند و در جهت منافعشان بهره‌برداری کنند. علاوه بر مکانیسم و اصول اولیه‌ی تکنیک‌های روانشناسی تاریک، راه‌های تشخیص آن در زندگی روزمره را نیز می‌آموزید و همچنین، روش‌های محافظت از خود در برابر آن را فرا می‌گیرید.

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را آرزو خلج به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان روانشناسی تاریک هستید یا به مباحث ان ال پی علاقه دارید، به کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک گوش فرا بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک می‌شنویم

متقاعدکننده‌ی تاریک زمان زیادی صرف می‌کنه تا از جنبه‌های مختلف روی قربانی کار کنه، باهاش روابط دوستانه برقرار کنه و مطمئن بشه که قربانی بهش علاقه و اعتماد داره. اون حتی آسایش ساختگی به وجود میاره تا قربانی در کنارش کاملا احساس آسودگی داشته باشه. بعد از اینکه قربانی از لحاظ روانی آماده شد، متقاعدکننده‌ی تاریک تلاش‌هاش رو شروع می‌کنه. در قدم اول شروع به هدایت قربانی به تصمیم‌گیری‌هایی می‌کنه که بهشون تمایل داره. هدف از این کار اینه که قربانی سپر دفاعیش در مقابل متقاعدشدن رو بندازه و بعد ذهن و روانش بین خودش و متقاعدکننده‌ی تاریک ارتباط مثبت و سازنده برقرار کنه. وقتی قربانی به متقاعدکننده‌ی تاریک اعتماد کرد، خودش داوطلب انجام کارهایی می‌شه که اون ازش می‌خواد و دیگه احتمال هیچ مقاومتی وجود نداره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
معرفی کتاب و رازهای روانشناسی تاریک
16 دقیقه
انواع مختلف تکنیک دستکاری روانی
17 دقیقه
پیام‌رسانی سابلیمینال
17 دقیقه
ماکیاولیسم
16 دقیقه
تنزل دادن افراد
16 دقیقه
فریب طولانی
19 دقیقه
قوانین انتقال حالت
18 دقیقه
ارتباط غیرکلامی
15 دقیقه
اقتدار
12 دقیقه
تاکتیک‌های فریبکاری
13 دقیقه
تکرار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک
نویسنده
مترجمآرزو خلج
راویمهدی قاسمی، زهرا صمیمی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت ذهن، کتاب‌های ان ال پی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

برای دریافت کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.