معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

عکس جلد کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی
قیمت:
۸۷۰۰۰ ۶۰,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

با مطالعه‌ی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی تغییرات بنیادینی را در روش زندگی و عادات روزمره‌تان ایجاد کنید. این کتاب را لیندسی اگنس به رشته‌ی تحریر درآورده و با توصیه‌ها و تمرین‌های کاربردی کمکتان می‌کند با استفاده از روش ان ال پی تحولات مدنظرتان را در خود ایجاد کنید. گفتنی است که یک متاپروگرام نیز ضمیمه شده است تا همه‌چیز را اصولی و عملی پیش ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی (Change Your Life with NLP) به قلم لیندسی اگنس (Lindsey Agness) با استفاده از تکنیک‌های ان ال پی وضعیت زندگی‌تان را بهبود می‌بخشد و برای ایجاد تغییراتی که دوست دارید، یاری‌تان می‌کند.

ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی - کلامی یک روش شبه علمی است که در سال 1971 توسط ریچارد بندلر و جان گریندر ابداع شد. این روش برای بهبود مهارت‌های ارتباطی و درمان‌های روانشناختی استفاده می‌شود، بر رابطه‌ی میان ذهن، بدن و زبان با نتایج به دست آمده تاکید می‌گذارد و به شما نشان می‌دهد که چطور تبدیل به همان فردی شوید که می‌خواهید باشید. بخش‌های تشکیل دهنده‌ی ان ال پی عبارتند از: بخش عصبی که تمام چیزهایی که در طول روز از ذهن ما عبور می‌کند را در بر می‌گیرد. بخش کلامی که به زبان اشاره دارد و تمامی چیزهایی که از خودمان بروز می‌دهیم را مد نظر دارد. بخش سوم نیز برنامه‌ریزی است که اعمال ما و الگوهای رفتاری ما را شامل می‌شود. ان ال پی در زمینه‌ی هر کدام از این بخش‌ها، ابزارهایی را به شما می‌دهد که آگاهانه افکار و احساسات خود را تحت کنترل بگیرید و الگوهای نامناسب رفتارهایتان را تغییر بدهید. البته گاهی نیز با اهداف منفی مثل کنترل ذهن و رفتار دیگران به کار می‌رود، اما استفاده‌های مفیدی نیز دارد که کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی به سراغ این جنبه‌ی آن می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

نویسنده کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی را در دوازده فصل نوشته است. او در این کتاب روشن می‌کند که ان ال پی چه کمک‌هایی برای شما ارائه می‌دهد. افزایش اعتماد به نفس، دستیابی به شادی، کم کردن اضطراب، رها شدن از شر عادات مخرب، کم کردن وزن، بهبود روابط، تمرکز بر اهداف، افزایش درآمد و... از کاربردهای قابل توجه ان ال پی هستند. همچنین نشانتان می‌دهد که چطور از طریق سیستم فعال‌ساز شبکه‌ای (RAS) بر آنچه که می‌خواهید تمرکز کنید. متاپروگرام‌ها یا برنامه‌های فراذهنی را شرح می‌دهد و انواع سبک‌های ارتباطی و ویژگی‌های آن‌ها را ذکر می‌کند تا دریابید سبک شما کدام است. در ادامه به شما می‌گوید که چطور نقش علت را در زندگی‌تان بازی کنید، مسئولیت همه چیز را بر عهده بگیرید و از امروز و فردا کردن دور بمانید.

نکته‌ی مهم دیگری که کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی گوشزد می‌کند نقش باورها در رسیدن به موفقیت است. باورها به نوعی الگوی فکری ما را می‌سازند و اگر با هدفمان ناسازگار باشد فرصت‌های مهمی را که سر راهمان قرار می‌گیرد از بین می‌برد. بنابراین باید در مورد برخی از باورهای قدیمی تجدید نظر کنیم. از همین‌جا باید به منابع درونی اشاره کنیم که در همه‌ی ما وجود دارد اما اغلب کشف نشده است، یکی دیگر از کاربردهای ان ال پی کشف این منابع درونی ناشناخته است. همچنین تکنیک‌هایی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران با صداقت و درستکاری در اختیار ما قرار می‌گیرد که کمک می‌کند ارتباطمان را با بقیه بهبود ببخشیم.

بعضی از ابزارهایی که کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی پیشنهاد می‌دهد، ابزارهای قدیمی و سنتی ان ال پی‌اند و بعضی دیگر بر اساس واقعیت‌های امروزی سازگار شده‌اند و شما را برای گام برداشتن به سمت هدف آماده می‌کند.

کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی را نفیسه تنکابنی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی ماه آوا این کتاب را به صورت صوتی درآورده و با صدای مرجان عابدینی در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی و همچنین کسانی که به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی خود هستند، این کتاب را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی می‌شنویم

کای مدت بیست سال از عمرش را در دولت محلی لندن خدمت کرده بود و در سمت مدیر درجه سه در بخش شلوغ خدمات اجتماعی مشغول به کار بود. اخیراً یک فرصت ترفیع پیش رویش قرار گرفته بود تا به مقام معاونت ارتقای درجه پیدا کند؛ اما از آن جا که به تازگی صاحب فرزند شده بود، از پذیرفتن این پیشنهاد صرف نظر کرده بود. رئیس جدید او که تازه بر سر کار آمده، مردی تنبل و بی‌کفایت بود و نمی‌توانست از عهده‌ی مسئولیت‌های سنگین خود برآید از این رو کای مجبور بود کارهای نیمه تمام رئیسش را نیز سروسامان دهد. به همین دلیل مشکلاتش دو برابر شده و ناراحتی و نارضایتی‌اش از شغلش به اوج خود رسیده بود. آشکار بود که کای در منطقه‌ی خاکستری قرار داشت زیرا همه‌ی دوران کاری‌اش را در آن سازمان سپری کرده بود و جای مناسب دیگری را نیز سراغ نداشت. به علاوه از اینکه این شغل را رها کرده و به شغل دیگری فکر کند نیز بسیار واهمه داشت.

روزها سپری می‌شدند تا اینکه اتفاقی رخ داد و زندگی کای را تغییر داد؛ اتفاقی که او را به سوی منطقه هراس‌انگیز هدایت کرد. او خبردار شد که شوهرخواهرش در چهل و پنج سالگی به بیماری سختی دچار شده و تشخیص پزشکان تومور مغزی غیرقابل‌جراحی بوده است. خواهر و شوهرخواهرش پس از گذشت بیست سال از زندگی مشترکشان هنوز صاحب فرزند نشده بودند و داشتن بچه را امری محال می‌دانستند. اما درست پنج ماه پیش از تشخیص بیماری در کمال ناباوری متوجه شدند که زن باردار است. تصور کنید که در ابتدا چه شادی وصف‌ناپذیری وجودشان را فراگرفت اما پس از آن دوران غم‌انگیزی را تجربه کردند، زیرا تولد فرزند با انتظار مرگ همسر توام شده بود. سرانجام حال مرد به سرعت رو به وخامت رفت و درست یک هفته بعد از تولد دخترش از دنیا رفت اما همان زمان کوتاه کافی بود تا مرد دختر کوچکش را در آغوش بگیرد و چشم فرو بندد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
19 دقیقه
فصل اول
42 دقیقه
فصل دوم
29 دقیقه
فصل سوم- قسمت اول
28 دقیقه
فصل سوم- قسمت دوم
31 دقیقه
فصل چهارم- قسمت اول
28 دقیقه
فصل چهارم- قسمت دوم
45 دقیقه
فصل پنجم- قسمت اول
36 دقیقه
فصل پنجم- قسمت دوم
36 دقیقه
فصل ششم
32 دقیقه
فصل هفتم
34 دقیقه
فصل هشتم- قسمت اول
29 دقیقه
فصل هشتم- قسمت دوم
34 دقیقه
فصل نهم- قسمت اول
42 دقیقه
فصل نهم- قسمت دوم
32 دقیقه
فصل دهم
29 دقیقه
فصل یازدهم
44 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
راویمرجان عابدینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۷۰۰۰ ۶۰,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی

برای دریافت کتاب صوتی تغییر سبک زندگی با ان ال پی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.