معرفی و دانلود کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار سودمند برای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار سودمند برای زندگی
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار سودمند برای زندگی

کتاب صوتی مفید باش نوشته‌ی آرنولد شوارتزنگر که نامش در لیست اسامی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز نیز به چشم می‌خورد، اثری الهام‌بخش است که ضمن روایت داستان زندگی یکی از مشهورترین قهرمانان ورزشی و هنرمندان سینما از زبان خودش، هفت درس مهم را برای خوب زیستن و رسیدن به اهداف در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مفید باش

آدم‌ها ذاتاً از شنیدن نصیحت بیزارند. اما این موضوع، استثناهایی هم دارد. مثلاً اگر کسی باشید که توانسته در طول زندگی، چند هندوانه را با دستانش بلند کند و با تلاش و سخت‌کوشی به موفقیت‌های بسیار رسیده باشد، احتمالاً شایستگی نصیحت کردن دیگران را داشته باشید. درست مثل آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) که علاوه‌بر درخشیدن در دنیای سینما، لقب قهرمانی را نیز در رشته‌ی بدنسازی به خود اختصاص داده است. آرنولد شوارتزنگر در کتاب مفید باش (Be Useful: Seven Tools for Life) ماجرای زندگی پرفرازونشیبش را روایت می‌کند و هفت راز منحصربه‌فرد خودش را برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت، به مخاطبانش ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مفید باش

زندگی از همان ابتدا برای آرنولد سخت و دشوار بود و هیچ‌وقت هیچ‌چیز به راحتی به دستش نرسید. او در خانواده‌ای فقیر متولد شد که ثروتی برای حمایت از او و رویای بدن‌ساز شدنش نداشتند. برای همین هم ناچار بود تا خود در کنار تمرین‌های سخت و سنگین ورزشی، این هزینه را تأمین کند. سال‌ها بعد تلاش‌هایش به ثمر نشست و به پرافتخارترین و مشهورترین قهرمان بدن‌سازی جهان تبدیل شد که برای سال‌های متوالی، لقب مستر المپیا را که به معتبرترین مسابقات این حوزه تعلق دارد در انحصار خود نگه داشته بود. افتخارات او در این زمینه به حدی زیاد و چشمگیر شده بود که یکی از معتبرترین مسابقات بدنسازی جهان یعنی «فستیوال ورزشی آرنولد» را نیز به افتخار او «آرنولد» نام گذاشتند.

مرزهای موفقیت شوارتزنگر محدود به دنیای ورزش و بدن‌سازی باقی نماند و او توانست در دنیای فیلم و سینما نیز بدرخشد و مهارت‌های بازیگری‌اش را به نمایش بگذارد. او از این راه به ثروت زیادی رسید و بعد از آن نیز پایش به دنیای سیاست کشیده شد و از سال 2003 تا 2011، به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد. در این سال‌ها او دو بار از سوی مجله‌ی تایم به عنوان یکی از صد نفر تأثیرگذار جهان انتخاب شد و در حال حاضر نیز ثروتش چیزی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

تمام چیزهایی که گفتیم در جهت این بود که نشان دهیم آرنولد شوارتزنگر در تمام این سال‌ها به قدری اعتبار جمع کرده که حالا توصیه‌هایش برای داشتن یک زندگی بهتر شنیدنی و قابل اعتماد هستند. او در کتاب صوتی مفید باش، هفت ابزار برای ساختن زندگی به شما معرفی می‌کند: دوراندیش باشید، هرگز کوچک فکر نکنید، سخت‌کوش باشید، بفروشید، شیوه‌ی زندگی‌تان را تغییر دهید، دهنتان را ببندید و ذهنتان را باز کنید و آینه‌هایتان را بشکنید.

کتاب صوتی مفید باش کاری از نشر صوتی ماه آوا و انتشارات گویا است. این کتاب را با صدای کمیل سلیمان‌پور و ترجمه‌ی غزال بیگی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب مفید باش

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز؛
  • اثر منتخب ویراستاران آمازون در سال 2023 به‌عنوان بهترین کتاب.

نکوداشت‌های کتاب مفید باش

  • شوارتزنگر توصیه‌هایش را برای رسیدن به موفقیت با زبانی طنازانه و با جهان‌بینی مخصوص به خودش در اختیار خوانندگان قرار داده است. (Kirkus Reviews)
  • زندگی آرنولد دقیقاً تجسم رویای آمریکایی است. شما باید با مفید بودنتان این لطف نویسنده را در حق دیگران جبران کنید. من جداً از خواندن این کتاب لذت بردم. (رایان هالیدی، مجری و نویسنده)
  • گاردین امتیاز خوبی به این کتاب داده و به‌عنوان کسی که گاهی کتاب‌های توسعه فردی نیز می‌خواند، فکر کردم باید آن را بخوانم. این کتابی است که به شما نشان می‌دهد آرنولد شوارتزنگر چقدر مرد بزرگی است. (اریک لی، نویسنده)
  • یک اثر عالی! توصیه‌هایی بسیار ارزشمند که لازم است «در دستور کار» قرار بگیرند! (اینگا گرنزبرگ، نویسنده‌ی اهل لتونی)

کتاب مفید باش برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن رموز رسیدن به موفقیت از زبان آرنولد شوارتزنگر، می‌تواند برای طرفداران کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی مفید باشد.

در بخشی از کتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار سودمند برای زندگی می‌شنویم

وقتی کسی را در یک مهمانی یا غریبه‌ای را در فروشگاه می‌دیدم و آن‌ها به بدن فرم‌گرفته‌ام نگاه می‌کردند، چنین چیزهایی می‌گفتند: «وای، ماهیچه‌هاش رو ببین، شما فوتبالیست هستین؟» در جواب می‌گفتم: «نه، دوباره حدس بزنید.» سپس می‌گفتند کشتی‌گیر یا دربان هستم. تقریباً هیچ حدسی درمورد بدن‌ساز بودنم نمی‌زدند. متوجه شدم روزنامه‌های بزرگ و مجله‌های ورزشی، هیچ مطلبی درباره‌ی بدن‌سازی نمی‌نوشتند. شبکه‌های تلویزیونی نیز حرفی در مورد ما نمی‌زدند. از علتش سر در نمی‌آوردم. چرا اوج فرم فیزیکی ما برایشان عجیب بود؟ چرا فقط بر طرز ژست گرفتن ما یا تعریف روغن براق‌کننده‌ی ماهیچه‌هایمان تأکید داشتند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
51 دقیقه
فصل 1: دوراندیش باشید
46 دقیقه
فصل 2: هرگز کوچک فکر نکنید
43 دقیقه
فصل 3: سخت‌کوش باشید
47 دقیقه
فصل 4: بفروشید، بفروشید، بفروشید
43 دقیقه
فصل 5: شیوه‌ی زندگی‌تان را تغییر دهید
43 دقیقه
فصل 6: دهنتان را ببندید، ذهنتان را باز کنید
32 دقیقه
فصل 7: آینه‌هایتان را بشکنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مفید باش: هفت ابزار سودمند برای زندگی
نویسنده
مترجمغزال بیگی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مفید باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مفید باش

برای دریافت کتاب صوتی مفید باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.