معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

عکس جلد کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۱۲,۶۰۰ تومان ۷۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

با رعایت هشت اصل ساده که جول اوستین در کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی در اختیار شما قرار می‌دهد، از تمامی نعمت‌هایی که در وجودتان پنهان است بهره‌مند شوید و توانایی‌های بالقوه‌ی خود را بشناسید و بالفعل کنید. این نویسنده‌ی پرفروش و محبوب آمریکایی ذهنیت شما را تغییر می‌دهد و از رازهای موفقیت برایتان می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی (You Can You Will) اثر جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده‌ی محبوب و پرفروش نیویورک تایمز است. او در این کتاب یک راهنمای موفقیت تدوین می‌کند و هشت اصل کاربردی را با شما در میان می‌گذارد که برای کشف و تقویت توانایی‌های پنهان درونتان به شما یاری می‌رساند.

جول اوستین، که سخنرانی‌هایش در آمریکا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، در این کتاب هشت ویژگی شخصیت‌های موفق را در اختیار شما می‌گذارد و به شما کمک می‌کند به توانایی‌های درونی خودتان ایمان بیاورید. موارد ذهنی را از سر راهتان بردارید و روابط قوی‌تری با دیگران برقرار کنید. در نتیجه‌ی همه‌ی این‌ها زندگی شادتری خواهید داشت. همانطور که در دیگر آثار او می‌توان دید، جول اوستین معتقد است که خداوند برای همه موفقیت را مقدر کرده است و هدف او از خلقت، رستگاری بندگانش است. بنابراین کافی است که ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به این رستگاری تلاش خودتان را بکنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

ساختار کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی در هشت فصل تدوین شده است. نویسنده در این کتاب به شما توصیه می‌کند که لحظه‌ای از رویاهایتان غافل نشوید و همیشه آن را پیش چشمتان نگه دارید. مسیرتان را خودتان انتخاب کنید و به بایدها و نبایدهای تحمیلی دیگران کاری نداشته باشید. ذهنیت مثبت داشته باشید و انتظار چیزهای خوب را بکشید. تلاش کنید در هر کاری که انجام می‌دهید، برترین باشید، یاد بگیرید و همیشه به دنبال رشد باشید. در این مسیر یادتان نرود که خدمت به دیگران قدرت درونی شما را نیز بیشتر می‌کند و انرژی‌تان را بالا می‌برد. در نهایت نیز باید از شور و نشاطتان محافظت کنید و نگذارید هیچ اتفاقی آن را از شما بگیرد.

محمدجواد شجاع ارانی کتاب می‌توانی اگر بخواهی را به فارسی ترجمه کرده است و نشر آتیسا آن روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی رمانو نیز نسخه‌ی صوتی این اثر را با صدای امیررضا علی‌زاده در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید و به کتاب‌های رواشناسی موفقیت و خودسازی علاقه دارید، کتاب حاضر را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی می‌شنویم

طبق تحقیقات افرادی که انرژی و نشاط بیشتری دارند، راحت‌تر ترفیع می‌گیرند و درآمد بیشتری خواهند داشت. این مسئله اصلا تصادفی نیست. در حقیقت وقتی شور و نشاط در جانتان ریشه بدهد، شما سرشار از معنویت و حس خداوند خواهید شد. اگر شما هر روزتان را مانند هدیه‌ای از جانب پروردگار بدانید، برای دنبال کردن اهدافتان به اندازه‌ی کافی انگیزه خواهید داشت و در نتیجه تمرکزتان بیشتر می‌شود و به اهدافتان می‌رسید.

هشتیمن خصیصه‌ی فرد موفق این است که او هرگز انرژی و اشتیاقش را از دست نمی‌دهد. عده‌ی زیادی از انسان‌ها شور و اشتیاق خود را برای زندگی موفقی از دست می‌دهند. این افراد اوایل زندگی این طور نبوده‌اند ولی در زندگی اتفاقی برایشان رخ داده که موجب ناامیدی‌شان شده است. مثلا آن‌ها همه‌ی تلاش خود را کرده‌اند، ولی آن ترفیعی را که می‌خواستند، به دست نیاورده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
3 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: بگذارید حس ششم درونتان شما را هدایت کند
34 دقیقه
فصل دوم: در مسیر خودتان راه بروید
33 دقیقه
فصل سوم: در انتظار اتفاقات خوب باشید
33 دقیقه
فصل چهارم: ذهنتان همیشه مثبت باشد
25 دقیقه
فصل پنجم: همیشه بهترین‌ها را برای خودتان بخواهید
27 دقیقه
فصل ششم: به رشد و پیشرفت ادامه دهید
26 دقیقه
فصل هفتم: به دیگران کمک کنید
31 دقیقه
فصل هشتم: اشتیاق و نشاط خودتان را حفظ کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی
نویسنده
مترجممحمدجواد شجاعی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۱۲,۶۰۰ ت ۷۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

زهرا قاسمی
۱۴۰۳/۶/۱۴
بسیار امیدوار کننده بود و برای من که این روزها اوضاع مناسبی ندارم عالی بود به نظرم هر از گاهی که حال دلمون خوب نیست مرورش کنیم
مهناز جعفریان
۱۴۰۳/۵/۳۰
سلام کتاب خوب و مفیدی هست مثل سایر کتاب‌های جول اوستین و گوینده صدای بسیار خوبی داره و خیلی عالی میخونه
مختار زنوزی
۱۴۰۳/۶/۷
خیلی عالی بود کلمات جول آوستین کلمات خداوند است با اثری بی نظیر
Donya
۱۴۰۳/۶/۶
خیلی خیلی مفید بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

برای دریافت کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.