معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

عکس جلد کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

اریک فروم در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن، به سراغ ناب‌ترین پدیده‌ی عالم بشریت، یعنی «عشق» می‌رود و آن را به‌مثابه یک علم آموختنی، از تمام ابعاد و جنبه‌ها بررسی می‌کند. لازم به ذکر است که نام این اثر در میان فهرست آثار پرفروش بین‌المللی به چشم می‌خورد.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

شاید در ابتدا چندان معقول و پذیرفته نباشد که عشق را به عالم ماوراءالطبیعه نسبت دهیم و احساسات حول محور آن را جادویی و فرازمینی بخوانیم، اما نکته‌ی جالب این است که بسیاری از مردم چنین نظری نسبت‌به عشق و عاشق شدن دارند. آن‌ها فکر می‌کنند عشق، استعدادی ذاتی و درونی است که از بدو تولد در وجود همه قرار داده شده و اصلاً به همین خاطر است که انسان‌ها همواره به‌دنبال نیمه‌ی گمشده‌ی خود می‌گردند. مردم فکر می‌کنند که اگر در این مسیر خوش‌شانس و خوش‌اقبال باشند، آن‌ها هم طعم این حس و حال شگفت‌انگیز را خواهند چشید و تا ابد نیز آن را در دل خود نگه خواهند داشت. اما اریک فروم (Erich Fromm) آمده تا در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (The Art of Loving) روی دیگری از سکه‌ی عشق را به شما نشان دهد که قطعاً دید شما را به این حس متعالی تغییر خواهد داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

اگر بخواهیم هسته‌ی اصلی کلام اریک فروم را در این کتاب و در یک جمله توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم که عشق بیش از آنکه استعدادی ذاتی و خدادادی باشد، یک علم و هنر آموختنی است. به‌این‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که هرکس، فارغ از اینکه چقدر توان عشق ورزیدن داشته یا نداشته باشد، می‌تواند با یادگیری اصول و مراتب آن به این توانایی دست پیدا کرده و زندگی پرمعنی‌تری را تجربه کند. با چنین دیدی، عشق بیشتر از آنکه به بخت و اقبال بستگی داشته باشد، به میزان رشد فردی و تعالی شخصیت وابسته می‌شود زیرا برخلاف آنچه عموماً در جامعه متصور است، فرصت‌های زیادی برای عاشق شدن، عاشق ماندن و عشق ورزیدن در این دنیا وجود دارد و تنها در صورتی که به علم عشق‌ورزی مجهز باشیم می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.

همین حقیقت که عشق ماهیتی علمی دارد و طرز کارکرد پیچ و مهره‌های آن را می‌توان با علم روان‌شناسی توضیح داد، بسیاری از انتظارات رویاگونه و رومانتیک را بین می‌برد که قطعاً مسیر عاشق شدن در زندگی را هموارتر می‌کند. برای مثال اریک فروم در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن از شباهت عشق و معاملات بازاری می‌گوید که قطعاً شنیدنش در ابتدا برای بسیاری خوشایند نیست، ولی واقعیت این است که ما همه، کالایی در بازار عشق به حساب می‌آییم که با توجه به معیارهای مختلف قیمت‌گذاری می‌شویم. هرکس با توجه به ویژگی‌های شخصی و همسو بودن با معیارهای محبوبیت در جامعه قیمتی پیدا می‌کند و وقتی در این بازار، دو نفر هم‌قدر و قیمت انتظارات یکدیگر پیدا شوند، آن‌ وقت حس عشق میانشان به وجود می‌آید.

اریک فروم در این کتاب انواع و اقسام عشق را که اعم از عشق رومانتیک، عشق به خدا، عشق به والدین و... است مشخص می‌کند و کارکرد هریک را به‌روشنی برای مخاطب توضیح می‌دهد.

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن اثری از نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیساست. این کتاب را با ترجمه‌ی رزا کرمانیان و صدای محمدمهدی محمدیان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب هنر عشق ورزیدن

  • هر خط از این کتاب مملو از واقعیت‌هایی مطابق با عقل سلیم، شفقت و واقع‌گرایی است. (Fortune)
  • اریک فروم روانشناسی بانفوذ و نویسنده‌ای توانا است. کتاب او سرشار از وقار و صراحت، و همچنین کاربردی و دقیق است. (Chicago Tribune)

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجا که عشق بخشی جدانشدنی از زندگی انسان و علمی آموختنی است، شنیدن این کتاب را به همه توصیه می‌کنیم تا با اطلاعات به‌دست‌آمده از آن، تصمیمات بهتری برای زندگی خود بگیرند.

در بخشی از کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن می‌شنویم

مسئله‌ی تمایل دو قطب مذکر و مونث بحث دیگری را در مورد موضوع اصلی عشق و جنس برمی‌انگیزد. پیش از این به اشتباه فروید اشاره کردیم و گفتیم که او نهایت عشق را غریزه‌ی جنسی می‌دید و تشخیص نمی‌داد که میل جنسی یکی از تظاهرات نیاز به عشق و وصل است. البته اشتباه فروید عمیق‌تر از این است؛ او طبق فلسفه‌ی مادی-فیزیولوژیک خود، غریزه‌ی جنسی را تنشی می‌داند که در نتیجه‌ی فعل و انفعالات شیمیایی در بدن به وجود می‌آید، که دردناک است و کام می‌جوید تا تسکین یابد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
فصل اول: آیا عشق ورزیدن هنر است؟
60 دقیقه
فصل دوم: تئوری عشق
67 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دوم
56 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت سوم
57 دقیقه
فصل سوم: عشق و انحطاط آن در جامعه‌ی غربی معاصر
71 دقیقه
فصل چهارم: تمرین عشق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر عشق ورزیدن
نویسنده
مترجمرزا کرمانیان
راویمحمدمهدی محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

ترانه
۱۴۰۳/۶/۱۹
معمولا این سبک از کتابها و شعارهاشون علاقه من نیس ولی واسم جالب بود که از روی کنجکاوی نمونه کتاب و باز کردم و تا انتها گوش دادم و بنظرم جالب اومد و من و با خودش همراه کرد بعد از خرید کتاب و شنیدنش به این نتیجه رسیدم که بیشتر از متن و نظریه‌های این کتاب لحن بسیار حرفه‌ای و گوش نواز گوینده دلیل اصلی شنیدن این کتاب حداقل برای من بود تا به انتها، ممنون از کتابراه و گوینده خوش صداشون 🏅
هما فرامرزی
۱۴۰۳/۶/۱۳
عالی بود انواع عشق ورزی رو به صورت روان و راهگشا بیان کرده و در کل باید بگم کتاب موثر و کاربردی میتونه باشه برای همه ما انسان‌هایی که به دنبال زندگی و روابطی هستیم که ترجیح میدیم آغشته به عشق باشه و ممنونم از کتابراه برای این کتاب والبته انتخاب گوینده‌ای توانا با خوانش ولحنی دلنشین که به درک بیشتر این کتاب کمک زیادی کردن، موفق باشید
amir davarjo
۱۴۰۳/۶/۱۱
«کسی که هیچ چیز نمی‌داند، به چیزی هم عشق نمی‌ورزد.» این قسمت از کتاب واقعا درکی برای من ایجاد که اصلا قابل وصف نیست البته قسمت‌های زیادی بود ولی این ارجحیت داشت برام کامنت بدم. صد البته این کتاب با صدای آقای محمدیان راوی کتاب واقعا دلنشین بود به قدری که در تاریخی نه چندان دور باز هم این کتاب رو گوش خواهم داد♥️😎
ریرا
۱۴۰۳/۶/۱۱
به نظرم صدا و لحن دلنشین راوی به درک بهتر کتاب کمک شایانی کرده. از آنجایی که من این کتاب رو با راوی دیگری خریداری کرده بودم، نتونستم ارتباطی بگیرم و پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو با صدای این راوی بشنوید تا درک بهتر و عمیق تری از کتاب داشته باشید.
R S
۱۴۰۳/۶/۱۱
عشق یک هنر است، همانطور که زندگی کردن یک هنر است…
این کتاب مثل یک روانشناس با شما صحبت میکنه، البته که صدا و لحنِ زیبای گوینده مزید بر علت هست که با یک مجموعه عالی و کامل روبرو بشید🙏🏻
Setayeshrr
۱۴۰۳/۶/۲۵
کتاب بسیار خوب و با مفهومی هستش، از شنیدن این کتاب با لحن و صدای زیبا و حرفه‌ای راوی بسیار لذت بردم حتما شنیدنشو پیشنهاد میکنم
Sepehr_fr
۱۴۰۳/۶/۲۳
یک نفر گفت خدا کاش که عاشق بشوم شد و در پیچ و خم عشق خدا را گم کرد ممنون از ترجمه خوب و راوی بسیار خوب این کتاب بسیار لذت بخش بود
علی زرداری
۱۴۰۳/۶/۱۲
بابا شما شاهکار خلق کردین مگ داریم انقدر کار درست یکم به زندگی امیدوار شدم با این کتاب و راوی و مترجم و... مثل همیشه بدرخشید🥳💥💫
محمدمهدی محمدیان
۱۴۰۳/۶/۱۴
گرفتنِ عشق از دیگری، به ما قدرت میده و دادنِ عشق به دیگری به ما شجاعت رو هدیه می‌کنه. اریک فروم
Zamani
۱۴۰۳/۶/۱۲
کتابِ بسیار خوب و آرامش بخشی هست، پیشنهاد میکنم گوش کنید.
کریم
۱۴۰۳/۶/۱۲
کتاب عالی راوی عالی همه چی عالی واقعا دمتون گرم خیلی خفنه🤩
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن

برای دریافت کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.