معرفی و دانلود کتاب صوتی قورباغه را ببوس

عکس جلد کتاب صوتی قورباغه را ببوس
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قورباغه را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قورباغه را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قورباغه را ببوس

«هیچ‌‌چیزی نه خوب است نه بد، فکر ماست که آن را می‌سازد.» برایان تریسی و دخترش کریستینا تریسی با این کلمات از ویلیام شکسپیر، کتاب صوتی قورباغه را ببوس را آغاز می‌کنند. آن‌ها سپس به‌سراغ یک افسانه‌ی پریان می‌روند که درباره‌ی پرنسسی است که تبدیل به قورباغه شده و یک شاهزاده باید او را ببوسد تا طلسم جادوگر را باطل کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قورباغه را ببوس

برایان تریسی (Brian Tracy) که از پرفروش‌ترین نویسندگان حوزه‌ی موفقیت است، اعتقاد دارد که شرایط خوب، به‌صورت اتفاقی پیش نمی‌آید؛ بلکه باید آن را انتخاب کنید. اگر شما مثبت فکر کنید، این امر تبدیل به یک عادت مناسب روزانه می‌شود که می‌تواند روابط اجتماعی و زندگی شما را بهتر و آرام‌تر کند. البته برخی از مردم با پرورش افکار منفی تلاش می‌کنند از خود در برابر دیگران دفاع کنند؛ ولی نیاز است که عادت‌های اتمی بهتری را در خود پرورش دهیم، مثل ورزش کردن و بخشیدن دیگران.

کتاب صوتی قورباغه را ببوس (Kiss That Frog) براساس 12 قانون کلیدی شکل گرفته است که بیشتر این قوانین روی از بین بردن افکار منفی، ایجاد موفقیت، ساختن افکار مثبت و شکل‌دهی آینده‌‌ای بهتر برای شما متمرکز شده‌اند. برایان تریسی در نتیجه‌گیری این کتاب می‌گوید که «عمل، همه‌چیز است» و باید قورباغه‌های زندگی خودتان را ببوسید. باید روزانه سلسله کارهایی را انجام دهید تا شما را به سمت کمال توانایی‌هاتان برساند. باید همواره و در همه‌جا برای آنچه دارید شکرگزار باشید. اگر از بخشی از زندگی ناراحت یا ناراضی هستید، حتماً اشکالی در افکار، احساسات یا رفتارتان وجود دارد که باید اصلاح شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قورباغه را ببوس

نقطه‌ی شروع این است که شما یک پرنس یا یک پرنسس را در خودتان دارید. باید او را رها کنید. تمام افراد همان‌قدر خوشبخت‌اند که در ذهن‌شان تصمیم می‌گیرند که باشند. کافی است که هفت واقعیت ضروری را درباره‌ی خودتان بپذیرید. اول باید هدف داشته باشید و افکار مثبت را درباره‌ی خودتان پرورش دهید. دوم باید هدف خود را براساس نتایج پیش ببرید. سوم باید عمل‌گرا باشید و قدم‌به‌قدم به سمت هدفتان پیش بروید نه اینکه در رؤیاها و خیالات غرق شوید. چهارم باید مردم‌دار باشید و به آن‌ها توجه کنید.

پنجم باید به فکر سلامتی خودتان باشید. خواب خوب و غذای خوب می‌تواند به بدن و ذهن شما کمک فراوانی کند. از قدیم گفته‌اند که عقل سالم در بدن سالم است. ششم باید حتماً راست‌گو باشید و دروغگویی و گفتار بد را ترک کنید. خیلی‌ها فکر می‌کنند اهداف آن‌ها با جعل واقعیت پیش می‌رود؛ ولی اینگونه نیست! برایان تریسی هفتمین واقعیت ضروری در کتاب صوتی قورباغه را ببوس را فقط با یک کلمه مشخص می‌کند: نظم. تمام انسان‌های تأثیرگذار و موفق، دارای روتین روزانه و نظم هستند. آن‌ها زندگی منظمی دارند؛ بنابراین، افکارشان هم منظم خواهد شد. کسی که در بی‌نظمی زندگی می‌کند، انرژی روزانه‌ی خود را هدر می‌دهد. اگر به فرهنگ ژاپن هم نگاه کنید، نظم و انضباط یکی از اصول اساسی است.

جردن پیترسون، روان‌شناس و متفکر معاصر، تأکید زیادی روی جمع کردن رختخواب و مرتب کردن اتاق خواب می‌کند. او اعتقاد دارد اگر می‌خواهید تغییر مثبتی ایجاد کنید، حتماً باید از اتاق خودتان شروع کنید؛ پس نظم را فراموش نکنید. همیشه زودتر از موعد سر قرار حاضر شوید و بگذارید دیگران شما را انسانی منظم و مرتب بدانند. شاید فکر کنید برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه را ببوس، فقط به دنیای واقعی می‌پردازد؛ اما او در فصل دوم می‌گوید که باید پرنسس درونی خود را شناسایی کنید تا به این باور برسید که می‌توانید از تمام توانایی‌تان برای رسیدن به خوشبختی سود ببرید.‍

راوی کتاب صوتی قورباغه را ببوس، امیررضا علی زاده است. این کتاب توسط نشر آتیسا منتشر شده و از سوی نشر رمانو تبدیل به کتاب صوتی شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قورباغه را ببوس

  • شما اینجا روی این زمین هستید تا کاری شگفت‌انگیز در زندگی خود انجام دهید و... سلامتی عالی، رفاه کامل و رضایت تمام را تجربه کنید. (یادداشت اختصاصی کریستینا تریسی و برایان تریسی درباره‌ی قورباغه را ببوس در پشت جلد انگلیسی)
  • توصیه می‌کنم این کتاب را بخرید، بخوانید و از آن استفاده کنید. (دیوید باخ از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز)
  • برایان قول داده بود که... با بخشش و مثبت‌اندیشی به سمت رؤیاهایم پیش بروم؛ بنابراین من آن قورباغه‌ها را بوسیدم و همه‌چیز آنقدرها هم بد نبود. در واقع عالی بود. توصیه می‌کنم شما هم آن قورباغه‌ها را ببوسید. (رابرت جی. آلن از پرفروش‌ترین نویسندگان موفقیت)
  • کتابی به موقع که به ما کمک می‌کند به جای یافتن عیوب یا ایرادات، روی یافتن چیزهای خوب در شخص یا موقعیتی دیگر تمرکز کنیم. (دکتر تونی الساندرا، سخنران انگیزشی)
  • موفقیت و برایان تریسی، مترادف یکدیگر هستند. (جیم کچ‌کارت)

کتاب صوتی قورباغه را ببوس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند پیشرفت کنند و به موفقیت برسند مناسب است. شاید فکر کنید این کتاب‌ها معمولی هستند؛ اما شاید فقط با جمله‌ها و عبارت‌های جدیدی که در این کتاب می‌خوانید، روزنه‌ی جدیدی برای شما گشوده شود.

در بخشی از کتاب صوتی قورباغه را ببوس می‌شنویم

به نظر می‌رسد کمابیش همه‌ی انسان‌ها در زندگیشان با یک یا چند مانع روبه‌رو هستند که اجازه نمی‌دهند آنان به راستی انسانی شاد، تندرست و بانشاط باشند و با اشتیاق و امیدی فراوان در انتظار فرارسیدن روزی جدید از زندگی‌شان به سر برند. قورباغه‌ی زندگی شما چیست که باید آن را ببوسید تا بتوانید به همه‌ی اهداف ارزشمندتان برسید؟ کدام رویدادهای منفی زندگی‌تان را باید با آغوش باز بپذیرید، به آن‌ها رسیدگی کنید و آن‌ها را به کار ببرید تا خودتان را به انسانی شگفت‌انگیز تبدیل کنید که به‌راستی شایسته‌اش هستید؟ یکی از اهداف مهم زندگی بشری این است که از شادی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشیم هر انسانی به‌طور طبیعی می‌خواهد از احساساتی مثبت همچون عشق،شادی، رضایت خاطر و موفقیت بهره‌مند باشد و لذت ببرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: هفت واقعیت
8 دقیقه
فصل دوم: پرنسس خوش‌قیافه‌ی خود را تجسم کنید
19 دقیقه
فصل سوم: به چهره‌ی خودتان نگاه کنید
17 دقیقه
فصل چهارم: آب‌گیر را از قورباغه‌های زشت پاک کنید
36 دقیقه
فصل پنجم: باتلاق را بخشکانید
19 دقیقه
فصل ششم: آب آب‌گیر خود را عوض کنید
30 دقیقه
فصل هفتم: دنبال زیبایی قورباغه‌ها بگردید
10 دقیقه
فصل هشتم: با قوت قلبی فراوان به سمت جلو خیز بردارید
14 دقیقه
فصل نهم: قورباغه‌های زشت‌تان را به‌عنوان خداحافظی ببوسید
11 دقیقه
فصل دهم: بهترین‌ها را از قورباغه‌تان بخواهید
45 دقیقه
فصل یازدهم: قورباغه‌های دردناک را از زندگی‌تان بیرون کنید
9 دقیقه
فصل دوازدهم: هفت کلید شخصیت مثبت
5 دقیقه
نتیجه‌: عمل همه‌چیز است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قورباغه را ببوس
نویسنده،
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قورباغه را ببوس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قورباغه را ببوس

برای دریافت کتاب صوتی قورباغه را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.