معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

عکس جلد کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی
قیمت:
۱۱۸۰۰۰ ۵۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

جیم کوییک در کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی، شما را راهنمایی می‌کند تا با انجام تمرین‌ها و اجرا کردن تکنیک‌هایی منحصربه‌فرد، قدرت حافظه‌ی خود را بالا ببرید و از نتیجه‌ی شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کتاب، پرفروش‌ترین اثر نیویورک‌تایمز و وال استریت ژورنال بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

باور رایج در جامعه این است که هر انسان، با ظرفیت ذهنی و هوشی منحصربه‌فردی به دنیا آمده که قابل تغییر نیست. اما جیم کوییک (Jim Kwik)، که بهترین مربی پرورش ذهن و حافظه در کل جهان است، در کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی (Limitless: Upgrade Your Brain, Learn Anything Faster, and Unlock Your Exceptional Life) به شما توضیح می‌دهد برخلاف چیزی که انتظار دارید، قدرت ذهنی به وسیله تربیت ذهن قابل ارتقاست و این کار با کمک تمرین‌های ذهنی که در این کتاب ارائه شده انجام می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

تقویت ذهن و حافظه تنها به باهوش‌تر شدن منجر نمی‌شود، بلکه روی جنبه‌های زیادی از زندگی تأثیر دارد. تقویت ذهن می‌تواند کاری کند که شما در برابر استرس و اضطراب روزمره، مقاومت بیشتری پیدا کنید و به‌راحتی تمرکز خود را از دست ندهید. شما با بالا بردن ظرفیت ذهنی خود، سریع‌تر و راحت موارد مختلف را به یاد می‌آورید که نه‌تنها در زندگی روزمره باعث پیشرفتتان می‌شود، بلکه در زمان پیری نیز از بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله آلزایمر جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر تقویت حافظه بر عوامل دیگری چون برقراری ارتباط نیز تأثیر می‌گذارد که خودِ این موضوع، عاملی حیاتی و تعیین‌کننده است؛ زیرا نه‌تنها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس شما می‌شود، بلکه با شبکه‌سازی و تعامل با آدم‌های بیشتر مسیر موفقیت را برای‌تان هموار می‌کند.

کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی به کمک ترفندهایی که توسط نویسنده، یعنی جیم کوییک ابداع شده‌اند، در تغییر دادن سه جنبه‌ی مختلف از زندگیتان به شما کمک می‌کند. در ابتدا یاد می‌گیرید که متدها و روش‌های همیشگی‌تان را تغییر دهید؛ همین تغییر باعث بالا رفتن بهره‌وری و انجام کارها با سرعت بیشتر می‌شود. در قدم بعدی نوبت به تغییر ذهنیت می‌رسد. وقتی روش‌هایتان را تغییر دهید، خودبه‌خود ذهنیت و طرز فکرتان نیز تغییر می‌کند. بعد از آن نوبتِ تغییر دادن انگیزه است که دیگر پس از گذراندن دو مرحله‌ی قبلی، کار سختی نیست. شما باید نگاه تازه‌ای به اهداف خود پیدا کنید و از این رهگذر، انگیزه‌های تازه‌ای برای خود ایجاد کنید. محصول تمام این تغییرات، شخصیت تازه‌ای است که در ذهن شما متولد می‌شود و کمک می‌کند تا مسیر موفقیت را به شکلی جدی‌تر و موثرتر طی کنید.

کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی کاری از نشر صوتی راوشید است. این کتاب را با ترجمه‌ی فاطمه تقی‌پناهی و صدای نسرین حقانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

  • جیم کوییک در دستیابی به استقامت ذهنی و وضوح و تمرکز متخصص است. این کتاب در هر کاری که دنبال می‌کنید نتایج پایداری به شما می‌دهد. (مایک برایان)
  • تغییر و تحول با آماده کردن ذهن شما برای تغییر آغاز می‌شود. وقتی مطالعه‌ی این کتاب را به پایان برسانید، به پتانسیل های بکر خود ایمان خواهید آورد. سطوح جدیدی از موفقیت با جیم کوئیک به‌عنوان راهنمای شما ممکن و قابل دستیابی است. (جک کنفیلد)
  • مراقبت از مغز بخشی جدایی‌ناپذیر از سلامتی و تندرستی است. کتاب بی‌حدومرز این قدرت را به شما می‌دهد که ذهن خود را آموزش دهید و بهینه‌سازی کنید تا بتوانید پتانسیل کامل خود را بشناسید. (مایا و الکس شیبوتانی)

کتاب صوتی بی‌حدومرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز به‌دنبال تقویت ذهن و حافظه‌ی خود هستید تا در مسیر موفقیت با سرعت و قدرت بیشتری پیشروی کنید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی می‌شنویم

در سفر قهرمان، قهرمان‌ها به اشرار نیاز دارند، همان‌گونه که اشرار نیز به قهرمانان نیاز دارند. چالش حاصل از سعی و رقابت‌ها موجب رشد و بهتر شدن ما می‌شود. قدرت و توان شرور، تعیین‌کننده‌ی قدرت و توان لازم قهرمان است. اگر شرور ضعیف باشد، چیزی برای پیروزی بر آن وجود ندارد و نیازی نیست که قهرمان به افتخار و عظمت برسد.

در پادکستم با سیمون سینک، نویسنده‌ی کتاب بازی بی‌نهایت، سیمون به رقبای ارزشمند ما اشاره می‌کند، کسانی که کمک می‌کنند نقطه ضعف‌های شخصیمان که باید به آن‌ها رسیدگی کنیم مشخص شوند. این جایی است که فرصت‌های شما در آن نهفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
سخن ناشر
17 دقیقه
پیشگفتار
13 دقیقه
مقدمه
53 دقیقه
بخش اول ـ یک: بی‌حدومرز شدن
39 دقیقه
دو: چرا این موضوع اهمیت دارد؟
42 دقیقه
سه: مغز بی‌حدومرز
42 دقیقه
چهار: چگونه هرنوع کتابی را بخوانیم و به یاد بسپاریم
65 دقیقه
بخش دو ـ پنج: افسون یا جادوی نظام‌های باور
66 دقیقه
شش: هفت دروغ یادگیری
50 دقیقه
بخش سوم ـ هفت: هدف
53 دقیقه
هشت: انرژی
54 دقیقه
نه: گام‌های ساده‌ی کوچک
29 دقیقه
ده: جریان
27 دقیقه
بخش چهارم ـ یازده: تمرکز
52 دقیقه
دوازده: مطالعه
73 دقیقه
سیزده: حافظه
62 دقیقه
چهارده: تندخوانی
64 دقیقه
پانزده: اندیشیدن
20 دقیقه
گفتار پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی
نویسنده
مترجمفاطمه تقی پناهی
راوینسرین حقانی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۸۰۰۰ ۵۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

Asalkarimi
۱۴۰۳/۶/۲۵
کتاب بی حد و مرز را خونده بودم و بسیار از مطالبش استفاده کردم بخاطر تمرینهایی که داره منتظر بودم که صوتی بشه، ممنون از حسن انتخابتون💐
Elham azizi
۱۴۰۳/۶/۲۷
بسیار لذت بردم همیشه کتاب‌های توسعه فردی به من کمک کرده تا بتونم مسیر را هموارتر برم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی

برای دریافت کتاب صوتی بی‌حد و مرز: پرورش مغز، یادگیری سریع‌تر و کشف زندگی استثنایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.