معرفی و دانلود کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!: چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه و تحلیل کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!: چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه و تحلیل کنیم؟
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!: چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه و تحلیل کنیم؟

کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! با زیر‌عنوان «چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه‌و‌تحلیل کنیم؟» نوشته‌ی پاتریک کینگ، اثری کاربردی است که مجموعه‌ای از تکنیک‌های عملی به منظور درک و تفسیر رفتار انسان‌ها را ارائه می‌دهد. در واقع، نویسنده می‌خواهد به شما چگونگی تحلیل زبان بدن را آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

آیا تا حالا با افرادی مواجه شده‌اید که انگار حس ششم دارند؟ این افراد به صورت غریزی از درونیات انسان‌های دیگر با خبر می‌شوند و می‌دانند چگونه صحبت کنند تا دیگران میخ آن‌ها شوند. این انسان‌ها گاهی به راحتی ناراحتی و شادی شما را متوجه می‌شوند. برخی ممکن است این قدرت را هوش اجتماعی بدانند؛ اما اینگونه نیست.

ماجرا از این قرار است که تعداد کمی هستند که زبان بدن را بلدند و به سادگی می‌توانند تمام خصوصیات اصلی شما را تحلیل‌وبررسی کنند. آن‌ها به آسانی رفتار، شخصیت و نیت ناگفته‌ی یک فرد را تحلیل می‌کنند و مثل آب خوردن با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. آیا دوست دارید زبان بدن انسان‌های دیگران را متوجه شوید؟ پس کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! (Read People Like a Book) اثر پاتریک کینگ (Patrick King) را مطالعه کنید که سکینه فرجمند امیرآبادی آن را ترجمه کرده است.

ما باید در ابتدا از خودمان بپرسیم چرا باید برای درک مردم تلاش کنیم. نکته‌ی اصلی، درک انگیزه‌ها و علت‌های رفتار افراد است. صرفاً دیوانگی است که کسی بخواهد بی‌دلیل رفتار کند. شما برای درک هر رفتاری اول باید انگیزه‌ی شخص را برای انجام یک کار بفهمید. شما به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه یک انگیزه برای انجام هر کاری دارید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

پاتریک کینگ نویسنده‌ی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! در فصل اول می‌گوید که مهم‌ترین دلیل‌ها، میل و نفرت، دوست‌داشتن و دوست‌نداشتن، تعهد، عادت و امثالهم می‌شود. وی می‌گوید اگر بدانید انگیزه‌ی رفتار یک فرد را متوجه شوید، سپس می‌توانید شخصیت فرد را بفهمید؛ اما یادتان نرود که افراد انگیزه‌های مختلف و چندلایه‌ای دارند.

اگر شما بدانید یک شخص از نظر انگیزه‌ها در چه وضعیتی قرار دارد به راحتی می‌توانید شخصیت کلی او را درک کنید. عمیق‌ترین سطح انگیزه‌های رفتار انسان، ناخودآگاه است. زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ به خوبی درباره‌ی ناخودآگاه توضیح داده‌اند. مثلاً گاهی اوقات انسان‌ها توسط نیروهای درونی خودشان کنترل می‌شوند.

کارل گوستاو یونگ در کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! نوشته‌ی پاتریک کینگ، یکی از مهم‌ترین چهره‌ها است. شما برای درک انگیزه‌ها و کارهای دیگران حتماً باید با اصول روانکاوی یونگی آشنا شوید. وی از کهن‌الگوی مهمی به نام «سایه» می‌گوید. این کهن‌الگو، چیزهایی را پنهان می‌کند که ما دوست نداریم آن‌ها را به دیگران نشان دهیم. یونگ اعتقاد دارد که ما باید بخش‌های تاریک وجودمان را قبول کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

چیزی که در مورد سایه وجود دارد این است که حتی اگر از حالت خودآگاهی خارج شود باز هم وجود دارد و خود را با روش‌های ظریف‌تری نشان می‌دهد. این کهن‌الگو به خوبی می‌تواند در رویاهای ما حاضر شود. اگر ما این بخش از وجود خودمان را بشناسیم به سادگی می‌توانیم دیگران را هم بشناسیم. هر جا که نور هست، تاریکی هم هست؛ پس سایه مانند یین و یانگ در ادیان شرق آسیایی باعث تکامل و آرامش ما می‌شود.

فردی را تصور کنید که در یک خانواده‌ی سخت‌گیر بزرگ شده و تحت فشار بوده است. او اجازه نداشته شب‌ها دیر به خانه بیاید و باید همه چیز را معطوف به پیشرفت تحصیلی کند. کسی که تمام روز خود را صرف مطالعه و پیشرفت کند؛ یعنی دچار یک تضاد شدید شده است. اگر چنین فردی بخواهد یک روز از حالت عادی خارج شود و کمی تفریح کند به‌شدت دچار مشکل می‌شود. این افراد معمولاً وقتی از شر خانواده‌ی خود رها می‌شوند تمام زندگی خود را صرف تفریح و وقت‌گذرانی می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

زبان بدن ما خیلی مهم است؛ زیرا عمیق‌ترین احساسات ما را برای دیگران آشکار می‌کند. شما اگر این زبان را متوجه شوید، اطلاعات مخفی خود را برای دیگران افشا نمی‌کنید. شواهد علمی زیادی وجود دارد که می‌توان زبان تن را به صورت علمی بررسی کرد. توجه داشته باشید که نه تنها کهن‌الگوی سایه دروغ نمی‌گوید؛ بلکه بدن ما هم دروغ نمی‌گوید. به یاد داشته باشید که به قول پاتریک کینگ شما باید یک دیدگاه جامعه و چندوجهی داشته باشید تا بتوانید حقیقت بدن یک فرد را متوجه شوید.

گویندگی کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! با ترجمه‌ی سکینه فرجمند امیرآبادی را سپیده سلیمیان انجام داده که از سوی نشر صوتی ماه آوا منتشر شده است. لازم به ذکر است که ناشر متنی این کتاب، تیرگان است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه دوست‌داشتنی‌تر و کاریزماتیک‌تر باشیم

کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! یکی از 33 جلد مجوعه‌ی چگونه دوست‌داشتنی‌تر و کاریزماتیک‌تر باشیم است. همان‌طور که از نام این مجموعه پیداست شما با گوش دادن و خواندن این کتاب‌ها زندگی بهتری در ارتباط با دیگران خواهید داشت. به شرطی که به تمرینات این کتاب‌ها عمل کنید. پاتریک کینگ، متخصص تعامل اجتماعی و مربی مکالمه در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا است. او بیش از 1 میلیون کتاب فروخته است و در زمینه‌ی مهارت‌های اجتماعی، روانشناسی اجتماعی و رفتار انسانی یکی از برجسته‌ترین افراد جهان است. او در بیشتر رسانه‌ها و مجله‌های معتبر دنیا حاضر شده و به دیگران آموزش داده است.

نکوداشت‌های کتاب آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

  • این کتاب در حد و اندازه‌های کتاب‌ کلاسیک دیل کارنگی با عنوان «آیین دوست‌یابی» است. (12 دقیقه)
  • کتاب پاتریک کینگ، تکنیک‌هایی عملی به‌منظور درک‌وتفسیر رفتار انسان را ارائه می‌دهد. وی به خوانندگان می آموزد که چگونه زبان بدن را تجزیه‌و‌تحلیل کنند، احساسات را رمزگشایی کنند و مهارت‌های ارتباطی خودشان را بهبود بخشند. (بلینکیست)
  • مفاهیم این کتاب به اندازه‌ی فناوری‌ها امروز، جدید است. (منتوریست)

کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی شما پیشنهاد می‌دهیم. به هر کسی که می‌خواهد زندگی بهتری داشته باشد و راحت‌تر با دیگران ارتباط برقرار کند.

در بخشی از کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!: چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه و تحلیل کنیم؟ می‌شنویم

انگیزه به عنوان حالتی از سایه

این کلیشه قدیمی را در نظر بگیرید. یک مرد میان‌سال طاس و چاق در یک ماشین گران‌قیمت اسپرت قرمزرنگ با سروصدای زیادی از کنار عابرین پیاده می‌گذرد و عابرین به هم می‌گویند: اون داره کمبودهاش رو جبران می‌کنه؟ شاید این شوخی، گستاخانه به نظر برسد اما حکایت از درک رایج مردم از حقیقت دارد؛ به این معنی که گاهی اوقات انسان‌ها به شکل ناخودآگاه توسط نیروهای درونی خودشان هدایت می‌شوند. نیروهایی که شاید لزوماً از وجود آن‌ها مطلع نباشند. شاید با مفهوم سایه از روانشناس سوئیسی کارل یونگ آشنا باشید. به بیان ساده سایه شامل تمامی جنبه‌های طبیعت ماست که ما آن‌ها را انکار کرده‌ایم نادیده گرفته‌ایم یا تغییر داده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
68 دقیقه
فصل اول: انگیزه به عنوان یک پیش‌بینی‌کننده‌ی رفتار
64 دقیقه
فصل دوم: زبان تن
45 دقیقه
فصل سوم: علم شخصیت و نشانه‌شناسی
32 دقیقه
فصل چهارم: تشخیص دروغ
69 دقیقه
فصل پنجم: استفاده از قدرت مشاهده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!: چگونه احساسات، افکار، انگیزه‌ها و رفتار مردم را بفهمیم و تجزیه و تحلیل کنیم؟
نویسنده
مترجمسکینه فرجمند امیر آبادی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات تیرگان
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

علی
۱۴۰۳/۶/۱۹
فکر میکردم این کتابو بخرم ۴ تا چیز یاد میده که بتونم شخصیت افرادو مو شکافی کنم ولی فقط چرت و پرت میگفت اصلا من خوابم میگرفت پاشنسخه متنیشو اول خریدم دیدم خسته کنندست فکر کردم صوتی گوش بدم بهتره اینم نصفه رهاش کردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن!

برای دریافت کتاب صوتی آدم‌ها را مثل کتاب ورق ‌بزن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.