معرفی و دانلود کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

عکس جلد کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید نوشته‌ی فرشید نادری نژاد جلد ششم از مجموعه مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است. در این کتاب مانند دیگر کتاب‌های این مجموعه مولف به آموزش مهارت‌های ارتباطی به ساده‌ترین و عملی‌ترین شکل ممکن می‌پردازد. گفتنی‌ست این کتاب برای آموزش به کسانی به رشته‌ی تحریر درآمده که به‌دنبال آموختن الفبای این فنون هستند.

درباره‌ی کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

هیچ جادویی در کار نیست، این را فرشید نادری نژاد در کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید به مخاطب خود می‌گوید. او در این مجلد از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده، ترفندهایی آسان را آموزش می‌دهد که برقراری ارتباط را سهل و موثر می‌سازند. این موضوع اگرچه برای افرادی که در زندگی کاری و اجتماعی خود موفقیت چندانی به دست نیاورده‌اند شبیه به یک معجزه است، اما مسرت‌بخش به نظر می‌رسد که بدانیم بهبود روابط اجتماعی با تمرین و تکرار الگوهای رابطه‌ی موفق به دست می‌‌آید.

فرشید نادری نژاد با مطالعه‌ی رشته‌ی مرتبط و علاقه‌مندی به حوزه‌ی ارتباطات، تاکنون بیش از ده‌ها اثر درباره‌ی ارتباطات تالیف کرده است. نادری نژاد در مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده تلاش داشته تا با بهره بردن از منابع به‌روز و علمی، قدم‌های ابتدایی یک ارتباط موثر را به مخاطب عام آموزش دهد.

در کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید مخاطب با دوازده عنوان جذاب روبروست. عناوینی مانند «چگونه زمانی که دیر رسیدید، مناسب و خونسرد برخورد کنید»، «چگونه به‌عنوان شخصی قابل اعتماد و باکفایت به نظر برسید» و «چگونه کاری کنید که همه‌ی افراد در هنگام صحبت با شما راحت باشند» بسیار کاربردی‌اند و به مخاطب کمک می‌کنند تا در جزئیات رفتار خود دقت‌نظر زیادی به خرج دهد.

معرفی و دانلود کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

تکنیک‌هایی که کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید به شما می‌آموزد گاه به سادگی انتخاب رنگ جوهر خودکار هنگام امضا هستند و گاه به پیچیدگی ارتباط با طبقات مختلف اجتماعی و رفتار درست در مقابل هریک از این افراد. برای برقراری ارتباط موفق باید اصول روانشناسی رابطه را بدانید و کتاب فرشید نادری نژاد بر آن است که فوت‌وفن‌‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما بیاموزد. پس اگر همچنان برای خرید و خواندن این کتاب مردد هستید در نظر بیاورید که این کتاب برای مخاطبان تخصصی طراحی نشده و بیشتر به کار مخاطبانی می‌آید که تاکنون در روابط خود شکست خورده‌اند و اکنون به دنبال ایجاد اصلاحات هستند.

نشر ایماد کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید را ذیل مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده را به چاپ رسانده است.

کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای بهبود ارتباطات اجتماعی خود به کتابی نیاز دارید، این اثر توصیه‌ی ما به شماست.

در بخشی از کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید می‌خوانیم

قبل‌تر گفتیم که مردم چگونه به دنبال تایید شدن توسط افرادی هستند که به آن‌ها احترام می‌گذارند، در حالی که تایید شدن توسط افرادی که به آن‌ها احترام نمی‌گذارند، ارزش کمتری دارد. با مقتدر جلوه کردن در کنار دوستان، همکاران و اشخاصی که دوست‌شان دارید، بازوان‌تان را قوی می‌کنید تا بتوانید آن‌ها را به بالا ببرید.

جیمی، گربه بزرگی بود که فقط 160 سانتی‌متر قد داشت؛ او یک تمرین کوچک بسیار ارزشمند برای بدست آوردن پرستیژ به من یاد داد. او به من گفت "لیل، به من نشون بده که وقتی با یک نفر موافقی چیکار می‌کنی" سوال او، من را حیرت زده کرد؛ اما طبق معمول با تکان دادن چانه‌ام به پایین این کار را کردم.

من از او پرسیدم‌: "مگه این کاری نیست که همه انجام می‌دهند؟"

او به آرامی گفت: "نه"

سپس گفت: "من اینجوری این کار رو می‌کنم." سپس او چانه‌اش را به جای اینکه به سمت پایین ببرد، به سمت بالا برد. باید اعتراف کنم، این کار تاثیرگذاری بیشتری نسبت به یک سر تکان دادن معمولی داشت.

هنگام استفاده از این تکنیک، حواس‌تان را جمع کنید. چون در صورتی که باقی زبان بدن‌تان دوستانه نباشد، خشن به نظر می‌رسید. اما اگر این حرکت پر از اعتماد به نفس را به همراه تعدادی حرکات صمیمانه انجام دهید، مردم از اینکه فردی مقتدر با آن‌ها موافق است، بسیار قدردانی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه زمانی که دیر رسیدید، مناسب و خونسرد برخورد کنید
چگونه زمانی که شدیدا گناهکار هستید، خود را پاک کنید
چگونه به‌عنوان شخصی قابل اعتماد و با کفایت به نظر برسید
چگونه طوری پشت سر افراد صحبت کنید که آن‌ها عاشقش شوند
چگونه کاری کنید که همه افراد در هنگام صحبت با شما راحت باشند
چگونه کاری کنید که مردم به شما احترام بگذارند
چگونه در نفس‌هایتان اقتدار داشته باشید
چگونه امضایتان را 21 درصد با پرستیژتر نشان دهید
چگونه با خندیدن احترام بیشتری کسب کنید
چگونه از دست افراد حوصله سر بر، بدون آسیب زدن به احساساتشان فرار کنید
چگونه ذهن مردم را بخوانید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-7977-45-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

برای دریافت کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.