معرفی و دانلود کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

عکس جلد کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

برخلاف تصور بسیاری از مردم، انسان‌ها با توانایی بالا در ارتباط به دنیا نمی‌آیند، آن‌ها نیاز دارند تا مهارت‌های ارتباطی را بیاموزند. کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید، جلد چهارم از مجموعه‌ی مهارت‌‌های ارتباطی به زبان ساده، نوشته‌ی فرشید نادری نژاد یک کتابچه‌ی کاربردی است که ترفند‌های ارتباط موثر در مهمانی و جمع‌های دوستانه را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید از مجموعه کتاب‌های مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است که فرشید نادری نژاد آن‌ها را با گردآوری مطالبی از منابع معتبر جهانی به رشته‌ی تحریر درآورده است. در وهله‌ی اول شاید از بسیاری جهات دانستن اصولیِ اینکه چگونه در جمع‌های خودمانی ظاهر شویم موضوع چندان مهمی به نظر نرسد، اما منابع علمی نشان می‌دهند که اتفاقا بسیار مهم است اینکه چطور در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها بدرخشید.

برای اثبات این نکته باید به چند دلیل علمی براساس روانشناسی و علم رفتار اشاره کنیم. بهبود جایگاه اجتماعی اولین دلیلی است که می‌تواند شما را به درخشیدن در مهمانی‌ها ترغیب کند. مطالعات نشان می‌دهد هنگامی که شما در مهمانی در پی بهبود جایگاه اجتماعی خود هستید با افرادی از طبقات اجتماعی بالاتر آشنا می‌شوید و همین باعث می‌شود که شبکه‌ای از افراد فرهیخته یا ثروتمند تشکیل دهید. رفته‌رفته خود را در انحصار دوستانی خواهید دید که از همه جهت باعث رشد و پیشرفت شما می‌شوند. با یافتن دوستان بهتر، سلامت روان و جسم شما هم تضمین خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

دلیل دیگری که بسیاری از محققان به آن اشاره می‌کنند افزایش عزت نفس است. هنگامی که در روابط اجتماعی خود موفق عمل می‌کنید از خود حس بهتری دریافت خواهید کرد و وقتی دیگران بازخوردهای مثبت به شما نشان می‌دهند شما خود را انسان بهتر و موفق‌تری می‌بینید. رکن اصلی سلامت روانْ عزت نفس است و شما قدم اول بهبود عزت نفس خود را هنگامی برداشته‌اید که در مهمانی درخشیده‌اید. به‌علاوه، هویت اجتماعی شما با عضویت در گروه‌های اجتماعی‌ شکل می‌گیرد و به تبع آن، شما تصویر ذهنی واضح‌تری از خود به دست خواهید آورد. وقتی در مهمانی‌ها بتوانید افرادی را جذب خود کنید خواهید توانست دوستان نزدیک امنی پیدا کنید. داشتن دوستان امن به منزله‌ی داشتن پناهگاه مطمئن است که این خود متضمن سلامتی است. اگر این دلایل توانستند شما را قانع کنند که جذابیت در مهمانی در قدم‌های بعدیِ شما در زندگی شخصی و کاری‌تان اثرگذار است، بدون تردید به سراغ کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید بروید و خواندن آن را شروع کنید.

کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید جلد چهارم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است. این مجموعه عناوینی ساده اما کاربردی مانند «اصول دعوت کردن و دعوت شدن»، «چگونه ارتباط خوبی داشته باشید» و «در ارتباطات حرفه‌ای باشید» را در بر می‌گیرد. کتاب‌های این مجموعه معمولا کم‌حجمند و خواندنشان در اوقات سوخته به شما توصیه می‌شود. فرشید نادری نژاد به جز این مجموعه در حوزه‌ی ارتباطات کتاب‌های دیگری را نیز به رشته‌ی تحریر در آورده است.

این کتاب به همت نشر ایماد به چاپ رسیده است.

کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی بزرگ‌سالانی که در پی بهبود روابط اجتماعی خود هستند پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید می‌خوانیم

دوست دارم یکی دیگر از تکنیک‌هایی که با موفقیت عجیبی از آن استفاده کردم را به اشتراک بگذارم. خب، راستش آنقدر هم موفقیت عجیبی نبود. این کار به طور معجزه آسا باعث نمی‌شود که حافظه‌ی از دست رفته‌تان بازگردد. اما مطمئنا می‌تواند کاری کند که برای مهمانی‌های بعدی هم دعوت‌تان کنند.

شما دارید در یک دورهمی، با یکی از دوستان‌تان صحبت می‌کنید و شخص دیگری به شما نزدیک می‌شود، و در آن زمان ناگهان از خودتان می‌پرسید: "خدای من، اسمش چی بود؟"

او –آه، اسم این چی بود؟ اوچ! اون داره به سمت من میاد و من باید اون رو معرفی کنم.

شما حس می‌کنید حشره‌ای هستید که زیر لیوان گیر افتادید، و حس می‌کنید ترس تمام وجودتان را گرفته. برای فرار کردن هم خیلی دیر شده. شما باید این گلوله را بخورید.

"آه، من می‌خوام که شما را با آمممم، ببخشید، حافظه من اصلا تو اسم‌ها خوب نیست..."

این بهانه‌ی پیش پا افتاده باعث می‌شود که آن شخص، حس کند فراموش شده‌ترین شخصیتِ جهان است، و با این کار، شما برای او، تبدیل به فرد کودنی شدید که هیچ علاقه‌ای به او ندارد.

صبر کنید، شرایط ممکن است بدتر هم باشد

حالا شما در حال صحبت کردن با شخصی هستید که او را می‌شناسید، حتی یک دوست خوب، اما ناگهانی اسمش را فراموش کردید.

نام او به طور کامل از ذهن‌تان خارج می‌شود (افرادی که سن‌شان بالای 60 سال است، می‌گویند که این اتفاق زیاد رخ می‌دهد) شما پیش خودتان فکر می‌کنید و فکر می‌کنید...

اما نگران نیستم، نیازی نیست که دوباره اسمش را به کار ببرم، چون دارم باهاش صحبت می‌کنم.

همینطور به صحبت کردن با دوست‌تان ادامه می‌دهید، تا زمانی که فرد دیگری به شما نزدیک می‌شوید. و آن زمان ذهن‌تان خیلی درگیر می‌شود...

آبروم میره، من باید دوستم را معرفی کنم و اسمش را هم فراموش کردم. ممکنه همین الان بمیرم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه در یک مهمانی بزرگ، با افراد دوست شوید.
چگونه با افرادی که می‌خواهید، به شکلی غیر معمول آشنا شوید.
چگونه هیچ‌گاه در یک دورهمی تنها و بی‌هدف به‌نظر نرسید.
چگونه سوالاتی عالی برای آغاز بحث بپرسید.
چگونه زمانی که اسم کسی را فراموش کردید، حفظ ظاهر کنید.
چگونه اینکه نمی‌دانید دیگران در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند را مخفی کنید
چگونه از دست افرادی که بی‌وقفه حرف می‌زنند، فرار کنید
چگونه در رویدادهای اجتماعی با افراد بسیار مهم برخورد کنید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-7977-43-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

برای دریافت کتاب همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.