معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

عکس جلد کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه
قیمت:
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه

در کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2، باز هم به کافه‌ی محبوب فونیکولی فونیکولا می‌رویم و ماجرای مردی را می‌خوانیم که رازی بر دلش سنگینی می‌کند. این مرد که 22 سال به دخترش دروغی بزرگ گفته است، برای رهایی از بار عذاب‌وجدان، به کافه پا می‌گذارد و با نشستن روی یک صندلی سحرآمیز، به ملاقات یکی از عزیزانش در گذشته می‌رود. توشیکازو کاواگوچی این مجموعه‌ی پرفروش بین‌المللی را نوشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

نام کافه، فونیکولی فونیکولا است که یک آهنگ کلاسیک ایتالیایی را به خاطر می‌آورد. آهنگی که در سال 1880 به مناسبت افتتاح تله‌کابین فونیکولا در کوه وزوویوس ساخته شد و با لحن شاد و سرزنده‌اش، سفر از روی زمین به قله‌ی کوه را هیجان‌انگیزتر می‌کرد. درواقع فونیکولا استعاره‌ای است از عزیمتی شاد، آرام و بی‌دردسر که به‌هیچ‌وجه شبیه تلاش‌های بیهوده‌ی انسان‌ها روی زمین نیست. استعاره‌ای است از لذت بردن از چیزهای ساده در لحظه. در کافه‌ی فونیکولی فونیکولا هم بر همین موضوع تأکید می‌شود: حسرت نخوردن برای گذشته یا آینده و زندگی در لحظه. کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 (‌‌Befor the coffee gets cold) اثر تحسین‌شده‌ی توشیکازو کاواگوچی (Toshikazu Kawaguchi)، درباره‌ی این کافه و کسانی است که به آن مراجعه می‌کنند.

احتمالاً در جلد اول مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود، با 4 قانون کافه آشنا شده‌اید: اول اینکه وقتی در زمان گذشته هستید، نباید از صندلی رابط بلند شوید و از کافه بیرون بروید. دومین قانون این است فردی که می‌خواهید ملاقاتش کنید، باید قبلاً به کافه پا گذاشته باشد. رعایت کردن این دو قانون به خودی خود سخت است؛ اما قانون سوم و چهارم شاید شما را از مراجعه به کافه‌ی فونیکولی فونیکولا منصرف کند! سوم اینکه نباید گذشته‌تان را به‌هیچ‌وجه عوض کنید. و در آخر، به محض اینکه قهوه‌تان سرد شود، از گذشته به حال بازمی‌گردید. گوتا، مردی میان‌سال، با وجود همه‌ی این قوانین دشوار، می‌خواهد به گذشته برگردد و شخصی مهم را ملاقات کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

گوتا مردی پولدار و لاابالی بود که ناگهان همه‌ی ثروتش را بربادرفته می‌بیند و با کمک رفیقش، شوئیچی، دوباره سرپا می‌شود. این دو در کنار هم کافه‌ای را تأسیس می‌کنند و زندگی‌شان را می‌چرخانند. اوضاع بر وفق مراد پیش می‌رود؛ اما روزگار دوباره کام گوتا را تلخ می‌کند. شوئیچی و همسرش در یک تصادف از دنیا می‌روند و دختر یک‌ساله‌شان را به جا می‌گذارند. گوتا سرپرستی دختر را بر عهده می‌گیرد و 22 سال وانمود می‌کند که پدر واقعی اوست؛ اما دیگر نمی‌تواند این راز کهنه را در سینه‌اش نگه دارد. گوتا که وصف کافه را شنیده است، تصمیم می‌گیرد به کافه‌ برود و یکی از عزیزانش را ببیند. برای اینکه بفهمید گوتا برای دیدار چه کسی این‌چنین مشتاق است، کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 را بشنوید. این کتاب صوتی به همت آوانامه و با صدای مهبد قناعت‌پیشه و شیما درخشش تهیه شده. نسخه‌‌ی متنی کتاب را نشر مون با ترجمه‌ی سامره عباسی به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

چهارجلدی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (Before the Coffee Gets Cold) شامل داستان‌هایی است به قلم توشیکازو کاواگوچی درباره‌ی کافه‌ای عجیب‌وغریب به نام فونیکولی فونیکولا. این کافه‌ی قدیمی که در یکی از محله‌های توکیو واقع شده، مانند همه‌ی کافه‌های عادی، به مشتریانش قهوه می‌دهد؛ اما ماجرا وقتی عجیب می‌شود که مشتریان کافه می‌توانند با شرایط و قوانینی به گذشته سفر کنند؛ آن هم به اندازه‌ی زمان سرد شدن قهوه!

در هر کدام از مجلدهای این مجموعه با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوید که حول محور همین کافه‌ی اسرارآمیز و مشتریان آن می‌چرخند. مطالعه‌ی آثار این مجموعه هم سرگرمتان می‌کند و هم باعث می‌شود تخیل خودتان را به کار بیندازید.

جوایز و افتخارات کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

  • فروش یک میلیونی در مدت زمانی کوتاه
  • یکی از کتاب‌های پرفروش بین‌المللی
  • کتاب پرفروش لس‌آنجلس تایمز
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

  • کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 به ما یاد می‌دهد که نباید همه‌ی عمر را در حسرت بگذرانیم. تغییر دادن چشم‌اندازمان باعث می‌شود که حس رهایی و آزادی را تجربه کنیم. (نیویورک تایمز)
  • کتابی که توشیکاوا کاواگوچی با استفاده از استعاره نشان می‌دهد شادی تنها چیزی است که تا ابد برایمان خواهد ماند. (مجله‌ی اسکول لایبرری)
  • شاید این اثر شبیه کتاب‌های دیگر در این ژانر باشد؛ اما محدودیت‌هایی که برای سفر در زمان می‌گذارد، جذابیتش را دو چندان می‌کند. روایتی گیرا و تأمل‌برانگیز. (مجله‌ی مرور کتاب شیکاگو)
  • این جلد از مجموعه‌ی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود، مرهمی است برای دردها و رنج‌های انسان‌ها. (بوک‌لیست)

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

براساس مجموعه کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود، فیلمی ژاپنی به کارگردانی آیوکو تسوکاهارا در سال 2018 ساخته شده است. همین اقتباس و موفقیت چشمگیرش در گیشه باعث شد که توجه‌ها به سود کتاب توشیکازو کاواگوچی بیش از پیش جلب شود.

کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کتاب‌های ژانر سفر در زمان را دوست دارید و یکی از علاقه‌مندان رمان کتابخانه‌ی نیمه‌شب هستید، حتماً از شنیدن کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه می‌شنویم

یوسوکه زیر چشمی به ناگاره و کیوکو نگاهی انداخت و بنا کرد سیخونک زدن به بازوی کیوکو و با صدایی که پیدا بود از انتظار خسته شده پرسید: «میشه الان بریم؟»
کیوکو اعتراف کرد دیگر وقت رفتن است و از روی چهارپایه بلند شد و گفت: «داشتیم می‌رفتیم دیگه نه؟»
کیوکو درحالی‌که از میکی تقلید می‌کرد گفت: «خب وقتشه که مویی هم بره عزیزان!»

او پاکت کاغذی را به یوسوکه داد و بدون نگاه کردن به صورت‌حساب، پول قهوه و ساندویچ و آب‌میوه‌ی یوسوکه به اضافه‌ی دومین آب‌پرتقالی را که کازو برایش ریخته بود، روی پیشخان گذاشت. کازو پول را از روی پیشخان برداشت و پول آب‌پرتقال دوم را از آن کم کرد و گفت: «آب‌پرتقال دوم رو مهمون منه.» سپس با سروصدا دکمه‌های صندوق پول را زد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
یک: بهترین دوست - بخش اول
49 دقیقه
یک: بهترین دوست - بخش دوم
54 دقیقه
دو: مادر و پسر - بخش اول
49 دقیقه
دو: مادر و پسر - بخش دوم
29 دقیقه
سه: عشاق - بخش اول
46 دقیقه
سه: عشاق - بخش دوم
40 دقیقه
چهار: زن و شوهر - بخش اول
46 دقیقه
چهار: زن و شوهر - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2: داستان‌هایی از کافه
نویسنده
مترجمسامره عباسی
راویمهبد قناعت پیشه، شیما درخشش
ناشر چاپینشر مون
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

M.z
۱۴۰۳/۶/۲۶
کتاب صوتی پیش از آنکه قهوهات سرد شود نوشته توشیکازو خیلی عالی بود، من هر ۳ جلد رو گوش کردام بسیار جذاب و اموزنده هستش و گوینده‌ی عالی داره، پیشنهاد میدام صوتی گوش کنین
اسماعیل آذری
۱۴۰۳/۶/۱۲
نگاه به گذشته زیاد لذت بخش نیست ولی نگاه نویسنده آموزشی بودتاثیربرانگیز، شاید بدین گونه کمترحسرت خورده شود، فقط حال مهمه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2

برای دریافت کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.