معرفی و دانلود کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

عکس جلد کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)
قیمت:
۱۳۵۰۰۰ ۹۴,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

جنگ خونین به پایان می‌رسد و کم کم کلاغ‌های مرده‌خوار وستروس گرد هم می‌آیند تا به سوی یک آشوب دیگر قدم بردارند. در کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) قدرتمندان و حکیمان نیز آرام آرام دست به دست هم می‌دهند تا در مقابل آینده‌ی تلخی که در راه است، بایستند. این کتاب که به قلم جرج آر. آر. مارتین نوشته شده، جلد چهارم مجموعه و در عین حال اولین کتاب مجموعه است که رتبه‌ی یک پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) (A Feast for Crows) عنوان چهارم مجموعه کتاب‌های بازی تاج و تخت است که به قلم جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin)، شهره به تالکین آمریکا، به رشته‌ی تحریر درآمده و چهار سال پس از مجلد سوم به انتشار رسیده است.

وستروس در این جلد از سیل خون و ویرانی عبور می‌کند. آتش جنگ فروخفته، اما آرامش بعد از طوفان دیری نمی‌پاید و لرزه‌های آشوب دوباره در زیر پوست سرزمین وستروس می‌جنبد. در این جلد با قلمروهای مختلف سرزمین وستروس و آنچه که در گوشه و کنار آن می‌گذرد بیشتر آشنا می‌شویم، به سرزمین‌های آهن و دورن می‌رویم و شخصیت‌های این قلمروها را می‌شناسیم. از یاد نبریم که کلاغ در ادبیات قرون وسطی موجودی مرده‌خوار و شوم است و نامگذاری نویسنده بر این مجلد بیانگر وقایعی است که در آن رخ داده‌اند. حالا رخدادهای جدید در راه‌اند، دشمنی‌های کهن و اتحادهای تازه از زیر خاکستر سر بر می‌آورند و ذره ذره اشراف، ساحرگان، جنگجویان و فرزانگان دور هم گرد می‌آیند تا آینده و سرنوشتشان را رقم بزنند، اما مسلما همه از این مهمانی کلاغ‌ها زنده بیرون نخواهند آمد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) در چهل و شش بخش و از زاویه دید دوازده شخصیت روایت می‌شود. این کتاب با همکاری نشر ویدا و نشر صوتی آوانامه ذیل مجموعه‌ی آتش و یخ به انتشار رسیده است. شما را به شنیدن این کتاب با گویندگی رضا عمرانی دعوت می‌کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ

مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) یک مجموعه کتاب هفت جلدی اثر جرج آر. آر. مارتین است که در ژانر فانتزی و حماسی نوشته شده است و داستان یک سرزمین خیالی به نام وستروس را روایت می‌کند. در قسمت شمالی این سرزمین وسیع، یک دیوار یخی عظیم بنا شده است که آن را از گزند وحشی‌ها حفظ می‌کند. وستروس در چند قلمرو تقسیم شده و حکمرانی بر هر کدام را یک خانواده‌ی اشرافی از آن خود دارد. پادشاهی از آن خانواده‌ی باراتئون است. لنیسترها از بستگان همسر پادشاه به شمار می‌روند و قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند. استارک‌ها در مرزهای شمالی سکنی گزیده‌اند و مسئولیت مقاومت در برابر خطرات وحشی‌های پشت دیوار را بر عهده دارند. تارگرین‌ها نیز خاندانی باستانی و کهن هستند که سال‌ها با حمایت اژدهایان دهشتناک و قدرتمند بر تخت پادشاهی خونین خود تکیه زده و بر وستروس حکمرانی می‌کردند.

این مجموعه داستان جنگ‌های قدرت و بازی‌های سیاسی حاکمان وستروس است. هر خانواده برای گسترش قدرت و نفوذ خود به حیله‌هایی متوسل می‌شود و به رقابت با دیگر خاندان اشرافی می‌پردازد. شروع داستان از برکناری خاندان تارگرین از تخت سلطنت توسط باراتئون‌ها و فرار تارگرین‌ها از وستروس رقم می‌خورد. خاندان اشرافی باراتئون علیه سالیان دراز خودکامگی شوریدند، پادشاهی را در دست گرفتند و آرامش را بر کل سرزمین حاکم نمودند. اما این آرامش دیری نپایید و چندی بعد در پی در گرفتن وصلت ازدواج میان باراتئون‌ها و لنیسترها مناسبات قدرت دچار تحول شد. کینه‌های خفته بیدار شده و سایه‌ی جنگ دوباره بر وستروس گسترده شد. در همین بین است که بازماندگان تارگرین، آنسوی دیوارها، شعله‌های انتقام و قیام را دوباره بر می‌افروزند و خود را برای بازگشت آماده می‌کنند. جنگ قدرت در راه است و آینده خبر از فرا رسیدن هرج و مرجی عظیم می‌دهد. سرنوشت وستروس چه می‌شود؟ چه بر سر خاندان باراتئون و دیگر خانواده‌های اشرافی می‌آید؟ با گوش سپردن به مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ داستان را دنبال کنید و لذت ببرید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

جرج آر. آر. مارتین این اثر را میان سال‌های 1996 الی 2011 منتشر نمود و با انتشار آن در زمره‌ی مشهورترین نویسندگان جهان قرار گرفت. جلدهای این مجموعه عبارتند از: بازی تاج و تخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، جشنی برای کلاغ‌ها و رقصی با اژدهایان. در ایران نشرهای مختلفی به انتشار آن همت گماردند. نسخه‌ی حاضر را رویا خادم الرضا به فارسی برگردانده و نشر ویدا روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نسخه‌ی صوتی آن را نیز نشر صوتی ماه آوا با صدای رضا عمرانی در اختیار شما قرار داده است.

اقتباس از مجموعه‌ی نغمه آتش و یخ

طی سال‌های 2011 تا 2019 یک مجموعه سریال تلویزیونی فوق‌العاده موفق با اقتباس از مجموعه‌ی نغمه‌ی آتش و یخ ساخته شد. شبکه‌ی HBO تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته و نام آن را از روی جلد اول مجموعه، بازی تاج و تخت (Game of Thrones) گذاشت. بازیگران مشهوری همچون امیلیا کلارک، شان بین، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، ریچارد مدن و سوفی ترنر در این سریال نقش آفرینی کردند. جایزه‌ی امی بهترین بازیگر درام برای پیتر دینکلیج، جایزه‌ی امی جلوه‌های ویژه و جایزه‌ی منتخب منتقدین تلویزیون بخشی از جوایز آن هستند. همچنین قسمت باران کستمیر یا عروسی خونین جایزه‌ی هوگو برای عنوان بهترین فیلم کوتاه درام را از آن خود نمود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

جوایز و افتخارات کتاب جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد جایزه‌ی هوگو برای بهترین رمان در سال 2006
  • نامزد جایزه‌ی لوکاس برای بهترین رمان فانتزی در سال 2006
  • نامزد جایزه‌ی British Fantasy
  • نامزد جایزه‌ی Quill Award برای بهترین رمان فانتزی و علمی و تخیلی

نکوداشت‌های کتاب جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

  • در نظر کسانی که در حوزه‌ی ادبیات فانتزی و حماسی فعالیت دارند، مارتین قطعا بهترین است. وقت آن رسیده که او را تالکین آمریکا بنامیم! (مجله‌ی تایم)
  • با وجود نیمی از خط داستانی و شخصیت‌هایی که در مجلد پیشین حضور یافتند، کتاب جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) به نظر بدون ماجرا می‌رسد، اما بر خلاف تصور، در رابطه با شخصیت، پیچش‌های داستانی و فضاسازی بسیار غنی است و حتی برخی از منتقدین آن را بهترین رمان فانتزی در این ژانر می‌نامند. (Bookmarks Magazine)
  • تعهد مارتین به زبان انگلیسی، شخصیت‌پردازی و فضاسازی در سطح فانتزی ابرحماسه می‌ماند و این خبر خوبی برای خوانندگان اوست. (Booklist)
  • شخصیت‌های اثر حاضر بهترین قهرمانان فانتزی تمام عمرم هستند؛ پیچیده، لایه لایه، واقعی و بسیار تاثیرگذار. (The New York Review of Science Fiction)

کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران آثار فانتزی و حماسی هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) می‌شنویم

پیام‌آور داشت مردانی را در صخره‌ی بزرگ ویک غرق می‌کرد که خبر آوردند پادشاه مرده است. صبح سرد و بی‌روحی بود و دریا از آسمان سربی پررنگ‌تر بود. سه مرد اول شجاعانه زندگی خود را تقدیم خدای غرق شده کرده بودند، اما مرد چهارم ایمان ضعیفی داشت و مدام دست‌وپا می‌زد تا ریه‌هایش را از هوا پر کند. آرون تا کمر در آب ایستاده بود و درحالیکه پسرک برهنه برای نفس کشیدن تقلا می‌کرد، شانه‌های او را گرفته و سرش را زیر آب نگه داشته بود. گفت: «شجاع باش! ما از دریا اومدیم و به دریا هم بر می‌گردیم. دهنتو باز کن و رحمت خداوند رو سر بکش! ریه‌هاتو از آب پر کن! باشد که بمیری و از نو متولد شوی! جنگیدن فایده‌ای نداره».

یا پسرک که سرش در آب بود، نمی‌توانست حرف‌های او را بشنود یا ایمان به طور کامل وجود نحیفش را ترک کرده بود. او آنقدر تقلا کرد و لگد زد تا آرون کمک طلبید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
50 دقیقه
معرفی کتاب و پیش‌درآمد
46 دقیقه
بخش اول: پیام‌آور
49 دقیقه
بخش دوم: فرمانده‌ی نگهبانان
33 دقیقه
بخش سوم: سرسی
44 دقیقه
بخش چهارم: برین
52 دقیقه
بخش پنجم: سموئل
37 دقیقه
بخش ششم: آریا
41 دقیقه
بخش هفتم: جین
53 دقیقه
بخش هشتم: سرسی
43 دقیقه
بخش نهم: برین
43 دقیقه
بخش دهم: سانسا
35 دقیقه
بخش یازدهم: دختر کراکن
35 دقیقه
بخش دوازدهم: سرسی
36 دقیقه
بخش سیزدهم: شوالیه‌ی خاکی
42 دقیقه
بخش چهاردهم: برین
24 دقیقه
بخش پانزدهم: سموئل
32 دقیقه
بخش شانزدهم: جین
52 دقیقه
بخش هفدهم: سرسی
33 دقیقه
بخش هجدهم: ناخدای آهنین
36 دقیقه
بخش نوزدهم: مرد غرق شده
56 دقیقه
بخش بیستم: برین
38 دقیقه
بخش بیست‌ویکم: ملکه‌ساز
55 دقیقه
بخش بیست‌ودوم: آریا
53 دقیقه
بخش بیست‌وسوم: آلاین
62 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم: سرسی
39 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم: برین
44 دقیقه
بخش بیست‌وششم: سموئل
60 دقیقه
بخش بیست‌وهفتم: جین
48 دقیقه
بخش بیست‌وهشتم: سرسی
48 دقیقه
بخش بیست‌ونهم: حیوان انسان‌نما
47 دقیقه
بخش سی‌ام: جین
45 دقیقه
بخش سی‌ویکم: برین
37 دقیقه
بخش سی‌ودوم: سرسی
51 دقیقه
بخش سی‌وسوم: جین
40 دقیقه
بخش سی‌وچهارم: گربه‌ی آبراهه‌ها
32 دقیقه
بخش سی‌وپنجم: سموئل
54 دقیقه
بخش سی‌وششم: سرسی
45 دقیقه
بخش سی‌وهفتم: برین
43 دقیقه
بخش سی‌وهشتم: جین
41 دقیقه
بخش سی‌ونهم: سرسی
64 دقیقه
بخش چهلم: شاهزاده خانمی در برج
73 دقیقه
بخش چهل‌ویکم: آلاین
46 دقیقه
بخش چهل‌ودوم: برین
53 دقیقه
بخش چهل‌وسوم: سرسی
45 دقیقه
بخش چهل‌وچهارم: جین
39 دقیقه
بخش چهل‌وپنجم: سموئل
54 دقیقه
بخش چهل‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)
نویسنده
مترجمرویا خادم الرضا
راویرضا عمرانی
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۵ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۳۵۰۰۰ ۹۴,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

واو شین
۱۴۰۳/۶/۷
خیلی منتظر موندیم، ولی صدای رضا عمرانی ارزش انتظار داره، خیلی هم داره. ممنونم و منتظر ادامه‌ش هستم.
فقط جسارتاً اسم «جیم لنیستر» توی فهرست فصل‌ها به غلط «جین» نوشته شده و قطعاً که استاد عمرانی تلفظ درست «جیم» رو به کار بردن.
Shahin
۱۴۰۳/۶/۱۹
خیلی عالیه صریح و با تشریحی کلی از وقایع که کار ذهن رو واسه تداعی اتفاقات آسان تر می‌کنه موسیقی متن هم عالیه ممنون از همگی
فریبا پورغلام
۱۴۰۳/۶/۱۵
عالیه بود تشکر از آقای عمرانی که با بیان شیوا زیبایی، کتاب رو صد چندان کرد درود برشما
افشین کاشانی
۱۴۰۳/۵/۳۱
مثل همیشه عالی ممنونم لطفا کتاب بعدی صوتی کنید
امبر تاجیک
۱۴۰۳/۶/۶
اقای عمرانی عالی هستن. لطفا زودتر ادامه شو هم بذارید
علی
۱۴۰۳/۶/۱۳
عالی بود جلد بعدیشم کاش زودتر بیاد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ)

برای دریافت کتاب صوتی جشنی برای کلاغ‌ها (مجموعه نغمه آتش و یخ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.