معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

عکس جلد کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1
قیمت:
۱۷۸۰۰۰ ۱۲۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

سیصد نفر در مقابل یک سپاه سی‌هزار نفری، آن جنگ بزرگی است که در کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 در می‌گیرد و بار دیگر سیل خون به راه می‌اندازد. این کتاب که به قلم جرج آر. آر. مارتین نوشته شده، قسمت اول از پنجمین جلد مجموعه است و داستان را کمی به عقب می‌برد و ماجرای پنج پادشاه باقی مانده و نبرد وحشی‌ها را روایت می‌کند. گفتنی است که کتاب حاضر برنده‌ی جایزه‌ی لوکاس برای بهترین رمان فانتزی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) در کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 (A Storm of Swords) دوباره ما را به جهان عظیم و حماسی وستروس می‌برد. این بار اما کمی به عقب باز می‌گردیم؛ به همان روزهای جنگ میان قلمروهای پادشاهی. پنج پادشاه در بازی قدرت باقی مانده و مابقی هریک به نحوی حذف شده‌اند. ثورن اسمل وود نقشه‌ی حمله‌ای را می‌چیند و برای یک جنگ نابرابر آماده می‌شود. اگر فورا به آن ورود نکند، فرصت را از کف می‌دهد، اما به اجبار باید در انتظار جارمن باکول و جان اسنو بماند تا توفان تیغ‌ها به راه افتد و آینده‌ی وستروس را نجات بدهد.

کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 نیز همانند دیگر مجلدهای مجموعه‌ی آوای یخ و آتش پر است از نبردهای دلیرانه، رقابت‌های نفسگیر و البته حیله‌های حیرت‌آور. پیچیدگی شخصیت‌هایی مثل آریا، جان اسنو و دیگر افراد این کتاب خوانندگان را به حیرت وامی‌دارد و همدلی آن‌ها را برمی‌انگیزد، تاآنجاکه مخاطبان صفحات را یکی پس از دیگری ورق می‌زنند تا در جریان سرنوشت قهرمان‌های خاکستری و جان‌ازسرگذشته قرار بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

داستان کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 از زاویه دید ده شخصیت روایت می‌شود. نسخه‌ی پیش رو با همکاری نشر موج و نشر صوتی آوانامه تهیه شده و شما آن را با صدای مهبد قناعت پیشه، آرمان سلطان زاده و جمعی از گویندگان می‌شنوید. ترجمه‌ی این اثر نیز بر عهده‌ی رکسانا شیرزادی بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آوای یخ و آتش

مجموعه‌ی آوای یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) یک مجموعه کتاب هفت جلدی اثر جرج آر. آر. مارتین است که در ژانر فانتزی و حماسی نوشته شده است و داستان یک سرزمین خیالی به نام وستروس را روایت می‌کند. در قسمت شمالی این سرزمین وسیع، یک دیوار یخی عظیم بنا شده است که آن را از گزند وحشی‌ها حفظ می‌کند. وستروس در چند قلمرو تقسیم شده و حکمرانی بر هر کدام را یک خانواده‌ی اشرافی بر عهده دارد. پادشاهی از آن خانواده‌ی براتیون است. لنیسترها از بستگان همسر پادشاه به شمار می‌روند و قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند. استارک‌ها در مرزهای شمالی سکنی گزیده‌اند و مسئولیت مقاومت در برابر خطرات وحشی‌های پشت دیوار را بر عهده دارند. تارگرین‌ها نیز خاندانی باستانی و کهن هستند که سال‌ها با حمایت اژدهایان دهشتناک و قدرتمند بر تخت پادشاهی خونین خود تکیه زده و بر وستروس حکمرانی می‌کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

این مجموعه داستان جنگ‌های قدرت و بازی‌های سیاسی حاکمان وستروس است. هر خانواده برای گسترش قدرت و نفوذ خود به حیله‌هایی متوسل می‌شود و به رقابت با دیگر خاندان اشرافی می‌پردازد. شروع داستان از برکناری خاندان تارگرین از تخت سلطنت توسط براتیون‌ها و فرار تارگرین‌ها از وستروس رقم می‌خورد. خاندان اشرافی براتیون علیه سالیان دراز خودکامگی شوریدند، پادشاهی را در دست گرفتند و آرامش را بر کل سرزمین حاکم نمودند. اما این آرامش دیری نپایید و چندی بعد در پی وصلت میان براتیون‌ها و لنیسترها مناسبات قدرت دچار تحول و سایه‌ی جنگ دوباره بر وستروس گسترده شد. در همین بین است که بازماندگان تارگرین، آن‌سوی دیوارها، شعله‌های انتقام و قیام را دوباره برمی‌افروزند و خود را برای بازگشت آماده می‌کنند. جنگ قدرت در راه است و آینده خبر از فرا رسیدن هرج و مرجی عظیم می‌دهد. سرنوشت وستروس چه می‌شود؟ چه بر سر خاندان براتیون و دیگر خانواده‌های اشرافی می‌آید؟ با گوش سپردن به مجموعه‌ی آوای یخ و آتش داستان را دنبال کنید و لذت ببرید.

جرج آر. آر. مارتین این اثر را میان سال‌های 1996 الی 2011 منتشر نمود و با انتشار آن در زمره‌ی مشهورترین نویسندگان جهان قرار گرفت. جلدهای این مجموعه عبارتند از: بازی تاج و تخت، نبرد پادشاهان، توفان تیغ‌ها، جشنی برای کلاغان، رقص برای اژدهایان و دو جلد دیگر که هنوز به انتشار نرسیده است. در ایران نشرهای مختلفی به انتشار آن همت گماردند. نسخه‌ی حاضر را رکسانا شیرزادی به فارسی برگردانده و نشر موج روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نسخه‌ی صوتی آن را نیز نشر صوتی آوانامه با جمعی از گویندگان حرفه‌ای در اختیار شما قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

  • برنده‌ی جایزه‌ی لوکاس برای بهترین رمان فانتزی در سال 2001؛
  • نامزد جایزه‌ی هوگو برای بهترین رمان در سال 2001؛
  • نامزد جایزه‌ی نبولا برای بهترین رمان؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی گفن برای بهترین کتاب فانتزی در سال 2002؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی ایگنوتوس برای بهترین رمان خارجی در سال 2006؛

نکوداشت‌های کتاب آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

  • این اثر یکی از بهترین مثال‌های عظمت در ادبیات فانتزی معاصر است. (Publishers Weekly)
  • شاهکار جرج آر آر مارتین درخشان و قدرتمند است. آن را از دست ندهید! (ScienceFiction. com)

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

اقتباس‌های سینمایی از مجموعه‌ی آوای یخ و آتش

طی سال‌های 2011 تا 2019 یک مجموعه سریال تلویزیونی فوق‌العاده موفق با اقتباس از مجموعه‌ی آوای یخ و آتش ساخته شد. شبکه‌ی HBO تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشت و نام آن را از روی جلد اول مجموعه، بازی تاج و تخت (Game of Thrones) گذاشت. بازیگران مشهوری همچون امیلیا کلارک، شان بین، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، ریچارد مدن و سوفی ترنر در این سریال نقش آفرینی کردند. جایزه‌ی امی بهترین بازیگر درام برای پیتر دینکلیج، جایزه‌ی امی جلوه‌های ویژه و جایزه‌ی منتخب منتقدین تلویزیون بخشی از جوایز آن هستند. همچنین قسمت باران کستمیر یا عروسی خونین جایزه‌ی هوگو برای عنوان بهترین فیلم کوتاه درام را از آن خود نمود.

کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران آثار فانتزی و حماسی هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 می‌شنویم

نسیمی به لطافت و خوشبویی سرانگشتان سرسی از شرق می‌وزید و موهایش را به هم می‌ریخت. صدای آواز پرندگان را می‌شنید و رودخانه زیر قایق در جریان بود. پاروها آن‌ها را به سوی سپیده‌دم صورتی رنگ می‌بردند. بعد از آنهمه تاریکی کشیدن، دنیا چنان دلنشین بود که سرش گیج می‌رفت. «زنده‌ام و از آفتاب سرمستم». خنده‌ای بر لبانش نشست. مثل بلدرچینی که از مخفی‌گاهش رها شده باشد. دخترک با اخم غرید: «ساکت!» اخم بیشتر از خنده به صورت پهن بی‌شکلش می‌آمد. البته جیمی خنده‌اش را که ندیده بود. برای تفریح به جای این جوشن و جلیقه‌ی چرمی گل‌میخ‌دار، او را در یکی از پیراهن‌های ابریشمی سرسی تصور کرد. «انگار به تن یک گاو ابریشم می‌پوشانی». اما این گاو پارو هم می‌زد. شلوار کتانی زبر ضخیمش دو ساق داشت مثل تنه‌ی درخت و عضلات بازویش با هر ضربه شل و سفت می‌شد. با این حال که نیمی از شب را پارو زده بود، اما اثری از خستگی بروز نمی‌داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
53 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
43 دقیقه
بخش اول: جیمی
30 دقیقه
بخش دوم: کاتلین
29 دقیقه
بخش سوم: آریا
42 دقیقه
بخش چهارم: تیریون
25 دقیقه
بخش پنجم: داوس
46 دقیقه
بخش ششم: سانسا
43 دقیقه
بخش هفتم: جان
51 دقیقه
بخش هشتم: دنریس
32 دقیقه
بخش نهم: برن
41 دقیقه
بخش دهم: داوس
43 دقیقه
بخش یازدهم: جیمی
35 دقیقه
بخش دوازدهم: تیریون
47 دقیقه
بخش سیزدهم: آریا
39 دقیقه
بخش چهاردهم: کاتلین
54 دقیقه
بخش پانزدهم: جان
21 دقیقه
بخش شانزدهم: سانسا
28 دقیقه
بخش هفدهم: آریا
59 دقیقه
بخش هجدهم: سمول
61 دقیقه
بخش نوزدهم: تیریون
36 دقیقه
بخش بیستم: کاتلین
38 دقیقه
بخش بیست و یکم: جیمی
41 دقیقه
بخش بیست و دوم: آریا
62 دقیقه
بخش بیست و سوم: دنریس
38 دقیقه
بخش بیست و چهارم: برن
33 دقیقه
بخش بیست و پنجم: داوس
33 دقیقه
بخش بیست و ششم: جان
43 دقیقه
بخش بیست و هفتم: دنریس
38 دقیقه
بخش بیست و هشتم: سانسا
31 دقیقه
بخش بیست و نهم: آریا
24 دقیقه
بخش سی‌ام: جان
7 دقیقه
گروه تولید کتاب صوتی آوای یخ و آتش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1
نویسنده
مترجمرکسانا شیرزادی
راویمهبد قناعت پیشه، آرمان سلطان زاده، گروه گویندگان
ناشر چاپینشر موج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۷۸۰۰۰ ۱۲۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

Ali.V
۱۴۰۳/۶/۲
بلخره اومد چند ماهه منتظریم.
هیچ کتابی مثل اینو منو منتظر نذاشته. داستان از دو کتاب اول به جلو تفاوتهایی با سریال میکنه از این جلد به بعد خیلی متفاوت میشه اگه سریال رو هم دیدید کتاب رو گوش بدید با داستان‌های جدید روبرو میشید
تشکر جانانه هم از تیم فوق‌العاده آوانامه بخاطر این شاهکار صووتی
امیر جمشیدی
۱۴۰۳/۶/۱۰
بدی این کتاب اینه که از یه طرف اونقدر جذابه که دلت میخواد همرو پشت سر هم گوش‌ بدی از یه طرف دلت نمیخواد زود تمومش کنی تا روز‌های بیشتری بتونی گوشش بدی
خلاصه جناب مارتین و آوانامه با این شاهکاری که خلق کردن مارو تو بد برزخی بردن 👍
علیرضا سلیمانی
۱۴۰۳/۶/۱۲
اجرای این کتاب بی نظیر و شاهکاره, چقدر خوبه که توی مملکتون ادمای اینقدر حرفه‌ای بهترین اثار ادبیات جهان رو صوتی میکنن برامون😍❤️👌
رویا روضاتیان
۱۴۰۳/۶/۱۲
هر فصل از فصلای قبلی جذابتر. مخصوصا اجرای عالی مهبد قناعت پیشه. واقعا لذت بردم. کاش فصل بعدی زودتر بیاد.
🙏🌹🤍
Akaza
۱۴۰۳/۶/۱۴
امید وارم قسمت‌های بعدی سریع تر تولید میشه مرسی از تیم اوانامه
ترلان تبار
۱۴۰۳/۶/۱۳
فوق‌العاده، مثل بخش‌های قبلی جذاب.
کاش قسمت بعدی زودتر بیاد.
فائزه فاضلی
۱۴۰۳/۶/۱۱
عالی بود مثل همیشه. توی دو روز تمومش کردم.
Mohamad Mortazavi
۱۴۰۳/۶/۱۴
داستان فوق العاده. اجرا بینظیر
nassim nikpour
۱۴۰۳/۶/۱۰
جذاب و سرگرم کننده. با خوانش عالی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1

برای دریافت کتاب صوتی آوای یخ و آتش 5 - توفان تیغ‌ها 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.