معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

عکس جلد کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی
قیمت:
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی نوشته‌ی توشیکازو کاواگوچی که سومین عنوان از مجموعه‌ی «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود» است، داستان کافه‌ای مرموز در قلب توکیو را روایت می‌کند که به وسیله‌ی یک فنجان قهوه، امکان سفر در زمان را برای مشتریانش ایجاد می‌کند. گفتنی است این اثر، عنوان «کتاب پرفروش نیویورک تایمز» را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

شاید آن لحظه که تنها و غمگین در کافه‌ای نشسته‌ای و در میان بخار رقصان برخواسته از فنجان قهوه، به دنبال رد و اثری از گمشده‌ی خود می‌گردی تا اندکی دلتنگی را چاره کنی، در یک چشم بر هم زدن، آرزویت برآورده شود و او را درست آن طرف میز، روی صندلی روبه‌رویی ببینی.

توشیکازو کاواگوچی (Toshikazu Kawaguchi) در کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی (Before Your Memory Fades)، به سراغ همان کافه‌ی معروف در کنج دنجی از توکیو رفته؛ «فونیکولی فونیکولا»، کافه‌ی مرموزی که فقط با یک فنجان قهوه، پرتالی را برای رفتن به گذشته پیش پایتان باز می‌کند.

شاید زمانی که پا به این کافه‌ی عجیب، با آن فضای گرفته و مافیایی‌اش می‌گذارید، خبر نداشته باشید که از صد سال پیش تاکنون، مردم روی یکی از صندلی‌هایش می‌نشینند و تنها به اندازه‌ی زمان سرد شدن قهوه‌ای که برایشان سرو می‌شود فرصت این را پیدا می‌کنند که به گذشته برگردند. البته این سفر در زمان اصلاً ساده نیست، که اگر بود میلیون‌ها نفر برایش صف می‌کشیدند. رفتن به گذشته در این کافه تابع قوانینی خاص است که کمتر کسی از عهده‌ی اجرایش برمی‌آید: 1. نباید کاری کنید که وضعیت حال را تغییر دهد. 2. نباید در طول سفرتان از صندلی بلند و از کافه خارج شوید. 3. کسی که قرار است ملاقات کنید پیش از این باید به این کافه آمده باشد و در آخر، فقط به اندازه‌ی سرد شدن قهوه زمان دارید تا در گذشته باقی بمانید. بعد از شنیدن تمام این شروط، هنوز هم خیال رفتن به گذشته را دارید؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

هر مجلد از مجموعه‌ی «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود»، داستان آدم‌های مختلفی را روایت می‌کند که برای آرام کردن دردی که ریشه‌اش در گذشته جا مانده، خود را به این کافه می‌رسانند. این بار هم کافه مشتریان خاص خود را دارد؛ دختری که از پدر و مادر فوت‌شده‌اش دلگیر است که چرا او را تنها گذاشتند، کمدینی که هنوز درد عشق از دست رفته و رویاهای مشترکشان را در دل نگه داشته، مرد جوانی که خیلی دیر به عشق دوران کودکی‌اش پی برده و...

کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات مون است. این کتاب را با ترجمه‌ی سامره عباسی و روایت شیما درخشش و مهبد قناعت پیشه در اختیار دارید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

چهارجلدیِ پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (Before the Coffee Gets Cold) شامل داستان‌هایی است به قلم توشیکازو کاواگوچی که همگی در مورد کافه‌ای عجیب و اتفاقات شگفت‌انگیزش نوشته شده‌اند. این کافه‌ی قدیمی که در یکی از محله‌های توکیو واقع شده، علاوه‌بر سرو قهوه، این فرصت را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که بتوانند به گذشته سفر کنند و با فرد دلخواه خود، ملاقاتی را ترتیب بدهند! البته این شکل از سفر در زمان، قواعد خاص خودش را دارد. مثلاً این‌که مشتریان حق ندارند با عزیمت به گذشته، هیچ اتفاقی را عوض کنند یا جلوی رخ دادن واقعه‌ای را بگیرند. از طرف دیگر، فرصت آن‌ها برای گشت‌و‌گذار در گذشته فقط تا قبل از سرد شدن قهوه‌شان است. به محض این‌که قهوه‌ی آن‌ها سرد شد، ناچار به زمان حال برگردانده می‌شوند.

در هر کدام از مجلدهای این مجموعه با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوید که حول محور همین کافه‌ی اسرارآمیز و مشتریان آن می‌چرخند. مطالعه‌ی آثار این مجموعه هم سرگرمتان می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که با قوه‌ی تخیل خود، کمی از واقعیت‌ها فراتر بروید.

جوایز و افتخارات مجموعه کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

  • از پرفروش‌ترین عناوین بین‌المللی
  • از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

  • اثری دوست‌داشتنی! (نیویورک تایمز)
  • قصه‌ای که واقعاً تکان‌دهنده است. (نقد کتاب شیکاگو)
  • داستانی پر از آرامش و البته تأمل‌برانگیز که برای خواندن در شب‌های سرد زمستانی فوق‌العاده است. (مجله‌ی کتاب‌خانه)
  • اگر به دنبال انگیزه و معنایی برای ادامه‌ی زندگی هستید، آن را در کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی پیدا خواهید کرد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

اقتباس سینمایی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

ایوکو تسوکاهارا در سال 2018 فیلمی با اقتباس از این رمان را بر پرده‌ی نقره‌ای نمایش داد.

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سبک رئالیسم جادویی در داستان و رمان علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی می‌شنویم

ریجی ناگهان گفت: «داشت یادم می‌رفت. یه‌کم مطلب برای اجرای بعدی نوشتم. می‌شه یه نگاهی بندازین و نظرتون رو بگین؟» این سوالی بود که ریجی گهگاه از افراد عادی می‌پرسید که با آن‌ها دوست بود. رویای او این بود که در یکی از بنگاه‌های بزرگ سرگرمی آزمون بدهد و به عنوان کمدین شروع به کار کند. همین چند روز پیش که فهمید تودوروکی و هایاشیدا، اعضای گروه پورون دورون، که مدام در تلویزیون برنامه داشتند، اصالتاً اهل هاکوداته و زمانی از افراد ثابت این کافه بوده‌اند، ناگهان انگیزه پیدا کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
41 دقیقه
دختر - بخش اول
58 دقیقه
دختر - بخش دوم
59 دقیقه
دختر - بخش سوم
43 دقیقه
کمدین - بخش اول
37 دقیقه
کمدین - بخش دوم
37 دقیقه
کمدین - بخش سوم
60 دقیقه
خواهر - بخش اول
35 دقیقه
خواهر - بخش دوم
40 دقیقه
مرد جوان - بخش اول
62 دقیقه
مرد جوان - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی
نویسنده
مترجمسامره عباسی
راویشیما درخشش، مهبد قناعت پیشه
ناشر چاپینشر مون
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

برای دریافت کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.