معرفی و دانلود کتاب صوتی 365 روز بدون تو: متن دو زبانه

عکس جلد کتاب صوتی 365 روز بدون تو: متن دو زبانه
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 365 روز بدون تو: متن دو زبانه

روزشمار دردناک و صادقانه‌ی جدایی را در کتاب صوتی 365 روز بدون تو بخوانید. این کتاب را آکیرا، نویسنده‌ی محبوب کانادایی به رشته‌ی تحریر درآورده و طی اشعاری ساده و مینیمال فراز و نشیب تحول احساساتش را پس از جدایی از معشوق نشان می‌دهد. با گوش سپردن به این کتاب پای درددل نویسنده‌ی آن می‌نشینید و او از زبان شما عواطف دردناک پس از جدایی را مطرح می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی 365 روز بدون تو

اگر از هم جدا شوید، تا چند روز عاشق همدیگر می‌مانید؟ اگر او فراموشتان کند، برای شما چقدر طول می‌کشد تا بعد از جدایی عشقتان را فراموش کنید؟ یا اگر آن طور که مستحقش بودید با شما خداحافظی نکرده باشد و ضربه‌ای جبران ناپذیر به عواطفتان وارد شود، چه می‌کنید؟ می‌دانید که باید رهایش کنید، اما نمی‌توانید از انتظار کشیدن دست بردارید و امید را کنار بگذارید. تا حدی منطقی است. با هم برنامه‌های زیادی برای آینده در نظر گرفته بودید، اما ناگهان همه‌چیز فرو می‌پاشد و شما را با یک دنیا سوال و ابهام تنها می‌گذارد. با یک آینده‌ی نابود شده چه می‌شود کرد؟ باز گشتن به روال عادی زندگی مدتی طول می‌کشد. مدتی که کتاب 365 روز بدون تو (365 days without you) اثری از آکیرا (Akhira) آن را شرح داده است. این کتاب را بخوانید و قدم به دنیای بعد از جدایی بگذارید.

کتاب صوتی 365 روز بدون تو از اولین روز دلشکستگی آغاز می‌کند و روزها را یکی بعد از دیگری می‌شمارد. هر روز یک فکر دردناک جدید جنبه‌ی دیگری از جدایی را می‌نمایاند و زخم جدیدی بر قلب نویسنده وارد می‌کند. هر روز با یک دلنوشته‌ی کوتاه یک احساس را بر روی کاغذ می‌آورد. آکیرا حرف دل شما را به ساده‌ترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن می‌زند. تمامی آن افکار و عواطفی را که بعد از جدایی به سراغتان می‌آید در این کتاب آمده است. ممکن است حسرت بخورید، خودتان یا معشوق را مورد سرزنش قرار بدهید و دلتنگی امانتان را ببرد. احتمالا یک روز دوستش دارید و روز دیگر احساس نفرت تمام وجودتان را پر کند. حتی شاید احساس کنید که دیگر عاشق نخواهید شد. همه‌ی این احساسات آزاردهنده و پیچیده در کتاب صوتی 365 روز بدون تو نوشته شده و پیش چشم شما قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 365 روز بدون تو

آکیرا، نویسنده‌ی کانادایی است که کتاب‌های مینیمال و دلنوشته‌های کوتاهش از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. کتاب صوتی 365 روز بدون تو نیز در زمره‌ی کتاب‌های محبوب او قرار دارد که درد دل بسیاری را بیان می‌کند.این کتاب در سال 2023 منتشر شده است و نشرهای گوناگونی در ایران آن را به انتشار رسانده‌اند. کتاب حاضر نسخه‌ی دوزبانه‌ای از این کتاب است و متن فارسی را در کنار متن انگلیسی آن ارائه می‌کند. این کتاب را غلامرضا برهمند به فارسی ترجمه کرده و نشر کتیبه فارسی آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده. نشر صوتی ماه آوا نیز آن را با گویندگی کیان شمس و راضیه هاشمی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب صوتی 365 روز بدون تو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های عاشقانه به خصوص اشعار و دلنوشته‌های کوتاه عاشقانه علاقه دارید، یا متحمل درد جدایی شده‌اید، این کتاب را گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی 365 روز بدون تو: متن دو زبانه می‌شنویم

می‌شه فقط بپرسم چرا؟
چرا الکی بهم امید دادی؟
چرا اون حرف‌ها رو به من زدی
وقتی می‌دونستی حقیقت ندارن؟
چرا بهم قول دادی
وقتی می‌دونستی که قراره زیر قولات بزنی؟
چرا پشت سر هم بهم دروغ گفتی؟
تمام کارهایی که برام کردی
هرگز جبران کاری که آخرسر باهام کردی
نمی شه

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
21 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
قسمت سوم
19 دقیقه
قسمت چهارم
22 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 365 روز بدون تو: متن دو زبانه
نویسنده
مترجمغلامرضا برهمند
راویکیان شمس، راضیه هاشمی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 365 روز بدون تو

Amirhossein
۱۴۰۳/۵/۲۲
غم انگیز ولی زیبا
maryamm
۱۴۰۳/۶/۲۵
اصلا خوشم نیومد صدای آقا لهجه داره و کاملا حواس پرت کنه. صدای خانوم عالی و زیبا
افشین
۱۴۰۳/۶/۸
غم انگیز ولی خیلی زیبا
بهناز اسماعیلی
۱۴۰۳/۶/۳
غم انگیز ولی عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 365 روز بدون تو

برای دریافت کتاب صوتی 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.