معرفی و دانلود کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه: داستانی درباره‌ی تلاش برای تغییر و غلبه بر موانع

عکس جلد کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه: داستانی درباره‌ی تلاش برای تغییر و غلبه بر موانع
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه: داستانی درباره‌ی تلاش برای تغییر و غلبه بر موانع

تا‌ حالا به حیات شگفت‌انگیز قورباغه‌ها فکر کرده‌اید؟ استوارت ایوری گلد در کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه، تمثیلی آموزنده با الهام از طبیعت برای ما تعریف می‌کند تا از نو جرات تغییر و رویارویی با مانع‌ها را به دل راه دهیم. پینگ، قهرمان کوچک این ماجرا نیز برای آغاز سفر بزرگ زندگی خود آماده است. او در آستانه‌ی این تحول عظیم به ترس و تردید بسیاری دچار شده، اما درنهایت تصمیم می‌گیرد به توصیه‌های جغد دانا گوش دهد.

درباره‌‌ی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه

کارآفرین خبره و مدرس پرسابقه‌ی دروس توسعه‌ی فردی، استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) در اثر تحسین‌شده‌ی خود، کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه (Ping: A Frog in Search of a New Pond) از راز مشترک موفقیت در زندگی شخصی و دنیای کسب‌وکار صحبت می‌کند. این کتاب خواندنی، روایت‌گر یکی از آموزنده‌ترین داستان‌هایی خواهد بود که در زندگی می‌توانید بخوانید. داستانی که می‌تواند به تعداد خوانندگان خود تعابیر یگانه و منحصر‌به‌فرد داشته باشد. قهرمان این قصه‌، یک قورباغه‌ی سبز و کوچک به نام پینگ است. پینگ سفر طولانی و دشواری را برای جست‌وجوی یک مکان بهتر آغاز کرده. او از برکه‌ی امن و آرام اما کوچک خود بیرون آمده، به امید آن که برکه‌ای پرآب‌تر و البته بزرگ‌تر به عنوان خانه‌ی خود پیدا کند. جغد پیر و دانا که از تصمیم پینگ آگاه شده، به او پیشنهاد می‌دهد تا پیش از حرکت، و قبل از انتخاب هدف، سفری را به دل جریان‌های فکری و درونی خود آغاز کند. پیشنهاد خوبی به‌نظر می‌رسد. اما پینگ ابداً تصور نمی‌کند که این سفر معنوی، به‌مراتب پرماجرا و البته پرچالش‌تر از سفر او برای پیدا کردن برکه‌ی جدید باشد.

کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه، داستانی تمثیلی و ساده اما پرمعناست. اگر به دنیای اطراف خود توجه کنیم یا حتی با دقت بیشتری به آینه نگاه بیندازیم، شباهت بسیاری میان جهان خود و داستان پینگ پیدا خواهیم کرد. پینگ در این داستان نماینده تمامی انسان‌هایی‌ست که طعم تلخ شکست را چشیده‌اند اما همچنان برای زندگی بهتر به مبارزه و توان خطر کردن نیاز دارند. داستان پینگ ماجرایی انگیزه‌بخش در رابطه با تغییر و تحول است. جغد با‌بصیرت در این ماجرا نقش راهنمایی را ایفا می‌کند که همه‌ی ما برای رویارویی با ترس‌های خود به او نیاز داریم. او از ابتدای این مسیر پرفرازونشیب همراهمان است و ما یاد می‌دهد تا چگونه همانند پینگ، خود را برای پرش بزرگ زندگی آماده کنیم. این داستان برای اولین‌بار در سال 2006 به چاپ رسیده و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات کتیبه پارسی و ترجمه‌ی حسن هاشمی میناباد تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه

  • این کتاب سبک نوشتاری پرشور و شوخ‌طبعی دارد. (نیویورک پست)
  • نویسنده از توانایی خودشناسی بهره می‌برد تا خواننده را به روحیه تجربه و خطر کردن دعوت کند. (گای کاوازاکی، نویسنده)
  • ترکیبی از توصیه‌های تجاری و آموزه‌های معنوی برای انسان‌های قرن بیست‌ویک. (نشریه‌ی نیوزویک)

کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی از مطالعه‌ی این اثر آموزنده لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه: داستانی درباره‌ی تلاش برای تغییر و غلبه بر موانع می‌خوانیم

پینگ این حقیقت اساسیِ ساده را یاد گرفته بود: آن هنگامی که انتظار خوشبختی را می‌کشیم، خوشبختی در کنار ما ایستاده و در انتظار ماست. خوشبختی هسته‌ی واقعیت ماست، در درون ما ریشه دارد و آماده است تا آن را با شایستگی‌مان مطالبه کنیم. درون هر یک از ما یک پینگ هست، چون ما در دنیا متولد نمی‌شویم، بلکه از دنیا به دنیا می‌آییم. (پرواضح است که جغد از راه تعالیمش در درون پینگ زندگی می‌کند.) وقتی از ذات و سرشتمان پیروی می‌کنیم، امکان بروز کامل می‌دهیم به روحمان، به استعدادهایمان، به مهارت‌هایمان، به عشق و شورمان، به نیروهایمان، به عمیق‌ترین حسّ خودمان از این که چه کسی هستیم و می‌خواهیم چه باشیم.

وقتی در هماهنگی کامل با مسیر درستمان جریان پیدا می‌کنیم، حقیقت‌های شگفت آور فراوانی ظاهر می‌شوند. شادمانی ما - زندگی جادویی- در تمام مدت با ما بوده و تنها منتظر این بوده که نیروی بنیادی آن را درک کنیم. به راستی که می‌توانیم زندگی را طوری بگذرانیم که هم جاودانی باشد و هم پویا. به چنین زندگی‌ای امیدوار باشید.

پینگ این حقیقت اساسیِ ساده را یاد گرفته بود: آن هنگامی که انتظار خوشبختی را می‌کشیم، خوشبختی در کنار ما ایستاده و در انتظار ماست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
1: پرشی از روی ایمان
2: چشم‌های اندیشمند
3: ذهن تازه کار
4: آزمایش
5: جست‌وجوی دوراندیشانه
6: لحظه‌ی حساس
7: جریان
پسگفتار
خوانندگان، منتقدان و نویسندگان داستان‌های پینگ را دوست دارند
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه: داستانی درباره‌ی تلاش برای تغییر و غلبه بر موانع
نویسنده
مترجمحسن هاشمی میناباد
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-600-96519-3-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه

برای دریافت کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای تازه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.