معرفی و دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر

عکس جلد کتاب حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر

اگر با کتاب وضعیت صفر آشنایی دارید و در رسیدن به احساس آرامش به شما کمک کرده، حالا بهتر است کتاب حضور در وضعیت صفر را بخوانید. این کتاب ادامه‌ای بر بحث‌هایی‌ست که پیش‌تر و در اثر قبلی طرح شده است. اثر حاضر قرار است با اتکا به رویکردی که در کتاب قبل اتخاذ شد، شیوه‌ها، روایات و مطالب جدیدی ارائه دهد و توصیه‌های مورد نظر را به تکامل رساند. جو ویتالی با راهنمایی‌های عالی‌اش بار دیگر زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب حضور در وضعیت صفر

اگر به دنبال پاسخی سرراست، کوتاه و همه‌جانبه برای معنای زندگی هستید، کتاب حضور در وضعیت صفر (At Zero: The Final Secrets to Zero Limits) این معمای بزرگ را برای شما حل خواهد کرد. جو ویتالی (Joe Vitale) در کتاب وضعیت صفر به بررسی دیدگاه هاوایی پرداخت و طی آن، روش مراقبه، راه رسیدن به احساس خوشبختی و رهایی از گذشته را آموزش داد. او در اثر قبلی به تشریح و تعریف دیدگاه هواپونوپونو پرداخت. دیدگاهی که به‌واسطه‌ی آن شخص قادر است با رویکردی مثبت به گذشته بنگرد و بخشش یکی از وجوه پررنگ و محوری در این فرایند است. آنچه در کتاب جدید او، یعنی حضور در وضعیت صفر خواهید خواند ادامه‌ و تکمیل‌کننده‌ای بر بحث‌های پیشین است. جو ویتالی در این کتاب دریچه‌های تازه‌ای به روی مخاطب می‌گشاید و موارد جدیدی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر

در واقع آنچه کتاب حضور در وضعیت صفر و توصیه‌ها و نوشته‌های جو ویتالی را واجد یک ارزش ویژه و منحصربه‌فرد می‌کند، روشی‌ست که او شما را با مباحث انسانی و کیهانی روبه‌رو می‌کند و قادر است با نثری جذاب و متقاعدکننده، هر نوع مخاطبی را با نگرش‌های جهان‌شمول خود همراه کند. جو ویتالی با لحن و روشی صادقانه به بیان مباحث مورد نظر خود می‌پردازد و قادر است باورهایش را با ظرافت و دقت‌نظر با مخاطبان به اشتراک بگذارد. باید گفت که برای جو ویتالی نوشتن کتاب حضور در وضعیت صفر به‌منزله‌ی یک سفر درونی‌ست که خود نویسنده نیز در طول نگارش مطالب یک کنکاش شخصی از موضوعات دارد.

باید گفت کتاب حضور در وضعیت صفر یک ویژگی اساسی را درون خودش دارد و آن اینکه قرار نیست مسائل ساده و جهان‌شمول را از آنچه هستند پیچیده‌تر بازگو کند. بلکه برعکس، جو ویتالی کوشش دارد تا ساده‌ترین، منطقی‌ترین و بهترین جواب‌ها را برای پرسش‌های بزرگ بیابد. به همین روی، وقتی کتاب حضور در وضعیت صفر را می‌خوانید، احساس خستگی یا سرگشتگی نمی‌کنید، بلکه تمام وجودتان لبریز از آرامش و افکار مثبت می‌شود. در واقع، همین ویژگی خاص است که باعث شده جو ویتالی به نویسنده‌ای بدل گردد که توأمان قادر است صاحب‌نظران و عوام را تحت‌تأثیر قلم و اندیشه‌ی خود قرار دهد!

کتاب حضور در وضعیت صفر فقط از دست‌یابی به احساس آرامش به شما نمی‌گوید. بلکه این کتاب سرآغازی برای یک زندگی جدید است. به‌واقع، با کتابی طرف هستید که نه‌تنها روح و روان شما را از احساسات مثبت و پالایش‌شده غنی می‌کند، بلکه مسیرتان هم برای دست‌یابی به ثروت هموار می‌شود. پس اگر به دنبال یک راهنما هستید که نه‌فقط در کوتاه‌مدت بلکه برای همیشه نگاه‌تان را به زندگی و قابلیت‌هایتان تغییر دهد، کتاب حضور در وضعیت صفر بهترین منبعی‌ست که می‌توانید در این زمینه به آن رجوع کنید.

جو ویتالی فقط به لحاظ تئوری به بیان مباحث نمی‌پردازد. رویکرد او کاربردی و با ذکر مثال است. پس در کتاب حضور در وضعیت صفر با مجموعه‌ای از زندگی‌های واقعی روبه‌رو هستید که دریچه‌های تازه‌ای از شیوه‌های زیستن را پیشِ روی شما قرار می‌دهد. جو ویتالی در شرح روش بومیان هاوایی برای دست‌یابی به لذت، رستگاری و احساس آرامش موردهایی را مثال می‌زند که با باور به این جهان‌بینی توانسته‌اند تفاوت‌های عمیقی برای خود رقم بزنند. کتاب حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی به‌همت مژگان جمالی ترجمه شده و انتشارات کتبیه پارسی آن را منتشر کرده است.

کتاب حضور در وضعیت صفر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که می‌خواهند روح و جسم خود را از افکار منفی پاک کرده و برای دست‌یابی به یک سبک زندگی بهتر تلاش کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر می‌خوانیم

اگر روح الهی می‌خواهد ما را راهنمایی کند باید سکوت کنیم تا بتوانیم زمزمه‌های او را بشنویم و متوجه سقلمه‌اش بشویم؛ این یعنی بیشتر ساکت بمانیم، بیشتر مدیتیشن کنیم و باز هم بیشتر به درختان و گل‌ها گوش فرابدهیم. یک‌بار دیدم دکتر هولن وسط زمینی دست‌به‌سینه ایستاده و به علف‌های هرز زل زده است؛ وقتی پرسیدم که دارد چه می‌کند: گفت: «گوش می‌دهم!». چنین رفتاری از او اصلا عجیب نبود. او اغلب در میان باغ‌ها قدم می‌زد تا به صدای گل‌ها و درختان گوش بدهد. سنت دیرینه‌ی هاواییایی‌هاست که نه‌تنها به انواع مختلف حیات احترام می‌گذارند، بلکه عملا به آن‌چه آن‌ها می‌گویند گوش فرامی‌دهند و به راهنمایی‌های‌شان عمل می‌کنند.

یادتان باشد واقعیت فعلی شما چیزی است که در نتیجه‌ی خاطرات و باورهایی که تاکنون داشته‌اید در لحظه رخ می‌دهد. هواپیمایتان روی حالت پرواز اتوماتیک است و آینده‌تان تا حدی قابل پیش‌بینی، چون هر کسی که در این لحظه بدون سوءنیت به شما نگاه کند گرایش به طی کردن مسیر مشخصی را در شما خواهد دید. اما در پس این برنامه، مسیری الهی برای حیات هست که منتظر است تا شما کشفش کنید. گاهی از من می‌خواهند آینده‌ی افراد را با نگاه کردن به میدان انرژی‌شان پیش‌بینی کنم. این کارِ آسانی است چون اغلب مردم لباس داده‌هایشان را به تن می‌کنند. باورها و خاطرات‌شان آن‌قدر پررنگند که همه می‌توانند آن‌ها را ببینند، البته همه به جز خودشان. معمولا خود ما نمی‌توانیم داده‌هایمان را ببینیم چون خیلی به ما نزدیکند.

تعجبی ندارد که دکتر هولن می‌تواند با افراد بنشیند و آینده‌ی آن‌ها را پیش‌بینی کند. بخش اعظمی از آینده‌ی فرد حاصل باورهایش در لحظه‌ی اکنون است؛ خاطرات، وجودش را اداره می‌کند نه الهامات. داده‌ها بر او حاکمند نه روح الهی. همچنان‌که پاک می‌کنید مسیرتان تغییر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار: تجربه‌ی من با مورنا سیمئونا
تقدیر و تشکر
مقدمه: در ابتدا
فصل اول: اتفاقات آزاردهنده شروع به رخ دادن می‌کنند
فصل دوم: شما هرگز آن آدم قبلی نمی‌شوید
فصل سوم: آیا مورنا دیوانه است؟
فصل چهارم: می‌شود هواوپونوپونوی اصیل سرپا بایستد تا همه آن را ببینند؟
فصل پنجم: بالاخره تقصیر چه کسی است؟
فصل ششم: این برنامه‌ها از کجا می‌آیند؟
فصل هفتم: تغییر نقطه‌ی قدرت: تاثیر تلقین
فصل هشتم: آینه‌ی جادویی
فصل نهم: قانون جذب در برابر هواوپونوپونو
فصل دهم: حتی در آن‌صورت... قصدها وهمی بیش نیستند!
فصل یازدهم: جعبه‌ی آرزوها یا جعبه‌ی هدایا
فصل دوازدهم: هنر جذب کردن
فصل سیزدهم: روش‌های جدید پاکسازی
فصل چهاردهم: آیا مشکلی دارید؟
فصل پانزدهم: معجزه‌ی پنجم
فصل شانزدهم: رازهای دیگری از رویدادهای محدودیت صفر
فصل هفدهم: واقعا چنین اتفاقی افتاد؟ دروغ شاخدار
فصل هجدهم: چطور آیین خود را آغاز کنید، عشق منبع حیات است
فصل نوزدهم: معجزه‌ی هواوپونوپونو
کلام آخر: فرا گرفتن همه‌چیز در مورد هنگ
پیوست الف: پرسش و پاسخ در مورد هواوپونوپونو
پیوست ب: مدیتیشن وایت‌بورد
پیوست ج: مصاحبه‌ای با دکتر جو ویتالی
پیوست د: پرسش و پاسخ در باب محدودیت صفر
پیوست ه: دکتر هولن با کودک درون شما ملاقات می‌کند
پیوست و: فهرست رهایی با هواوپونوپونو
پیوست ز: داستان‌های موفقیت، عمل به الهامات الهی
درباره‌ی نویسنده
BIBILOGRAPHY

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر
نویسنده
مترجممژگان جمالی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-600-99700-2-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حضور در وضعیت صفر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حضور در وضعیت صفر

برای دریافت کتاب حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.