معرفی و دانلود کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان: علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر

عکس جلد کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان: علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان: علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر

آدام گرانت، روانشناس و نویسنده‌ی محبوب آمریکایی، در کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان از ما می‌خواهد افسانه‌ی نبوغ ذاتی را کنار بگذاریم و با تکیه بر توصیه‌های کاربردی و مفید او استعدادهای پنهان خود را کشف کنیم. کتاب او که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز نیز هست، دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ را در اختیارمان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان

شکوفا شدن استعدادها و رسیدن به دستاوردهای بزرگ، ناگهانی و با معجزه رخ نمی‌دهد، بلکه روش‌هایی علمی دارد که با پیروی از آن‌ها می‌توانیم با قدم‌هایی مشخص و مطمئن پیشرفت کنیم. هر چند که گاهی اوقات نیز ممکن است به موانعی بر بخوریم که تغییر مسیر یا حتی عقب‌گرد را برایمان اجباری می‌کند اما اینکه حتی این عقب‌گرد را با اطمینان انجام بدهیم، کلید اصلی ماجراست. کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان (Hidden Potential: The Science of Achieving Greater Things) کتاب پرفروش دیگری از نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، آدام گرانت (Adam Grant) است که راه‌های کشف توانمندی‌های پنهان ما در زمینه‌های مختلفی از یادگیری زبان گرفته تا حوزه‌های هنری یا حتی در علم و صنعت را به ما نشان می‌دهد و برای شکوفایی‌شان یاری‌مان می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان

نویسنده کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان را در نه فصل نوشته است. فصل اول از این نکته‌ی مهم آغاز می‌کند که باید بتوانیم سختی‌های یادگیری را به جان بخریم و مراحل طاقت‌فرسای آن را با شوق و تلاش پشت سر بگذاریم. فصل دوم از ما می‌خواهد سازگاری را یاد بگیریم و مثل یک اسفنج، اطلاعات و ایده‌های تازه را جذب کنیم و ایده‌های قدیمی را ارتقا بدهیم. فصل سه می‌گوید که لازم نیست کمال‌گرا باشیم، بلکه جایی میان نقص و کمال قدم بگذاریم و نقطه‌ی طلایی میان این دو را در زندگی‌تان پیدا کنیم. فصل چهارم به ما نشان می‌دهد که در کنار تمرینات هرروزه و عامدانه برای یادگیری و پیشرفت در یک زمینه، بازی‌های عامدانه نیز برای خودمان تدارک ببینیم تا امور یکنواخت روزانه را متحول کنیم. فصل پنجم راه‌های رها شدن از بن‌بست را پیش پایمان می‌گذارد. فصل ششم توصیه می‌کند که به خودمان اعتماد داشته باشیم و ایمانمان را حفظ کنیم. فصل هفتم به سطحی کلی‌تر می‌رود و درباره‌ی طراحی مدارسی که بهتر به توانمندی‌های کودکان بپردازند و شکوفایی توانایی‌های آن‌ها را بیشتر مد نظر قرار بدهد، پیشنهاداتی ارائه می‌کند. فصل هشتم کمک می‌کند هوش جمعی اعضای تیممان را بیرون بکشیم و به ظهور بهترین نسخه‌ی همدیگر یاری برسانیم و در نهایت فصل نهم نیز راه‌های شناسایی استعدادهای پنهان از طریق مصاحبه‌های شغلی و پذیرش دانشگاه‌ها را نشان می‌دهد.

کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان را الهام شریف به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی ماه آوا نیز نسخه‌ی صوتی آن را با همکاری و صدای گشتاسب امجدی در اختیار تمامی دوستداران قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب توانمندی‌های پنهان

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز در سال 2023
  • کتاب برگزیده‌ی آمازون به انتخاب ویراستاران

نکوداشت‌های کتاب توانمندی‌های پنهان

  • این اثر درخشان، پیش فرض‌های نادرست موفقیت را از ذهن شما پاک می‌کند. ‌ای کاش به عقب برمی‌گشتم و این کتاب را به خودم هدیه میدادم تا از مسیر بیشتر لذت می‌بردم. (سرنا ویلیامز، قهرمان تنیس)
  • والدین، رهبران و مربیان باید کتاب توانمندی‌های پنهان را بخوانند. نویسنده به شما نشان می‌دهد تصوراتتان درباره‌ی توانایی‌هایتان اشتباه بوده است. (مارک کوبان، سرمایه‌گذار و کارآفرین برتر)
  • کتاب حاضر بهترین اثر آدام گرانت است و منبع الهام قدرتمندی برای پیگیری رویاهای شما خواهد شد. (مالکوم گلدول، روزنامه‌نگار و نویسنده)

کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی موفقیت و خودسازی علاقه دارید و به دنبال راه‌هایی برای رسیدن به موفقیت می‌گردید، این کتاب را در هر فرصتی که می‌توانید گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان: علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر می‌شنویم

وقتی سارا ماریا هاسبون برای نخستین بار نیروی ماورایی خود ر ا کشف کرد، هیچ کس را نمی‌شناخت که در این تواناییی با او مشترک باشد. بعدها به طور اتفاقی با تعدادی غریبه آشنا شد و اینطور بود که کمتر احساس تنهایی کرد. سال 2018 به آنسوی دنیا سفر کرد تا با این آدم‌ها آشنا شود. آن‌ها ظاهرا اشتراکات کمی با هم داشتند. هر کدام از کشوری آمده بودند و شغل متفاوتی داشتند، اما همه به نوعی با رسالتی آمیخته بودند که مانند استعدادشان نامتعارف بود. همانطور که سارا ماریا راه خود را به جامعه‌ی جدیدش باز می‌کرد، در حقیقت به استقبال چالشی جدید می‌رفت. او هر کجا می‌رفت به زبان همانجا خود را یک کارآفرین از کالیفرنیا معرفی می‌کرد. وقتی زمان پاندمی کووید در چین سرگردان بود، در جامعه‌ی ناشنوایان در پکن داوطلب شد و به زبان اشاره‌ای چینی به مردم سلام کرد. ممکن است یک سلام و احوالپرسی ساده به چند زبان دنیا یک تردستی ساده به نظر برسد، اما درک سارا ماریا از همه‌ی آن زبان‌ها بسیار فراتر از جملات ابتدایی بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
59 دقیقه
معرفی کتاب و پیش‌درآمد
49 دقیقه
فصل یکم: بندگان رنج
44 دقیقه
فصل دوم: انسان اسفنجی
62 دقیقه
فصل سوم: نقص‌گرایان
51 دقیقه
فصل چهارم: تبدیل کار کسل‌کننده‌ی روزانه به لذت
61 دقیقه
فصل پنجم: بیرون آمدن از بن‌بست
66 دقیقه
فصل ششم: غلبه بر نیروی جاذبه
60 دقیقه
فصل هفتم: هر کودکی یک نابغه است
58 دقیقه
فصل هشتم: استخراج طلا
64 دقیقه
فصل نهم: الماس‌های تراش‌نخورده
52 دقیقه
فصل دهم: فرصت طلایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توانمندی‌های پنهان: علم دستیابی به دستاوردهای بزرگ‌تر
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان

آزاده شهبازی
۱۴۰۳/۵/۳۱
کتابی بسیار خوب و آموزنده بود بویژه در مورد کار تیمی.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان

برای دریافت کتاب صوتی توانمندی‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.