معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

یک فنجان چای داغ و دلچسب برای خودتان بریزید، هرچه که تابه‌حال یاد گرفته‌اید را دور بریزید و ذهن خود را کاملاً باز کنید. حالا خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن را پخش کنید و همه‌ی تصمیمات زندگی‌تان را مورد بازاندیشی قرار دهید! آدام گرانت در کتاب پیش رو که نامزد جایزه‌ی گودریدز و پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز بوده است از ما می‌خواهد تا با بازنگری در افکار کهنه و قدیمی‌مان به‌سوی آینده‌ای خوش و سعادت‌مند قدم برداریم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

ذهن ما بازیگر چیره‌دستی است که در موقعیت‌های مختلف نقش‌های گوناگونی بازی می‌کند، آن‌چنان باورپذیر که ممکن است تشخیص آن نقش بازی کردن‌ها حتی گاهی برای ما سخت و چالش برانگیز باشد. در چنین وضعیتی است که بهره گرفتن از مطالب کتاب دوباره فکر کن (Think Again: The Power of Knowing What You Don't Know)، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، نوشته‌ی آدام گرانت (Adam Grant) می‌تواند برای ما کمکی باشد تا نحوه‌ی عملکرد ذهنمان را در مورد به چالش کشیدن عقاید و باورهایمان بشناسیم.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

آدام گرنت سطح چالش‌بخشی کتاب خود را تنها بر ابعاد فردی خلاصه نمی‌کند. او در بخش سوم از کتاب پیش رو به بررسی بازاندیشی جمعی می‌پردازد، این‌که ما از چه طریقی می‌توانیم به جامعه‌ای دست پیدا کنیم که افراد آن اجتماع افکار و عقاید خود را مورد بازاندیشی قرار دهند. خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن بر اساس نسخه‌ی چاپی نشر آسمان نیلگون و ترجمه‌ی بهاره مظاهری تهیه شده است. این نسخه‌ی صوتی با صدای دلنشین فریبا فصیحی و با همت نشر صوتی کتابسرای نیک منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

در مجموعه‌ی صد خلاصه‌ی برتر کتاب‌های تأثیرگذار و پرفروش متنوعی به‌صورت خلاصه کتاب صوتی منتشر شده‌اند. در مجموعه کتاب‌های صوتی صد خلاصه‌ی برتر مخاطبین می‌توانند به خلاصه‌ای دقیق و کوتاه از کتاب‌های معروف و پرطرفدار گوش دهند. این‌گونه شنوندگان خلاصه کتاب‌های صوتی می‌توانند چکیده‌ی خوبی از کتاب‌هایی کسب کنند که فرصت مطالعه‌ی کامل آن‌ها را نداشته‌اند. در این مجموعه، خلاصه‌ی صوتی کتاب‌هایی همچون «عادت‌های اتمی»، «غرق در نور»، «خودت باش دختر»، «کیمیاگر»، «اثر مرکب»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» در کنار تعداد زیادی کتاب دیگر ارائه شده‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب دوباره فکر کن

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی خودسازی در ایران
  • بهترین کتاب خودسازی سال به انتخاب نشریه‌ی تایمز
  • بهترین کتاب غیرداستانی واشنگتن‌پست در سال 2021
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز برای بهترین اثر غیرداستانی در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب دوباره فکر کن

  • در دنیایی که پر است از مطمئن بودن‌های خشن و سلطه‌جویانه، آخرین کتاب آدام گرانت یک فرمان روح‌انگیز برای داشتن ذهنی است که نسبت به مسائل جدید باز و فروتن است. مطالعه‌ی این کتاب نه‌تنها مفید و آموزنده، بلکه واجب و حیاتی هم هست. (فایننشال تایمز)
  • قانون شماره یک: تحت هیچ شرایطی کتاب جدید آدام گرانت را از دست ندهید! (مالکوم گلدول)
  • کتاب پیش رو دربردارنده‌ی توصیه‌های زیرکانه‌ای در باب فراموش کردن فرض و گمان‌هایمان تا زمان حال و گشودن ظرفیت ذهنی‌مان به روی حس کنجکاوی و فروتنی است. (واشنگتن پست)

خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان کتاب‌های ژانر خودشناسی و روانشناسی موفقیت می‌توانند با شنیدن این کتاب جذاب با به چالش کشیدن روندهای ذهنی خود، به تغییر باورها و عقاید خود در زندگی بپردازند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن می‌شنویم

گروه مذاکره‌کنندگان متوسط و معمولی بر این باور بودند که قشون‌کشی در برابر طرف مقابلشان در نهایت آن‌ها را خسته می‌کند. حق با آن‌ها بود. تهاجم و رفتار خشونت‌آمیز مذاکره‌کننده‌ی عادی، کاملاً طرف مقابلش را خسته کرده بود. با این حال خسته کردن یک فرد به معنای متقاعد کردن او برای پذیرش مواضع شما نیست. مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای موضوع را درک می‌کردند. بنابراین آن‌ها تمام انرژی خود را صرف یادداشت‌برداری‌های اولیه کردند و تمام نقاط مشترک میان خودشان و طرف مقابلشان را یادداشت کردند. در نتیجه، در ادامه می‌توانند برای رسیدن به توافق از آن‌ها استفاده کنند. تفاوت دوم زمانی خودش را نشان داد که هر دو گروه مشغول بحث درباره‌ی راهکارهای خود برای دست‌یابی به توافقی احتمالی بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
9 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
قسمت 1
21 دقیقه
قسمت 2
21 دقیقه
قسمت 3
16 دقیقه
قسمت 4

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.