معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

از این شاخه به شاخه‌ای دیگر «بپرید»، امیلی واپنیک مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد! خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن یک خواهش صادقانه از ما دارد: اداره‌های سرد و بی‌روحی که پر از کارمندان ناامید است را مجسم کنیم و به این فکر کنیم که آیا دوست داریم به‌جای این‌که بااستعدادهای خود مشغول انجام کاری شویم یکی از این کارمندان این اداره باشیم؟ اگر پاسخ شما هم منفی است، همه‌ی حرف‌های اطرافیان را دور بریزید و سراغ استعدادهای‌تان بروید، همه‌ی‌شان!

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن

اگر شغل‌های متفاوتی را تجربه کرده باشید احتمالاً شنیده‌اید که بقیه در مورد شما حرف‌هایی از این قبیل می‌زنند که همه‌کاره و هیچ‌کاره‌اید، از این شاخه به شاخه‌ی دیگری می‌پرید و ثبات ندارید. کتاب همه چیز بودن (How to Be Everything) نوشته‌ی امیلی واپنیک (Emilie Wapnick) به مخالفتی جدی با این ایده‌ی پذیرفته‌شده از سوی جامعه می‌پردازد که هرکدام از ما به دنیا آمده‌ایم تا به هدف خاصی در این دنیا دست پیدا کنیم و به‌سوی سرنوشتی که از پیش برای‌مان تعیین شده است حرکت کنیم. این شیوه‌ی تفکر که هرکدام از ما تنها یک استعداد و توانایی بالقوه داریم که با پیگیری آن می‌توانیم بهترینِ خودمان شویم برای امیلی واپنیک اصلاً مورد تأیید و پذیرش نیست.

امیلی واپنیک در خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن به ما یاد می‌دهد که چه‌طور به‌جای آن‌که تنها یک تخصص داشته باشیم و بر اساس آن شغل خود را مشخص کنیم و سپس ساعت‌های طولانی را صرف بهترین شدن در آن موقعیت شغلی کنیم، یاد بگیریم که چه‌طور تخصص‌های مختلفی یاد بگیریم، آن‌ها را پیگیری کنیم و بر آن زندگی‌ای بسازیم که حول تمامی علایق و استعدادهای‌مان شکل گرفته است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن

ما یاد خواهیم گرفت که چرا داشتن استعدادهای بسیار و چندپتانسیلی بودن به‌جای آن‌که نقطه‌ی ضعف ما باشد، اتفاقاً نقطه‌ی قوت ماست و چه‌طور می‌توانیم با تکیه بر آن استعدادهای چندگانه به امرار معاش بپردازیم و چه‌طور می‌توانیم انرژی و تمرکز خود را به نحوه‌ای میان پروژه‌های شغلی متفاوتمان متمرکز کنیم که از پیشرفت در هیچ‌کدام از حوزه‌های موازی عقب نمانیم.

خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه‌کاره شوند نوشته‌ی امیلی وپنیک بر اساس نسخه‌ی چاپی نشر آسمان نیلگون و ترجمه‌ی بهاره رستمی تهیه شده است. این نسخه‌ی صوتی با صدای دلنشین فرزانه فائزی و با همت نشر صوتی کتابسرای نیک منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب همه چیز بودن

  • اگر هنوز در این سردرگمی هستید که با زندگی خود چه می‌کنید، کتاب جدید امیلی واپنیک باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به زندگی خودتان داشته باشید. (Bustle)
  • دیگر احساس تنهایی نکنید، کتاب امیلی واپنیک «همه چیز بودن» یک راهنمای مفید و کاربردی است که به شما کمک می‌کند بدون این‌که گمراه شوید مسیر خود را پیدا کنید. (کریس گیبو، نویسنده)
  • کتاب «همه چیز بودن» به شما کمک می‌کند تا همه‌ی مهارت‌ها و استعدادهای خود را پردازش و درک کنید تا ارزش‌ها و استعدادهای درونی‌تان هدر نرود. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به تن بزرگ‌ترین آرزوهای‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید؛ همه‌ی آرزوهای‌تان! (Buzzfeed)

خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کنجکاو و خلاق هستید و فکر نمی‌کنید برای این به دنیا آمده‌اید که تنها به یک هدف مشخص در زندگی‌تان برسید، خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن بهترین گزینه برای شماست. امیلی واپنیک در این کتاب به ما یاد می‌دهد که می‌توانیم به‌صورت هم‌زمان روی انجام دادن چند کار مختلف متمرکز شویم و نصیحت‌های بیهوده‌ی اطرافیانمان را مبنی بر این‌که نباید از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر پرید را کنار بگذاریم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند می‌شنویم

آن‌ها قدرت‎‌های حیرت‌انگیزی دارند. اولین قدرت آن‌ها توانایی ترکیب است. برای بسیاری از افراد چندپتانسیلی بودن، مترادف با متوسط بودن است و در زمینه‌های مختلف زیادی دیده می‌شود. اصطلاح همه‌کاره و هیچ‌کاره بار معنایی تحقیرآمیزی دارد، در واقع به این معنی است که فرد کنجکاوی بسیار زیادی دارد ولی از دانش بی‌بهره است. به همین دلیل باید این جمله را بیان کرد که بهترین نبودن در رده‌ی خود لزوما به معنای متوسط بودن نیست. یک فرد چندپتانسیلی حتی بدون داشتن مدرک ممکن است در زمینه‌ی خاصی دانش کافی داشته باشد و میزان خلاقیت و علاقه‌مندی خود را بیش‌تر کند. حتی نویسنده معتقد است که چندپتانسیلی‌ها دارای قدرت‌های حیرت‌انگیز خاص خود هستند؛ یعنی زمینه‌هایی که در آن‌ها برتری دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
چندپنانسیلی‌ها علائق زیادی دارند
16 دقیقه
چندپتانسیلی‌ها بلند‌نظر هستند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند
نویسنده
مترجمبهاره رستمی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همه چیز بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.