معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال نوشته‌ی رایدر کارول که از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز نیز بوده، اساس کار بولت ژورنالینگ و نحوه‌ی برنامه‌ریزی با این روش را، که از سوی بسیاری از مردم کارآمد و مفید معرفی شده است، به شما یاد می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

همه‌ی ما می‌دانیم که برای نظم دادن به انجام کارها، سامان بخشیدن به افکار و تضمین اینکه همه‌چیز، مطابق میلمان پیش می‌رود، نیاز به برنامه‌ریزی داریم. برای برنامه‌ریزی نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق ابزار و چارچوب‌های خاص انجام می‌پذیرند. اما یکی از معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و البته کاربردی‌ترین روش‌های برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی به سبک بولت ژورنال است که اولین بار رایدر کارول (Ryder Carroll) ایده‌ی آن را مطرح کرد. رایدر کارول بعد از تست این روش در کارهای روزانه‌ی خودش، آن را در اختیار دوستان و نزدیکانش گذاشت تا آن‌ها هم آن را امتحان کنند. بعد از اقبال این روش و موفقیت گسترده‌اش، رایدر کارول آن را در قالب کتابی به نام خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال (The Bullet Journal Method) در اختیار همه گذاشت و از همان روز تابه‌حال، بازخوردهای مثبت زیادی برای این روش ثبت شده است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال مزایای بسیاری دارد؛ از جمله اینکه برای انجام دادنش، تنها به یک دفتر و مداد، و البته مغزتان نیاز خواهید داشت. نیازی به تجهیزات مختلف، اینترنت و یا موبایل و لپتاپ نیست، همه‌ی کارها فقط با نوشتن قالب‌های خاص در دفترتان انجام می‌شود. از دیگر مزایای این روش، این است که می‌توان آن را تقریباً برای هر هدفی مورد استفاده قرار داد. این برنامه کاملاً قابلیت شخصی‌سازی دارد تا به آن چیزی تبدیل شود که شما برای سامان دادن به زندگیتان نیاز دارید. لازم نیست دفترهای از پیش‌طراحی‌شده‌ای بخرید که فضای زیادی را برای اهدافی که مد نظرتان نیست هدر داده‌اند. در بولت ژورنالینگ، دستتان کاملاً باز است تا طبق نیازهای خودتان، دفتر را بخش‌بندی کنید.

شما می‌توانید تمام افکار، برنامه‌ها، هدف‌ها، ایده‌ها، منابع الهام، چک‌لیست‌ها، یادآورها، ردیاب‌ها و هزاران مورد دیگر را در این دفتر یادداشت کنید. در این صورت نه‌تنها چیزی را فراموش نخواهید کرد، بلکه گزارشی مدون از تمام جنبه‌های زندگیتان، در یک دفتر به همراه خود خواهید داشت. طبق گزارش‌هایی که در این دفتر می‌نویسید، می‌توانید دقیقاً متوجه شوید که تا کجا در مسیر اهداف پیش رفته‌اید و برای ادامه‌ی مسیر نیز، چه کارهایی باید انجام شوند.

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال کاری از نشر صوتی کتاب‌سرای نیک و انتشارات آسمان نیلگون است. این کتاب را با ترجمه‌ی بهاره رستمی و گویندگی فرزانه فائزی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های برتر، تأثیرگذار و پرفروشی است که به‌صورت خلاصه کتاب صوتی منتشر شده‌اند تا دسترسی مخاطبان را به مطالب مفید و کاربردیِ آن‌ها ساده‌تر کنند. کتاب‌های این مجموعه، این امکان را برای مخاطبانی که فرصت کافی برای مطالعه‌ی تمامِ مطالب کتاب را در اختیار ندارند فراهم کرده‌اند تا در مدت زمانی کوتاه از محتویات کتاب‌های جالب‌توجه و پرمخاطب آگاه شده و از آن‌ها بهره ببرند. از جمله آثاری که در این مجموعه‌کتاب به انتشار رسیده‌اند می‌توان به خلاصه‌کتاب‌هایی مانند «کفش‌باز»، «حافظه نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

  • روش بولت ژورنال روش کار من را کاملاً تغییر داد و سطح بهره‌وری‌ام بلافاصله بالا رفت. این سیستمی است که احساس می‌کنم برای همیشه از آن استفاده خواهم کرد زیرا با من سازگار است و با سبک زندگی پرمشغله‌ی من تطبیق پیدا می‌کند. (لیلی پبلز)
  • روش بولت ژورنال یکی از ظریف‌ترین و موثرترین سیستم‌های بهره‌وری است که تابه‌حال با آن مواجه شده‌ام. این شیوه نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا سازماندهی بیشتری داشته باشید، بلکه شما را در مسیر تبدیل شدن به یک انسان بهتر هم یاری خواهد داد. (کال نیوپورت)
  • چه یک ژورنال‌نویس حرفه‌ای باشید و چه کسی که همیشه می‌خواسته مزایای ژورنال‌نویسی را کشف کند، روش بولت ژورنال قدرت نوشتن روی کاغذ را ساده می‌کند و بدون شک زندگی شما را به روش‌هایی بیشتر از آنچه تصور می‌کنید متحول خواهد کرد. (هال الرود)

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال روشی برای برنامه‌ریزی موثر جهت سامان‌دادن به کارهایتان هستید، شنیدن این خلاصه‌کتاب می‌تواند نکات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال می‌شنویم

رایدر کارول، پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک تایمز، نویسنده، طراح محصولات دیجیتال و مخترع بولت ژورنال است. کارول این امتیاز را داشته است که با شرکت‌های مشهوری مانند آدیداس، امریکن اکسپرس، سیسکو، آی‌بی‌ام، میسی، و اچ‌پی کار کند. وی همچنین توسط نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، فست کمپانی، بلومبرگ، لایف هکر و مشیبل مطرح شده است. رایدر کارول در وین اتریش متولد و بزرگ شده است. وی تا سن هجده سالگی در آنجا زندگی کرده و سپس برای رفتن به دانشگاه به ایالات متحده مهاجرت کرد. والدین کارول هر دو معلم هستند و پدرش نیز نویسنده شده است. اوایل او دچار اختلال یادگیری بود و مدرسه برایش چالش‌برانگیز بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
8 دقیقه
معرفی روش بولت ژورنال
5 دقیقه
معرفی نویسنده
30 دقیقه
الهام‌بخشی روش بولت ژورنال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
نویسنده
مترجمبهاره رستمی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.