معرفی و دانلود کتاب صوتی درون هر زن

عکس جلد کتاب صوتی درون هر زن
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درون هر زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درون هر زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درون هر زن

کتاب صوتی درون هر زن نوشته‌ی ویکی میلازو، نامه‌ای از یک مربی زندگی برای همه‌ی زنان قدرتمند و امیدواری است که می‌خواهند مسیر زندگیشان را به دست خودشان بسازند و آباد کنند. در این کتاب، با قدرت‌های درونیتان آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چطور از آن‌ها برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری بهره بگیرید. این اثر، کتاب پرفروش وال استریت ژورنال بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی درون هر زن

جمله‌ی معروفی از مارگارت تاچر هست که می‌گوید: «اگر می‌خواهید راجع‌به کاری حرف زده شود، آن را از یک مرد بخواهید. ولی اگر می‌خواهید آن کار انجام شود،‌ آن را از یک زن بخواهید.» همین جمله به خوبی نشان می‌دهد که زنان دنیایی از پتانسیل و توانمندی هستند. طبیعت زن به‌عنوان خالق نسل بشر، در کنار تمام سختی‌هایی که در تمام طول تاریخ از بابت سن‌ستیزی جماعت مردسالار به او تحمیل شده، از او موجودی قدرتمند ساخته که توانایی تاب‌آوری در سخت‌ترین شرایط و انعطاف‌پذیری در برابر مشکلات را دارد. این روحیه در درون تمام زنان وجود دارد، اما بسیاری هنوز آن را کشف نکرده‌اند. از همین رو، ویکی میلازو (Vickie L. Milazzo) در کتاب صوتی درون هر زن (Inside Every Woman: Using the 10 Strengths You Didn't Know You Had to Get the Career and Life You Want Now) آموزش‌هایی ارائه داده که شما را با زن قدرتمند درونتان آشنا کند. لازم به ذکر است که نسخه‌ی فارسی، ترجمه‌ی بخشی از کتاب نام‌برده‌شده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی درون هر زن

فاصله‌ی شما با زندگی و شغل رویاییتان، تنها به اندازه‌ی کشف همین توانمندی‌های درونی است. اگر در حال حاضر در زندگی به نتیجه‌ی مطلوبی نرسیده‌اید و از جایگاه فعلیتان رضایت ندارید، ناامید نشوید. کلید تغییر این وضعیت و حل مشکلات، تنها در دست خودتان است. ویکی میلازو، نویسنده‌ی کتاب صوتی درون هر زن نیز در شرایط مشابهی قرار داشت؛ او در مدرسه شاگرد ممتاز بود و موفق شده بود در رشته‌ی پرستاری مشغول به کار بشود. او امید و اشتیاق فراوانی برای انجام این کار در خود احساس می‌کرد اما درست مدتی پس از شروع به کار در بیمارستان، تمام این شوق و امید فروکش کرد و جایش را به حس خستگی مفرط و تردید داد. او از کمک کردن به دیگران لذت می‌برد اما حس می‌کرد که این شغل مناسب او نیست. تمام همکارانش نیز شور و شوق خود برای کار کردن را از دست داده بودند و بدون میل و علاقه سر کارشان حاضر می‌شدند. او نمی‌خواست آینده‌اش شبیه همکاران باسابقه‌ترش باشد که دیگر هیچ علاقه‌ای به کار خود ندارند و می‌ترسید که کم‌کم این بی‌علاقگی، توانایی او برای کار کردن را نیز از بین ببرد. از همین رو به فکر چاره افتاد و به خود قول داد که برای تغییر وضعیتی که باب میلش نیست لحظه‌ای دست از تلاش برندارد.

ویکی میلازو می‌خواست مشاور حقوقی پرستاران شود؛ این کاری بود که او را از هر نظر خوشحال و راضی می‌کرد. او هم می‌توانست از تجربیاتش در حوزه‌ی کار پرستاری بهره ببرد، هم به دیگران کمک کند و هم زیر فشار کاری شغلی که دل‌خواهش نبود فرسوده نشود. او می‌دانست که برای رسیدن به این رویا باید برنامه‌ای برای خودش دست‌وپا کند و بعد تنها آن برنامه را عملی کند؛ زیرا فرق میان برنده‌ها و بازنده‌ها این است که برنده‌ها از اقدام کردن و شروع به کار نمی‌ترسند، هرچقدر هم که احساس سردرگمی و عدم آمادگی داشته باشند.

ویکی میلازو در کتاب صوتی درون هر زن از رموز رسیدن به چالاکی، تعهد، درک هدف، نبوغ، خطرپذیری، تحمل‌ و تاب‌آوری و... می‌گوید. این کتاب اثری از نشر صوتی رادیو گوشه و انتشارات ابوعطاست. مهسار مشتاق و نینا فراهانی،‌ به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب درون هر زن

  • موفقیت خارق‌العاده‌ای که ویکی میلازو برای خود و دیگران به دست آورده است، شگفت‌انگیز است. مهم نیست اهداف زندگی یا شغلی شما چیست، 10 نقطه‌ی قوتی که او در این کتاب نشان می‌دهد، آن را برای شما محقق می‌کند. (Dayna Steele)
  • ویکی زنی شگفت‌انگیز است که ایده‌ها و رویاهای خود را به یک تجارت موفق تبدیل کرده است. (Bill Rancic)
  • اگر زندگی شما کمتر از حد عالی است و خوشبختی شما کامل نیست، هزینه کنید و این کتاب را بخرید. این کتاب مملو از توصیه‌های خوب، داستان‌های واقعی و خرد زنانه است. (Michelle Nichols)

کتاب صوتی درون هر زن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمام بانوانی که مسیر موفقیت خود را گم کرده‌اند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی درون هر زن می‌شنویم

دنیا همیشه افرادی را همراهی می‌کند که می‌دانند به کجا می‌روند. (میریام ویولا لارسن)

تغییری را که در خود می‌خواهید، ببینید. (ویکی میلازو)

رابطه‌ی میان زنان و شم آنان مانند رابطه‌ی گربه و کنجکاوی است. این باور که زنان بیشتر با راهنمای غریزی درونشان در ارتباط هستند، در همه‌ی فرهنگ‌ها پذیرفته شده. به‌طوری‌که بیشتر افراد بدون نیاز به توضیحات علمی آن را می‌پذیرند. از نظر علمی، اسپلنیوم بزرگتر جسم پینه‌ای مسئول برقراری ارتباط میان نیم‌کره‌های راست و چپ مغز است. برخی از صاحب‌نظران معتقدند این ارتباط، بیشتر زنان را قادر می‌سازد تا در مقایسه با مردان سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند به دو نیم‌کره‌ی مغزشان دسترسی داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
24 دقیقه
پیشگفتار: پنج قول
37 دقیقه
فصل اول: آتش
29 دقیقه
فصل دوم: شناخت و درک هدف
29 دقیقه
فصل سوم: تعهد
25 دقیقه
فصل چهارم: چالاکی
28 دقیقه
فصل پنجم: نبوغ
26 دقیقه
فصل ششم: راستی
30 دقیقه
فصل هفتم: تحمل‌پذیری
29 دقیقه
فصل هشتم: خطرپذیری
12 دقیقه
فصل نهم: تجدید انرژی
9 دقیقه
فصل دهم: همنشینی با زنان موفق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درون هر زن
نویسنده
مترجممهسار مشتاق
راوینینا فراهانی
ناشر چاپیانتشارات ابوعطا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درون هر زن

لیلا م
۱۴۰۳/۶/۲۱
توضیحات خوبی ارائه میدهد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درون هر زن

برای دریافت کتاب صوتی درون هر زن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.