معرفی و دانلود کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

عکس جلد کتاب سین زدی ولی جواب ندادی
قیمت:
۶۱۰۰۰ ۳۰,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی مجموعه شعر کوتاه دیگری از نویسنده‌ی پرفروش کانادایی، آکیرا است که مانند اثر قبلی نویسنده، با محوریت تجربه‌ی عشق و دشواری‌ و مصائب ناشی از آن به نگارش درآمده. این کتاب در قالب چت و مکالمه نگاشته شده و نویسنده با تصور برقراری ارتباط با معشوق خود، احساسات و عواطفش را در قالب مجموعه‌ای از پیام‌های کوتاه گردآورده است.

درباره‌ی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

نامه‌های عاشقانه‌ی هنرمندان، نویسندگان، مجانین و عشاق به معشوقان و همسرانشان، سال‌هاست که مخاطبان و خوانندگان هیجان‌زده و ذوق‌زده را به خود جذب می‌کند. فریدا کالو، بتهوون، زلدا فیتزجرالد، غلامحسین ساعدی و ولادیمیر ناباکوف همه از جمله هنرمندان معروفی هستند که عشق خود را به معشوقشان در قالب‌ نامه‌ ابراز و در تاریخ ماندگار کرده‌اند.

امروز دیگر سال‌هاست کسی نامه‌ای نمی‌نویسد و اثری هم از کاغذهای خیس از اشک و سوخته از عشق نمانده، اما آیا عشق هم با کاغذ به تاریخ پیوسته است؟ شاید بتوان نزدیک‌ترین قالب امروزی به نامه‌های عاشقانه را صفحات چتی دانست که خاطرات روزهای روشن و تاریک ما را در خود به یادگار ثبت می‌کنند. به همین دلیل آکیرا (Akhira) در کتاب سین زدی ولی جواب ندادی (You Left Me On Read) روایت خود از دلشکستگی و برقراری ارتباط با معشوقی سنگدل را در قالب چت و مکالمه نگاشته است.

اگر از دنبال‌کنندگان محتواهای عاشقانه و سرگرم‌کننده در فضای مجازی باشید، ممکن است نام آکیرا به گوشتان خورده باشد. این نویسنده‌ی کانادایی اخیراً به دلیل انتشار مجموعه شعر 365 روز بدون تو (365 days without you) توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده و این بار با کتاب سین زدی ولی جواب ندادی، اثری در همان حال و هوا اما با فرمی تقریباً متفاوت را ارائه داده است.

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی از یک عشق امروزی روایت می‌کند؛ تمام جزئیات کتاب نمایانگر تجربه‌ای بدیع و نوین، و البته بر محور روابط و محیط مجازی است. عنوان و جلد کتاب، تصویرسازی و صفحه‌آرایی، لحن و بیان استفاده شده در متن، قالب و فرم شعرها، و البته احساسات و تجربه‌های روایت شده در کتاب، همگی از تمدن و عشقی سخن می‌گویند که برای نسلی که در فضای مجازی پرورش پیدا کرده‌اند کاملاً ملموس و قابل درک است.

معرفی و دانلود کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی را شاید بتوان بانگ متحد جوانان نسل زدی دانست که اغلبِ محتوای متنی و تصویری خود را به‌صورت روزمره از شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند؛ مرثیه‌ای برای مرگ ادبیات. اگر شما هم از دسته‌ی خوانندگانی هستید که از مطالعه‌ی آثار طولانی خسته می‌شوید، بیشتر اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید، از آثار پرسروصدا و پرحاشیه استقبال می‌کنید و البته اگر تجربه‌ی رابطه‌ی عاشقانه‌ی شکست‌خورده‌ای را در فضای مجازی از سر گذرانده‌اید، شما را به مطالعه‌ی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی دعوت می‌کنیم.

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی در فرم و محتوای خود نسبتاً خلاقانه عمل کرده اما سبک کلی کتاب در واقع چیز بی‌سابقه‌ای نیست. این کتاب را می‌توان نسخه‌ی به‌روزشده و جدیدتری از کتاب‌های میز قهوه یا coffee table books دانست. کتاب‌هایی که برای تزئین و عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، محتوای سنگینی ندارند، برای مخاطب غیرمتخصص و عامی نوشته شده‌اند، از ترندها و مدهای روز پیروی می‌کنند، و به شکلی نگاشته شده‌اند که به‌راحتی قابل مطالعه و مهم‌تر از همه، سرگرم‌کننده باشند. نویسنده‌ی این کتاب نیز با وجود رعایت تمام این موارد در آثار خود، توانسته در شبکه‌های مجازی توجه و ستایش فراوانی را به خود جلب کند.

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی با ترجمه‌ی نهال سهیلی‌فر و چاپ نشر داهی در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

کتاب سین زدی ولی جواب ندادی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مطالعه‌ی دیگر آثار این نویسنده لذت برده‌اید یا می‌خواهید از مطالعه‌ی کتاب شعری ساده، مختصر و امروزی لذت ببرید، مطالعه‌ی کتاب سین زدی ولی جواب ندادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سین زدی ولی جواب ندادی می‌خوانیم

وقتی دیدمت
در نگاه اول عاشقت نشدم.
عشق من بهت
ذره ذره شکل گرفت.
شخصیتت صدات
موهات، چشم‌هات
شوخ طبعیات،
اون جوری که اون طرف رو نگاه می‌کردی
و لبخند می‌زدی
کم کم باعث شد مطمئن بشم
تو دقیقاً کسی هستی که دنبالش بودم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سین زدی ولی جواب ندادی
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپی داهی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-91686-0-8
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۱۰۰۰ ۳۰,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

Fatima N
۱۴۰۳/۶/۲۷
ژورنال نویسیه دیگه چی میشه گفت؟ سبک خاص و متن خاص خودش رو داره و به نظرم خرید پی دی اف این نوع کتابا هم برای طبیعت مفید تره هم اقتصادی تره ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سین زدی ولی جواب ندادی

برای دریافت کتاب سین زدی ولی جواب ندادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.