معرفی و دانلود کتاب 365 روز بدون تو

عکس جلد کتاب 365 روز بدون تو
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 روز بدون تو

کتاب 365 روز بدون تو، اثری شاعرانه درباره‌ی مواجهه با جدایی و دلتنگی است. آکیرا، نویسنده‌ی شاعرپیشه‌ی کتاب، احساسات شخصیِ خود را پس از جدایی از دلدارش، در این کتاب به رشته‌ی تحریر درآورده است. کتاب حاضر، اثری است شاعرانه که روزمرگی‌ها، غم‌ها و مشکلات عاطفی شاعری دل‌شکسته را در آن مطالعه می‌کنید.

درباره‌ی کتاب 365 روز بدون تو

کتاب 365 روز بدون تو (365 Days Without You)، مجموعه‌ شعرهای آکیرا (Akhira)، شاعر و نویسنده‌، را در بر گرفته است. موضوع اصلی شعرهای این کتاب، فقدان و جدایی از دلدار است. شاعرِ این اثر، تجربه‌های شخصی خود از دل‌شکستگی و بی‌مهری یار را در این کتاب با زبانی شاعرانه و خواندنی، بیان کرده است. نام این اثر،‌ بیانگر سبک‌و‌سیاقِ شعرهای آن است. آکیرا پس از اینکه دلدار، دست رد به سینه‌اش می‌زند، دست به دامن شعر می‌شود تا با شعروشاعری، مرهمی برای قلب شکسته‌اش پیدا کند. در نتیجه هر روز، شعری می‌سراید تا جای خالی یار را در قلبش پر کند. به همین دلیل نیز این اثر، 365 روز بدون تو نام دارد.

شعرهای این کتاب، سبکی روزنگارانه دارند. بازتابِ حس‌و‌حال شاعر از فقدان یار در تمامی این شعرها هویدا است. این سبکِ نگارش شعرهای کتاب 365 روز بدون تو، باعث شده تا خواننده با مطالعه‌ی هر شعر از این کتاب، با حس‌و‌حالِ شاعر آشنا شود. هر چقدر که شعرهای بیشتری در این کتاب مطالعه می‌کنید، بیشتر در جریان رویارویی شاعر با فقدانِ دلدار قرار می‌گیرد. شعرهای این اثر با مضمون غم‌ و دلتنگیِ یار آغاز می‌شود. در ادامه‌ی شعرهای این اثر، حس‌و‌حال ناامیدیِ بیشتری بر شاعر غلبه پیدا می‌کند و این شعرها حالتی غم‌انگیز و ناامیدانه به‌ خود می‌گیرد. با مطالعه‌ی شعرهای پایانی این اثر، متوجه می‌شوید که شاعر بر حس ناامیدی غلبه کرده و توانسته غم فقدان یار را به فراموشی بسپارد و زندگی جدیدی را در پیش بگیرد. سبک روایتِ شعرهای این اثر به‌گونه‌ای است که خواننده یاد می‌گیرد چگونه با درد و رنجِ ناشی از فقدانِ یار، کنار بیاید و به زندگی خود ادامه دهد.

معرفی و دانلود کتاب 365 روز بدون تو

کتاب 365 روز بدون تو، شعرهایی ساده و خوش‌فهم دارد. درکِ این شعرها، ساده است و به جان مخاطب می‌نشیند. صهبا خواجه محمودآبادی، مترجم این اثر، منظورِ شاعر از نگارش شعرهای این کتاب را به‌خوبی به زبان فارسی برگردانده است. هر برگ از صفحه‌های این کتاب به یک روز اختصاص دارد. شاعر در این برگ، شعری را برای همان روز سروده است. در سمت چپ هر صفحه، شعرها با زبان اصلی قرار دارند. برگردانِ فارسیِ این شعرها در سمت راست قرار گرفته است. این‌ شیوه‌ی قرارگیری مطالب کتاب، شرایطی سودمند برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی فراهم می‌کند تا در کنار مطالعه‌ی ترجمه‌ی شعر، نیم‌نگاهی مقابله‌ای به متن اصلیِ شعر داشته باشند.

کتاب 365 روز بدون تو را انتشارات شمشاد، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب 365 روز بدون تو برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به شعرهای عاشقانه، مخاطب‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. از آنجایی که شعرهای این کتاب، رویکردی امیدبخش دارند، مطالعه‌ی کتاب حاضر برای طرفداران کتاب‌های انگیزشی و افرادی که به‌تازگی رابطه‌ی آن‌ها پایان یافته نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب 365 روز بدون تو می‌خوانیم

Day 33
I wish I knew what you think when my name is mentioned
روز 33
کاش می‌دونستم که وقتی اسم من می‌آد، به چی فکر می‌کنی.

Day 34
I wonder if you ever talk about missing me to anyone
روز 34
برام سؤاله که آیا راجع‌به دلتنگیت برای من با بقیه صحبت می‌کنی؟

Day 35
Keeping my distance because I know I can't have you
روز 35
فاصله‌م رو حفظ می‌کنم، چون می‌دونم که نمی‌تونم داشته باشمت.

Day 36
I shouldn't be jealous you're not even mine
روز 36
من نمی‌تونم حسودی کنم. تو حتی مال من نیستی.

Day 37
I know I'm going to miss you for the rest of my life
روز 37
می‌دونم که قراره تا آخر عمر دلم برات تنگ بشه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 روز بدون تو
نویسنده
مترجمصهبا خواجه محمودآبادی
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-346-187-3
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 365 روز بدون تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 365 روز بدون تو

برای دریافت کتاب 365 روز بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.