معرفی و دانلود کتاب Dont read poetry: A Collection of Poetry

عکس جلد کتاب Dont read poetry: A Collection of Poetry
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Dont read poetry و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Dont read poetry و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Dont read poetry: A Collection of Poetry

کتاب Dont read poetry مجموعه‌ای از شعر‌های علیرضا رضوی به زبان انگلیسی‌ست. شاعر، این مجموعه را برای کسانی که به‌دنبال روحی از‌دست‌داده‌ می‌گردند یا خود را در خطر این فقدان احساسی می‌بینند سروده است. این اثر که بیش از صد شعر کوتاه و برگزیده‌های شاعر را در بر می‌گیرد به موضوعات گوناگونی مثل عشق، دغدغه‌ها و طبیعت انسانی، و سوالات بنیادی درباره‌ی هستی می‌پردازد.

درباره‌‌ی کتاب Dont read poetry

ادبیات شیرین انگلیسی و اشعار انگلیسی‌زبان همیشه طرفداران و مشتاقان ویژه‌ی خود را دارد. همین‌طور خواندن شعر‌های انگلیسی سروده‌شده توسط شاعر غیر‌انگلیسی‌زبان نیز می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و جذابی برای علاقه‌مندان دنیای شعر باشد. علیرضا رضوی شاعر ایرانی، در کتاب Dont read poetry مجموعه‌ای از بهترین سروده‌های خود را به زبان انگلیسی گردآوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

شعر و ادبیات شاعرانه، زبان مشترک و جهانی انسان‌ها در بازگویی عواطف و احساسات و حتی درد‌ها و دغدغه‌هاست. شعر، در هر فرهنگ و آیینی، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و مخصوص خود را دارد، اما می‌توان گفت یکایک شعر‌های سروده‌شده در دنیا در رویاانگیز بودن و بیان لطیف خیالات انسانی مشترک هستند. اشعار انگلیسی نیز به دلیل قدمت تاریخی و همچنین ظرفیت‌های گسترده این زبان، از سوژه‌های محبوب برای مطالعه‌ی مخاطبان دنیای ادبیات به‌شمار می‌روند. همچنین زبان انگلیسی سال‌هاست که به عنوان زبان رسمی و مشترک میان ملل شناخته می‌شود. ازهمین‌رو، جمعیت شاعرانی که به زبان انگیسی شعر می‌سرایند تنها به افرادی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی‌ست، محدود نمی‌شود. شعرا و ادیبان بسیاری در سراسر دنیا، از قالب زبان انگلیسی برای انعکاس درونیات خود و آفرینش زیبایی‌های کلامی بهره می‌برند. کتاب Dont read poetry نیز یکی از همین نمونه‌های شعر انگلیسی‌زبان به قلم یک شاعر ایرانی‌ست. این مجموعه بیش از صد شعر کوتاه را در خود جای داده که شاعر، آن‌ها را از میان سروده‌های سال‌های اخیر خود برگزیده است. اشعار این مجموعه به موضوع خاصی محدود نمی‌شود؛ آن‌ها حاصل لبریز شدن احساسات شاعر در لحظات گوناگون هستند و به‌طبع، طیف گسترده‌ای از موضوعات را در خود جای می‌دهند. عشق، نفرت، امیال انسانی، پرسش درباره‌ی سرآغاز و پایان جهان هستی و حتی سوال در مورد ماهیت جوامع انسانی، تنها گوشه‌ای از عنوان‌هایی‌ست که لا‌به‌لای صفحات این کتاب به آن برمی‌خوریم.

Dont read poetry در نهایت می‌تواند آینه‌‌ی عواطف و تجربیات انسانی شما خوانندگان باشد؛ حلقه‌ی اتصالی که جهان فکری شاعر را به دنیای انسان‌هایی شبیه به او پیوند می‌زند. این اثر خواندنی همچنین با تلاش‌های انتشارات کهکشان دانش به دست شما علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب Dont read poetry برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به خواندن شعر‌های زبان انگلیسی از مطالعه‌ی این اثر لذت می‌برند. همچنین کتاب حاضر می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای تقویت مهارت درک زبان انگلیسی از طریق خواندن شعر باشد.

در بخشی از کتاب Dont read poetry: A Collection of Poetry می‌خوانیم

I know you feel betrayed by life
I know all the gates seem locked
You’re sinking into a morass of grief
And you doubt that you’ll ever get free
And it kills me that my hands are tied
Every tear you shed scorches my heart
I wish I could just wash them all away with mine
For I would sooner die than watch you cry
Please believe me when I say that this is not the end
Good days are awaiting you beyond the sunset
Your face will bloom again with smiles
And everything, EVERYTHING will be alright

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Dont read poetry: A Collection of Poetry
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانانگلیسی
شابک978-622-7402-82-7
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Dont read poetry

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Dont read poetry

برای دریافت کتاب Dont read poetry و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.