معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

عکس جلد کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت اثر جن گرانمن و آندره سولو، پژوهشی در باب درک جهان افراد حساس یا به اصلاح HSPs است. با آنچه در این کتاب می‌شنویم، یاد می‌گیریم که اگر جزو این دسته از آدم‌ها محسوب می‌شویم چطور از قدرت‌های ناشناخته‌ی خود مطلع و به بالاترین ظرفیت خود دست پیدا کنیم، و اگر هم کسی را در زندگی داریم که حساس تلقی می‌شود،‌ راه‌های تعامل بهتر با او را یاد بگیریم.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

چشمانتان را ببندید و این موقعیت‌ها را تصور کنید: در جمعی نشسته‌اید و چیزی شما را آزار می‌دهد که دیگران متوجه آن نمی‌شوند؛ یک بوی خاص، طعم یک خوراکی، نورهای اطراف یا هر چیز دیگر. در هنگام بحث و جدال با دیگران، هزاران بار این جمله را می‌شنوید که «داری حساسیت زیاد به خرج می‌دهی»، «الکی خودت را حساس کرده‌ای»، «با این حد از حساس شدن فقط خودت را آزار می‌دهی». به نظر می‌رسد شما هرچیزی را در زندگی با شدتی بیشتر از حد معمول برای دیگران حس می‌کنید و این شرایط، هم از بابت تحریک دائم سیستم عصبی و هم از بابت زحمت توضیح این حس ناخوشایند برای دیگران و درک نشدن توسط آن‌ها بسیار انرژی‌بر، خسته‌کننده و همچنین ناراحت‌کننده است. این شرایط برایتان آشناست؟

اگر شما هم چنین حالاتی را تجربه کرده‌اید، جزو افراد حساس یا HSPs به شمار می‌آیید. این حالت، بدین معناست که حساسیت سیستم عصبی مرکزی فرد مورد نظر به محرک‌های فیزیکی، عاطفی یا اجتماعی افزایش یافته یا عمیق‌تر است. این توضیح علمی، ثابت می‌کند که چیزی در این افراد با مابقی مردم متفاوت است که گرچه برخی آن را مایه‌ی دردسر می‌بینند، اما در حقیقت، برای کسانی که ماهیت آن را بدانند و از آن درست بهره ببرند، یک موهبت به حساب می‌آید. جن گرانمن (Jenn Granneman) و آندره سولو (Andre Solo) در کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت (Sensitive: The Power of a Thoughtful Mind in an Overwhelming World) راز و رمز فعال کردن این ابرقدرت را به شما نشان می‌دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

ممکن است تابه‌امروز خودتان از ماهیت وجودی خودتان بی‌اطلاع بوده و از سوی کسانی که خودشان هم چیزی از این حالت نمی‌دانستند، مورد سرزنش واقع شده باشید. خبر خوب این است که کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت به شما قدرت پنهانتان را نشان می‌دهد تا نه تنها در برابر کسانی که شما را «بی‌دلیل» حساس می‌بینند بایستید، بلکه از چیزی که تا پیش از این آن را نقطه ضعف به شمار می‌آوردید بهره بگیرید و به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شود. از سوی دیگر اگر در نزدیکان خود کسی را دارید که اغلب به حساسیت بالا متهم می‌شود، یاد می‌گیرید که چطور با او تعامل داشته باشید و بدون آسیب زدن و شرم دادن، از او حمایت کنید.

افراد حساس با مطالعه‌ی اثر فوق، ارزش‌ها، مهارت‌ها، نقاط قوت و توانایی‌های پنهان در باطنشان را شناسایی می‌کنند و یاد می‌گیرند که چطور از آن‌ها در مسیر پیشرفت خود بهره ببرند. خبر بد این است که جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، برای آدم‌های غیرحساس طراحی شده، ولی خبر خوب این است که مسیر درک و زندگی در قالب یک انسان حساس هنوز ناشناخته است و پتانسیل فراوانی در این افراد وجود دارد که با آدم‌های دیگر متفاوتشان می‌کند.

در کتابی که پیش رویتان قرار دارد، مشخص کردن مرزهای سالم، داشتن ارتباطات معنادار، یادگیری شیوه‌های صحیح مکالمه، کم کردن تعارضات، پذیرش احساسات، روش‌های معقول درخواست کردن، مراقبت از خود در برابر افراد ناآگاه یا خودشیفته، یادگیری روش‌های سالم همدلی و رفتار با مهربانی، تعیین مسیر شغلی و هویت کاری و مواردی از این قبیل، آموزش داده می‌شود که هم برای خود افراد حساس و هم برای اطرافیان آن‌ها در نقش دوست، والدین، همکار، همسر و... مفید به فایده خواهد بود.

کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت کاری از نشر صوتی رمانو و انتشارات بله است. این کتاب را با ترجمه‌ی نیلوفر مرادی و روایت آیلار محمدی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب قدرت پنهان حساسیت

  • این اثری پراهمیت است که دیدگاهمان در رابطه با حساسیت‌های خود یا دیگری را دچار تغییر وتحول می‌کند. (سوزان کین، نویسنده‌ی کتاب تلخ و شیرین)
  • گرانمن و سولو یک راهنمای ضروری را برای مدیریت قدرت پنهان افراد حساس در این دنیا، ارائه می‌کنند. (کال نیوپورت، نویسنده‌ی کتاب مینیمالیسم دیجیتال)
  • مطالعه‌ی کتاب قدرت پنهان حساسیت برای هر کسی که دنیا را با احساسات عمیق، همدلی زیاد و وجدانی آگاه تجربه می‌کند، ضروری است. (الن هندریکسن، نویسنده‌ی کتاب چگونه خودت باشی)
  • این اثر، روایتی جذاب و خواندنی در رابطه با قدرت فوق‌العاده‌ی ویژگی حساسیت را دربردارد و به شما احساس دیده‌شدن می‌دهد. (سردبیران آمازون)

کتاب قدرت پنهان حساسیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از جمله‌ی افراد حساس هستید و یا کسی را با این ویژگی در اطرافیان خود می‌شناسید،‌ شنیدن این کتاب می‌تواند به شما در درک بهتر آن و داشتن تعاملی سازنده‌تر کمک کند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت می‌شنویم

داشتن هدیه‌ای مانند حساسیت همیشه همراه با هزینه‌هایی است. اگر شما یک فرد حساس هستید، هزینه‌ها به همان مغزی برمی‌گردند که به شما این قدرت شگفت انگیز را می‌دهد. همان‌طور که می‌دانیم، چنین مغزی انرژی ذهنی زیادی مصرف می‌کند؛ تقریباً همیشه در حال کار است و به همین دلیل به استراحت مکرر نیاز دارد. بیش از آن، نیاز به فضا و زمان دارد. کمی زمان بیشتر، صبر بیشتر، آرامش و سکوت بیشتر می‌خواهد. اگر این شرایط فراهم شود، هدایای حساسیت در بهترین حالت خود قرار دارند و مغز حساس به سمت نابغه‌وار شدن حرکت می‌کند؛ با پردازش هر بخش از اطلاعات به بهترین شکل ممکن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
25 دقیقه
مقدمه
74 دقیقه
فصل یک
54 دقیقه
فصل دو
61 دقیقه
فصل سه
57 دقیقه
فصل چهار
51 دقیقه
فصل پنج
53 دقیقه
فصل شش
74 دقیقه
فصل هفت
65 دقیقه
فصل هشت
62 دقیقه
فصل نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت
نویسنده،
مترجمنیلوفر مرادی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.