معرفی و دانلود کتاب قدرت پنهان حساسیت

عکس جلد کتاب قدرت پنهان حساسیت
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت پنهان حساسیت

کتاب قدرت پنهان حساسیت، یک کتاب جامع و راهگشا درخصوص مسائل افراد حساس و دنیای درونی آن‌هاست که توسط جن گرانمن و آندره سولو نگاشته و از روایات و تجارب شخصی نویسندگان، پژوهش‌ها و راهبردهای عملی و راهکارهای متعددی تشکیل شده است. با مطالعه‌ی این کتاب، از دیدگاهی علمی، به شناسایی و درک دنیای حساسیت‌های فردی می‌رویم و با پیشنهادات و تمرینات متنوع، از قدرت پنهان در این ویژگی، استفاده می‌کنیم، تا در راستای کشف استعدادها و تعالی آن‌ها، گام برداریم.

درباره‌ی کتاب قدرت پنهان حساسیت

تابه‌حال چندبار پیش آمده که به شما بگویند حساسیت زیادی به خرج می‌دهی؟ یا شاید از دیگران شنیده باشید که با دلسوزی به شما می‌گویند با این حساسیت‌ها خودت را آزار می‌دهی‌؛ حتی ممکن است حساسیت شما را بی‌ارزش دانسته و گفته باشند، حساس هستی و زیادی شلوغش می‌کنی! اگر تابه‌حال این جملات یا مشابه‌اش را شنیده‌اید، احساساتی نظیر همدلی شدید، توجه بسیار به جزئیات و متاثرشدن از اتفاقات و صحبت‌های پیرامونی را تجربه کرده‌اید، خواندن کتاب قدرت پنهان حساسیت (Sensitive: The Power of a Thoughtful Mind in an Overwhelming World) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب در سال 2023 به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های آمازون به انتخاب سردبیران معرفی شده است.

معرفی و دانلود کتاب قدرت پنهان حساسیت

جن گرانمن (Jenn Granneman) و آندره سولو (Andre Sólo)، به شما کمک می‌کنند تا اگر در دسته افراد حساس (HSPs) هستید، بهتر خود را بشناسید، چالش‌های روزمره‌ی خود را در مواجهه با دنیای بیرونی مدیریت و تبدیل به فرصت کرده و پیشرفت را تجربه کنید؛ یا اگر با افرادی که حساسیت‌های متعددی دارند، ارتباط دارید، مهارت‌های ارتباطی خود را با چنین افرادی بهبوده بخشیده و تعاملاتتان را تقویت کنید.

آن‌ها در این کتاب، هدایت‌کننده خواننده در مسیر شناخت دنیای درونی افراد حساس، ارزش‌ها، مهارت‌ها، نقاط قوت و توانایی‌های پنهان در باطن آنان، هستند و با رویکردی مثبت‌نگرانه، دیدگاه رایج درخصوص افراد حساس یا نکوهش‌های حساسیت‌های فردی را، تغییر داده و به مخاطب نشان می‌دهند که می‌توان از این ویژگی به‌خصوص، استفاده‌های مناسبی کرد و آن را دستاویز پیشرفت، توسعه‌ی فردی، تقویت خودباوری و ارتقای مهارت‌های ارتباطی، قرار داد. جن گرانمن و آندره سولو در کتاب قدرت پنهان حساسیت، تصورات اشتباه درخصوص افراد حساس را نشان می‌دهند و با بینش تخصصی خود، تجربه‌هایتان را تحول بخشیده و به شما قدرتی را اعطاء می‌کنند که با به‌کارگیریِ موهبتی که در اختیار دارید در مسیر تغییر ابعاد زندگیتان در مسیرهای شغلی یا روابط، گام بردارید.

نویسندگان در این کتاب، راهنمایی عملی و قابل درک و با بیان روشن برای بهبود تجربه‌ی زیست در دنیایی که صرفا برای افراد غیرحساس طراحی شده، ارائه می‌دهند و به ارتباط میان باطن پیچیده‌ی افراد حساس با خلاقیت، اشاره می‌کنند. تعیین مرزهای سالم، معنادار کردن ارتباطات، یادگیری شیوه‌های مکالمه، کاهش تعارضات، پذیرش احساسات، روش‌های بهتر درخواست کردن، مراقبت از خود در برابر افراد سمی یا خودشیفته، یادگیری شیوه‌های سالم همدلی و گذر به مهربانی، مسیر شغلی و هویت کاری و مواردی از این قبیل، در این کتاب مطرح و آموزش داده شده. آن‌ها هم‌چنین والدینی را که فرزند حساس دارند یا افرادی را که با کودکان حساس در ارتباط هستند، فراموش نکرده‌اند. در این راستا به بررسی اشتباهات رایج در برخورد با آن‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های شخصیتی چنین کودکانی و راهکارهای درست ارتباط‌گیری، مدیریت و پرورش فرزندان و کودکان حساس، پرداخته‌اند. نویسندگان این کتاب، هردو با تجربه و فعال در حوزه‌ی روان‌شناختی هستند و کتاب‌ها و مقالات پژوهشی متعددی را در این خصوص به چاپ رسانده‌اند.

کتاب قدرت پنهان حساسیت را نیلوفر مرادی ترجمه کرده و به کوشش نشر بله به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب قدرت پنهان حساسیت

  • این کتابی مهم است که طرز فکرمان در خصوص حساسیت‌های خود یا دیگری را دچار تحول می‌کند. (سوزان کین، نویسنده‌ی کتاب تلخ و شیرین)
  • گرانمن و سولو یک نمونه‌ی حیاتی را برای مدیریت قدرت پنهان افراد حساس در دنیای پرهیاهو، ارائه می‌کنند. (کال نیوپورت، نویسنده‌ی کتاب مینیمالیسم دیجیتال)
  • مطالعه‌ی کتاب قدرت پنهان حساسیت برای هر فردی که این دنیا را با احساسات عمیق، همدلی بالا و وجدان کامل تجربه می‌کند، ضروری است. (الن هندریکسن، نویسنده‌ی کتاب چگونه خودت باشی)
  • این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی درخصوص قدرت فوق‌العاده‌ی یک ویژگی را دربردارد و به شما احساس دیده‌شدن می‌دهد. (سردبیران آمازون)

کتاب قدرت پنهان حساسیت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افراد حساس (HSPs)، اطرافیان آن‌ها و تمامی کسانی که به کشف دنیای درونی افراد حساس علاقه‌مند هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب قدرت پنهان حساسیت می‌خوانیم

در بحث گسترده‌ای که بین عوامل طبیعت (ژنتیک) و تربیت (محیط) وجود دارد، پاسخ رایج این است: «هر دو تأثیر دارند.» اما این موضوع به‌خصوص در مورد افراد حساس بیش از هرکس دیگری درست است؛ زیرا ساختار ژنتیکی آن‌ها باعث می‌شود که نسبت به محیط واکنش‌پذیرتر باشند. جالب است که دانشمندان توانسته‌اند درصد دقیقی برای این تقسیم قائل شوند؛ تقریباً 47 درصد از حساسیت شما به ژن‌هایتان بستگی دارد و 53 درصد باقی‌مانده از تأثیرات محیطی ناشی می‌شود. (این نتیجه از مطالعه پلوئس روی جفت‌های دوقلویی که ژن‌های مشابهی داشتند؛ اما در حساسیت امتیازات متفاوتی کسب کرده بودند، به دست آمده است.) در نتیجه، عواملی مانند خانواده، مدرسه و جامعه می‌توانند در افزایش حساسیت شما نقش داشته باشند و این عوامل ممکن است نسبت به دیگر ویژگی‌ها مهم‌تر باشند.

به‌خصوص، محققان معتقدند که تجربیات ما در چند سال اول زندگی بسیار مهم است، اگرچه هنوز نمی‌دانند دقیقاً کدام تجربیات موجب می‌شوند که ما حساس‌تر یا کم‌تر حساس شویم. پلوئس در یک مصاحبه به ما گفت: «این یکی از سؤالات مهمی است که هنوز نیاز به بررسی بیشتر دارد.»

یک مطالعه اخیر در آمریکا توسط زی لی و همکارانش انجام شد که به بررسی تغییرات سطح حساسیت کودکان در طول یک سال پرداخته است. در این آزمایش که در یک فضای شبیه به یک اتاق پذیرایی طراحی شده بود، کودکان مشغول حل معما، بازی کردن و در برخی موارد، انتظار برای خوردن خوراکی‌هایی بودند که به آن‌ها گفته شده بود باید صبر کنند تا بخورند. تیم تحقیق به دنبال شناسایی نشانه‌های حساسیتی مانند خلاقیت، تفکر عمیق و پشتکار در انجام فعالیت‌های چالش‌برانگیز بودند. محققان حتی آزمایش‌های غیرمعمولی انجام دادند تا واکنش کودکان را بررسی کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: حساسیت؛ نقطه ضعف یا نیروی ویژه؟
فصل 2: تقویت حساسیت
فصل 3: پنج هدیه حساسیت
فصل 4: زیادی، بلندی، سریعی
فصل 5: درد همدلی
فصل 6: عشقی با تمام وجود
فصل 7: پرورش نسلی حساس
فصل 8: بیش از یک حقوق و دستمزد
فصل 9: انقلاب افراد حساس
سپاسگزاری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت پنهان حساسیت
نویسنده،
مترجمنیلوفر مرادی
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-91273-0-8
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت پنهان حساسیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت پنهان حساسیت

برای دریافت کتاب قدرت پنهان حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.