معرفی و دانلود کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

عکس جلد کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

آیا راه متفاوتی برای ارتباط با جهان و زندگی وجود دارد؟ کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب نوشته‌ی کاترین می شما را به سفری دعوت می‌کند تا حس ذاتی شگفتی و هیبت خود را دوباره بیدار کنید. گفتنی‌ست این اثر یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌‌‍‌تایمز به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

کاترین می (Katharyn A May) در کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب (Enchantment) داستان‌هایی از مبارزات خود با کار، خانواده و پیامدهای آن را با خوانندگان به‌اشتراک می‌گذارد. او خواص ترمیمیِ جهان طبیعی را بررسی می‌کند. در میان عناصر زمین، آب، آتش، و هوا حرکت کرده و آثار آرام جادو را در آن‌ها شناسایی می‌کند. نویسنده با تلفیق غزل و داستان‌سرایی ما را به‌سوی تجربه‌های انسانی جدید هدایت می‌کند تا حس کنجکاوی و لطافت را در آغوش بگیریم.

معرفی و دانلود کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

کاترین می یک نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی است که به‌خاطر کتاب خاطرات ترکیبی خود یعنی زمستان: قدرت استراحت و عقب‌نشینی در زمانه‌ی سخت شهرت دارد. او در کتاب زیبایی به بررسی قدرت دگرگون‌کننده‌ی طبیعت می‌پردازد و از خوانندگان دعوت می‌کند تا به زیبایی‌ها و شگفتی‌های کوچک اطراف خود توجه کنند؛ زیبایی‌هایی مثل خش‌خش برگ‌ها، تغییر فصل‌ها و بازی نور روی آب. این لحظات روزمره جادوی آرامی را در خود جای می‌دهند که می‌توانند ذهن مضطرب‌مان را آرام کنند. کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب ما را تشویق می‌کند که سرعت زندگی خود را کم کنیم و از لحظات مسحورکننده‌ی زندگی لذت ببریم. کاترین می معتقد است که در این دنیای پرسرعت، ما اغلب زیبایی‌های ساده را نادیده می‌گیریم. او به ما یادآوری می‌کند که مکث کنیم، نفس بکشیم و قدر چیزهای معمولی را بدانیم.

کتاب زیبایی ما را به کنجکاوی تشویق می‌کند و در تلاش است تا از خود سؤال بپرسیم، کاوش کنیم و به‌دنبال شگفتی باشیم؛ خواه تماشای ستارگان باشد یا مشاهده‌ی حیات وحش و شگفت‌زده شدن از یک تار عنکبوت! آغوشی که می‌تواند در دوستی و روابط انسانی هم عادی نباشد. کاترین می بر اهمیت ارتباط با دیگران تأکید می‌کند و از طریق تجربیات مشترک، داستان‌سرایی و همدلی پیوندهایی را ایجاد می‌کند که زندگی به سوی اتفاقات را تغییر می‌دهد. او معتقد است که حتی در زمان‌های چالش‌برانگیز، می‌توانیم در ارتباط انسانی آرامش پیدا کنیم.

وقتی کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب را می‌خوانیم، به فصل‌های طبیعت هم نگاه تازه‌ای پیدا می‌کنیم. کاترین می با الهام از کارهای قبلی خود مانند زمستان، ماهیت چرخه‌ایِ زندگی را مورد بحث قرار می‌دهد. او معتقد است درست همان‌طور که فصل‌ها تغییر می‌کنند، احساسات و شرایط ما نیز دچار نوسان و تغییر می‌شوند. پذیرفتن این ریتم‌های طبیعی این امکان را به ما می‌دهد که درون خود، معنا و انعطاف‌پذیریِ خوبی پیدا کنیم.

کتاب زیبایی یک کتاب راهنما با دستورالعمل‌های گام‌به‌گام نیست. بلکه دعوتی است برای کشف شگفتی و یافتن جادو در زندگی روزمره. کاترین می این کتاب را برای آشتی دادن افراد با زیبایی‌هایی که فراموش کرده‌اند نوشته است و می‌خواهد راهی را به خواننده نشان دهد که حتی با وجود مشکلات و تغییرات جامعه، احساس آرامش خود را حفظ کند. پرسش اساسی کتاب این است: آیا ممکن است راهی برای همه‌ی ما وجود داشته باشد که با کنجکاوی و مهربانی در زندگی حرکت کنیم و نسبت به جادوی ظریف اطراف حساس باشیم؟!

کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب نوشته‌ی کاترین می در ایران توسط مهدیه راشدی‌فر به فارسی ترجمه شده است و انتشارا ت بله آن را به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ملی
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و ساندی تایمز
  • کتاب پرفروش ملی
  • اثر منتخب Book Marks

نکوداشت‌های کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

  • اثر پیشِ رو دعوتی است برای کشف دوباره‌ی خود و رسیدن به احساس شگفتی. (نیویورک تایمز)
  • کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب الهام‌بخش هر کسی است که به‌دنبال فراتر رفتن از امور روزمره و ورود به قلمروی جادوی زندگی است. (الیزابت مور)
  • خط‌به‌خط این کتاب را بررسی کرده‌ام و همه را به خواندنش دعوت می‌کنم. (ریچل مارتین)
  • یک معلم برای تک‌تک افرادی که می‌خواهند به طبیعت خود نزدیک شوند. (گلنون دویل)
  • کتاب زیبایی یک هدیه‌ی نورانی و پر از حقیقت در این دنیای تاریک است. (آن لاموت)

کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که به‌دنبال بینش‌هایی در مورد واقعیت‌های عاطفی و معنوی در طول دوره‌های چالش‌برانگیز زندگی هستند.

در بخشی از کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب می‌خوانیم

روز شنبه‌ای در دیرهنگام عصر، کنار دریا که موج‌های آن چون فرشی مواج در زیر پا گسترده شده‌اند، تنهایی خود را حس می‌کنم. حوله‌ام را باز می‌کنم و آن را به صورتی که توسط باد برده نشود، با سنگ سنگینی محکم می‌کنم. این کار برایم لذت‌بخش است، چون نشانه‌ای از جسارت و شجاعت من است. با پاهای برهنه بر روی سنگ‌ریزه‌ها قدم می‌زنم و حتی وقتی در آب‌های کم‌عمق نزدیک به لغزیدن هستم، خنده‌ام می‌گیرد.

در دریایی که مواج است، بهترین کار ماندن نزدیک به ساحل است، جایی که می‌توان روند امواج را تا حدودی پیش‌بینی کرد. این درس را تابستان گذشته آموختم، زمانی که در روزی پر از امواج، خیلی دورتر از ساحل شنا کردم و خود را بی‌کنترل میان امواج یافتم، درحالی‌که در امتداد ساحل به جریان افتاده بودم. برای بازگشت به ساحل تلاش زیادی کردم و وقتی بالاخره موفق به برگشت شدم، مجبور شدم مسافت طولانی را با لباس شنای خیسم تا جایی که وسایلم را گذاشته بودم پیاده بروم، که انگار کیلومترها به درازا کشیده شد. در میانه راه، مردی به من نزدیک شد.

او گفت: «تو را آنجا دیدم. به نظر رسید که در تقلا هستی.»

من با کمی تندی پاسخ دادم: «من خوبم. من همیشه اینجا شنا می‌کنم.»

اما حقیقت این بود که خوب نبودم. از ترس و سرما می‌لرزیدم و پاهایم از فشار بازگشت به ساحل درد می‌کرد. عصبانیتم از این بود که او متوجه حالم شده بود. دلم می‌خواست او را سرزنش کنم که فکر کرده بود من در مشکل هستم و به کسی خبر نداده، اما در عین حال خوشحال بودم که او این کار را نکرده بود. آنچه در آن روز آموختم، نه ترک شنا در وزش بادهای شدید بود و نه دوری از اشتباهاتم در برابر نظرات مردانی که کنار ساحل نشسته و به تماشا می‌پرداختند. حالا که بار دیگر در بادهای سرکش تنها قرار گرفته‌ام، به درون آب قدم می‌گذارم و از تلاطم و نوسانات آن لذت می‌برم.

فهرست مطالب کتاب

زمین
اخیر
سنگ
هیروفانی
کفش‌هایتان را بیرون بگذارید
آب
درس نگرفتن
جزر و مد
زیارت
انجمن
آتش
شبی که ستارگان به زمین افتادند
سوزاندن کتاب‌ها
بازی عمیق
شعله‌ها
هوا
در پرواز
افتخارات
نگهداری
بذرِ همه‌ آنچه وجود دارد
پی‌نوشت
اتر
قدردانی‌ها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب
نویسنده
مترجممهدیه راشدی فر
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-622-90225-7-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

برای دریافت کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.