معرفی و دانلود کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

عکس جلد کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب نوشته‌ی کاترین می، راهنمایی برای پیوند دوباره با طبیعت و یافتن شادی از محل برقراری ارتباط با اصل و ریشه‌ی انسان است. نویسنده در این کتاب، راهکارهایی برای مراقبت کردن و تزریق شادی به کودک درونتان پیشنهاد می‌کند. لازم به ذکر است که این اثر، عنوان پرفروش ساندی تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

بچه که بودیم تمام دنیا برایمان تازگی داشت. عادت کرده بودیم که از دیدن هر چیز کوچک و بی‌اهمیتی،‌ مثل ردپای یک کلاغ روی برف، صدای آواز خواندن پرنده‌ها در صبح، دیدن یک قاصدک در میان بوته‌های روییده در باغچه و هر چیز دیگری جوری به وجد بیاییم که گویی شگفت‌انگیزترین کشف جهان را کرده‌ایم. این رفتارها غیرواقعی و تصنعی نبودند؛ ما در این جهان تازه‌وارد بودیم و تمام جزئیات آن برایمان شگفت‌انگیز می‌نمود. می‌توان این را با اطمینان گفت که همه‌ی ما در آن سال‌ها خوشحال‌تر بودیم و تجربه‌ای واقعی‌تر از زنده بودن و زندگی را لمس کردیم. اما چه شد که از این حال و حالت فاصله گرفتیم؟

کاترین می (Katherine May) در کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب (Enchantment: Awakening Wonder in an Anxious Age) به سراغ همین موضوع رفته و تلاش کرده تا دوباره آن حس شادابی کودکانه را به ما باز گرداند. درست است که در طی سال‌هایی که بر روی این کره‌ی خاکی زندگی کردیم چیزهایی یاد گرفتیم و تجربیاتی به دست آوردیم و همین تجربه‌ها باعث شدند تا خیال کنیم دیگر همه‌چیز این دنیا را می‌شناسیم و دیگر چیزی باعث شگفتیمان نخواهد شد،‌ ولی واقعیت این است که ما هنوز هم در این دنیا یک تازه‌واردیم و تا آخر عمرمان نیز،‌ آن‌قدری از زندگی یاد نمی‌گیریم که دیگر چیزی در این دنیا شگفت‌زده‌مان نکند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

پیوند دوباره با طبیعت همان چیزی است که در این برهه به آن نیاز داریم. اینکه از قالب خشک و خشن یک بزرگسالِ همه‌چیزدان بیرون بیاییم و اجازه دهیم تا روح کودکانه‌مان دوباره خودش را در میان تمام چیزهای ساده، ولی شگفت‌انگیز محیط اطرافش غرق کند و از شادی لبریز شود. کلید تمام مشکلات این روزهای ما همین است؛ اگر مدت زیادی است که احساس خستگی می‌کنید،‌ اگر استرس و اضطراب دست از سرتان برنمی‌دارند و در کشاکش روزمره‌های پرسرعت، حتی لحظه‌ای را برای نفس کشیدن پیدا نمی‌کنید، باید دوباره به اصلتان رجوع کنید و کودک درونتان را آزاد بگذارید تا دنیا را از نو کشف کند.

زندگی در بطن خود هیچ راز شگفت‌انگیز و معنای عمیقی ندارد که برای پیدا کردنش دست‌وپا بزنیم. شاید اصلاً معنای حقیقی زندگی در دل همین پوچی نهفته باشد،‌ اینکه بدون خیالی آشفته و دغدغه‌مند، ساعتی را تنها به تماشای زیبایی طبیعت بنشینیم و از این فکر که موجودی مهم هستیم و سنگینی بار دنیا بر شانه‌هایمان قرار داده شده بیرون بیاییم. کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب به شما کمک می‌کند تا در این راه،‌ آگاهانه‌تر پیش بروید و از تردیدها و افکار منفی دور بمانید.

کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب کاری از نشر صوتی رمانو و انتشارات بله است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهدیه راشدی‌فر و گویندگی مبینا چیت‌سازان می‌شنوید.

افتخارات کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛
  • اثر پرفروش ساندی تایمز؛
  • کتاب منتخب ویراستاران آمازون؛
  • اثر پرفروش ملی.

نکوداشت‌های کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

  • توصیفات جذاب کاترین می از دنیای طبیعی به زیبایی همان لحظه‌هایی است که او در جستجوی آن است. این کتاب را بخوانید و خودتان را دوباره پیدا کنید. (Stylist)
  • کتابی زندگی‌بخش... کتابی که عاشقانه نوشته شده است و ما را تشویق می کند تا در توجه به لحظات کوچک جادویی و یادآوری برای در آغوش گرفتن زیبایی‌های طبیعت، بسیار دقیق‌تر باشیم. (i news)
  • این کتاب شما را تشویق می‌کند که هر روز سرعت خود را کم کنید، به اطراف نگاه کنید و طعم زندگی را بچشید. (Independent)
  • خواندن کتاب زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب روح شما را درمان می‌کند. (Nigella Lawson)
  • این کتاب یادآوری است برای همه‌ی ما که از چیزهای سطحی نگذریم و چیزهای ساده را جدی بگیریم. مانیفستی زیبا برای بهره‌ بردن از چیزهای خارق‌العاده. ( Fearne Cotton)
  • یک شادی کامل... این کتاب متفکرانه، صبورانه و زیبا نوشته شده است. این کتابی است که روح شما در حال حاضر به آن نیاز دارد. ( Cariad Lloyd)

کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال پیدا کردن خودتان و البته پیدا کردن آرامش در هیاهوی زندگی شلوغ امروزی هستید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب می‌شنویم

طبق گزارش نیویورک ایونینگ پست،‌ به نظر می‌رسید که آسمان گویی در حال بارش آتش بود، بر فراز ایالت‌های شرقی آمریکا. ستاره‌های دنباله‌دار به تعداد زیادی می‌باریدند، به گونه‌ای که تمام گنبد آسمان در حال حرکت با آن‌ها به نظر می‌رسید. گویا سیارات و صور فلکی از جای خود در حال سقوط بودند. در دوران پیش از روشنایی برق، کسانی که شب‌ها بیدار بودند به تماشای شهاب‌هایی که از آسمان عبور می‌کردند عادت داشتند، اما این شهاب‌باران متفاوت بود. آسمان تیره ناگهان پر از جرقه‌هایی شد هزاران‌تایی، که همچون خطوط نقره‌ای دنده‌هایی از یک چتر آسمانی را ترسیم می‌کردند. هیچ‌کس پیش‌تر چنین تصویر روشنی از آسمان ندیده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
104 دقیقه
زمین؛ اخیر
108 دقیقه
آب؛ درس نگرفتن
86 دقیقه
آتش؛ شبی که ستارگان به زمین افتادند
82 دقیقه
هوا؛ در پرواز
28 دقیقه
پی‌نوشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب
نویسنده
مترجممهدیه راشدی فر
راویمبینا چیت سازان
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب

برای دریافت کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.