معرفی و دانلود کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

عکس جلد کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۳۵,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

اگر طرفردار رمان‌هایی مثل «کتاب‌خانه نیمه‌شب» هستید، کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید اثر پرفروش و تحسین‌شده‌ی هوانگ بوروم را از دست ندهید. این کتاب را می‌توان برشی از زندگی تلقی کرد؛ رمانی زیبا، خواندنی، صمیمی و دل‌نشین که شما را با شخصیت‌ها و جهان خود همراه می‌کند. این رمان داستان شخصیتی را دنبال می‌کند که ناگهان از زندگی و تمام دستاوردهایش دست می‌کشد و مسیر جدیدی را دنبال می‌کند؛ مسیر رویاهای دیرینه و شخصی‌اش.

درباره‌ی کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

شخصیت اصلی داستان یونگ‌جو نام دارد. زنی که احتمالاً تمام مسیرها و موقعیت‌های یک زندگی معمولی را طی کرده است. به مدرسه رفته، تحصیلاتش را سپری کرده، با مردی آشنا و مزدوج شده، شغلی یافته و استقلال مالی پیدا کرده. اما تمام این موارد چیزهایی هستند که جامعه از یک فرد انتظار دارد؛ پس خواسته‌ها، آرزوها و رویاهای شخصی یونگ‌جو چه می‌شود؟ او در یکی از روزهای عادی که به‌نظر می‌رسد قرار است همان کارهای تکراری را انجام دهد، برای همیشه زندگی‌اش عوض می‌شود. یونگ‌جو به‌سوی رویاها و آرزوهایش حرکت می‌کند؛ مسیری پرماجرا و در عین حال لذت‌بخش.

یونگ‌جو زندگی گذشته‌ و شغلش را ترک می‌کند و افق تازه‌ای را پی می‌گیرد. در راستای تحقق این رویا، در یکی از محله‌های سئول، یک کتاب‌فروشی باز می‌کند و در دنیای کتاب‌ها غرق می‌شود. خیلی زود، کتاب‌فروشی یونگ‌جو از مشتری‌های همیشگی پر می‌شود. همه نوع آدمی به آنجا می‌آیند: از باریستای کافه تا نویسنده‌ای که در یونگ‌جو چیزی زیبا یافته. تمام این افراد در یک چیز باهم اشتراک دارند: زندگی گذشته‌ی آن‌ها سرشار از ناکامی و شکست است. به مرور، کتاب‌فروشی یونگ‌جو به مکانی ویژه تبدیل می‌شود، فضایی برای شخصیت‌های شکست‌خورده اما سرشار از رویا که بتوانند به بهترین شکل زندگی خود را از نو آغاز کنند.

معرفی و دانلود کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید (Welcome to the Hyunam-dong Bookshop) اثری در باب پذیرش است. پذیرش این واقعیت که ممکن است در طول زندگی در مسیرهای اشتباهی قدم گذاشته باشیم، اما مهم آن است که پس از درک موقعیت‌های گذشته به سمت افقی تازه و درست حرکت کنیم. هوانگ بوروم (Hwang Bo-reum) با بهره بردن از یک نثر صمیمی و روایتی گرم و خواندنی، میان شخصیت اصلی و مخاطبان یک نوع حس هم‌دلی عمیق ایجاد می‌کند. یک پیوند حسی که مسبب فروش خیره‌کننده و محبوبیت بسیار زیاد کتاب تابه‌امروز در کره‌ی‌جنوبی و سراسر جهان شده است. در واقع می‌توان گفت این رمان لذت‌بخش که الهام‌بخش بسیاری از مخاطبان بوده، بر آن است تا با روایت یک داستان از زیست روزمرگی، در باب اهمیت زمان بگوید و این واقعیت که خوشبختی ما به مشاغلی که برای زندگی خود انتخاب کرده‌ایم، بازمی‌گردد. کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید از پیام‌ها و نگاه زیبایی برخوردار است: برای تغییر هیچوقت دیر نیست؛ برای یافتن زیبایی و خوشبختی در زندگی تنها کافی‌ست جسور باشیم و از ساختار از پیش تعریف‌شده‌ای که برای آینده‌ی خود انتخاب کرده‌ بودیم، گذر کنیم. حرکت به‌سوی آنچه در ما اشتیاق ایجاد می‌کند، باید هدف و مقصود هر فردیتی باشد.

اما لذت اصلی خواندن این کتاب برای مخاطبان را می‌توان در مورد دیگری جست‌وجو کرد. باید گفت دلیل اصلی محبوبیت این کتاب برای علاقه‌مندان کتاب و رمان، به نگاه نویسنده نسبت به خود امر کتاب خواندن و اهمیت آن بازمی‌گردد. در واقع، این کتاب که داستان آن در یک کتاب‌فروشی می‌گذرد، برگرفته و متأثر از زیبایی اغواگر و خاص خود کتاب‌ها است. اینکه وقتی زندگی‌مان را با کتاب‌ها لبریز و زمان خود را با ورق زدن رمان‌ها سپری می‌کنیم، به یک آرامش والا دست می‌یابیم؛ آرامشی که ما را رهسپار خوشبختیِ غایی خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید نوشته‌ی هوانگ بوروم توسط مژگان رنجبر ترجمه شده و انتشارات کتاب‌ کوله پشتی آن را منتشر کرده است.

افتخارات کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

  • حضور در لیست کتاب‌های پرفروش USA TODAY؛
  • حضور در لیست پرفروش‌های National Indie؛
  • کتاب منتخب Indie Next؛
  • مورد انتظارترین کتاب Debutiful؛
  • بهترین کتاب ماه به انتخاب Powell.

نکوداشت‌های کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

  • این کتاب به شما می‌گوید که یافتن حس رضایتِ روزانه یک شغل جدی محسوب می‌شود... هوانگ بوروم به شما یادآور می‌شود که چگونه بی‌آنکه کار کردن را از زندگی خود حذف کنید، از آن لذت ببرید. (The Atlantic)
  • کتابی مملو از شور زندگی و شخصیت‌های جذب‌کننده. روایت این کتاب وجوهی از فرهنگ کره را به ما نشان می‌دهد. پیام رمان به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید که درمورد احساس خوشبختی و اجتناب از مشاغلی است که زمانتان را هدر می‌دهند، تجربه‌ی لذت‌بخشی را رقم می‌زند. (BookPage)
  • با خواندن این کتاب احساس می‌کنم که کتاب‌فروشی مورد علاقه‌ام را پیدا کرده‌ام. (The Minneapolis Star-Tribune)
  • خواندن رمان به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید مانند تجربه‌ی یک مکالمه‌ی روان و پرمغز است. من عاشق این کتاب هستم. شخصیت‌ها و داستان آن باعث می‌شوند تا احساس والایی نسبت به زندگی را تجربه کنید. از آن دسته کتاب‌هایی است که هربار سراغ آن بروید، هیجان و ظرافت را احساس خواهید کرد. (Fresh Fiction)
  • این کتاب که همین الان در کشور کره‌‌ی جنوبی یک رمان پرفروش محسوب می‌شود، قصد دارد پرسش‌های بزرگی در باب زندگی و پربار بودن آن مطرح کند. داستانی عالی در زمینه‌ی قدرت کتاب‌ و کتاب‌خوانی. (Booklist)

کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دوست‌داران داستان‌ها و رمان‌های آسیایی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید می‌خوانیم

یونگجو همچنان نصفه‌نیمه به حرف‌هایشان گوش می‌داد و افکاری را که در چند روز گذشته روی کاغذ آورده بود مرتب می‌کرد. در این فکر بود که «کتاب‌فروشی جایگاه خود را پیدا کند به چه معناست». وقتی چیزی به ذهنش نرسید، کاری را انجام داد که همیشه هنگام نوشتن می‌کرد، دنبال تعریفِ «پیدا کردن جایگاه» گشت که این عبارت‌ها آمد: در مکانی جاگیر شدن؛ یافتن ثبات در زندگی. ثبات در زندگی. فکر کرد درسته، کتاب‌فروشی برای داشتن ثبات باید نون خودش رو دربیاره. اما از ایده برابری ثبات با پول نقدِ خشک و سرد نفرت داشت. اگر شیوه فکر کردنش را کمی تغییر می‌داد چه؟ برای یافتن ثبات، ابتدا باید به مشتری‌های بیشتری دست یافت.

یاد ساکنان محله افتاد. بااینکه چندین مشتری همیشگی‌اش جزو همین ساکنان بودند، وقتی کتاب‌فروشی افتتاح شد بیشترشان فقط از روی کنجکاوی وارد آن جا شده بودند. حتی شنیده بود افراد زیادی شکایت دارند که دائماً کتاب خواندن کار سختی است. تازه بعد از اداره کتاب‌فروشی‌اش بود که پی برد بازگشت مردم به عادت مطالعه کار خیلی دشواری است؛ به‌خصوص آن‌هایی که مدتی طولانی چیزی نخوانده‌اند. گفتن اینکه «کتاب‌ها برایتان عالی هستند، باید مطالعه کنید» ذره‌ای کمک‌کننده نبود. در عوض، یونگجو می‌خواست کتاب‌فروشی را در قالب یک فضا به آن‌ها نزدیک‌تر کند. دلش می‌خواست فضای بیشتری را برای افراد بیشتری فراهم کند.

حالا که تصمیمش را گرفته بود، فوری‌ باید فضای کنار کافه را که انبار خرت‌وپرت بود تخلیه می‌کرد. یونگجو و مینجون در خلال انجام وظایف همیشگی‌شان، چیزهای به‌دردنخور را ذره‌ذره تخلیه کردند. به وسایلی که هنوز قابل‌استفاده بودند در جای دیگری از کتاب‌فروشی زندگی تازه دادند. نام محوطه تازه‌تخلیه‌شده را «اتاق باشگاه کتاب‌خوانی» گذاشتند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
چه عاملی باعث خوب بودن کتاب‌فروشی می‌شود؟
تمام کردن گریه هیچ اشکالی ندارد
قهوه روز چیست؟
داستان‌های کسانی که گذاشتند و رفتند
لطفاً کتاب خوبی به من پیشنهاد کنید
زمانی برای سکوت، زمانی برای گفت‌وگو
گفت‌وگو درباره کتاب‌ها به میزبانی کتاب‌فروش
قهوه و بزها
دکمه‌های بدون سوراخ‌
مشتری‌های همیشگی
اهدای قلاب‌بافی‌های رایگان
هرازگاه، انسانی خوب
همه کتاب‌ها برابرند
همسازی و ناسازی
چقدر به نوشته‌هایتان شباهت دارید؟
جمله بد صدای خوب را تضعیف می‌کند
عصر یکشنبه‌ای آرام
افتضاح به نظر می‌رسی. چی شده؟
کار را چگونه می‌بینیم
پیدا کردن جایگاه خود
دلم می‌خواست بگویم نه
احساس پذیرفته‌ شدن
توانایی مهار کردن خشم
سمینارهای نوشتن آغاز می‌شوند
هوایت را خواهم داشت
باشگاه کتاب‌خوانی مادران
آیا می‌توانم از کتاب‌فروشی گذران زندگی کنم؟
دوشنبه باریستا «داریم»
برای کمک به تو به آن نگاهی می‌اندازم
با صداقت و درستکاری
تمرکز روی قهوه هنگام درست کردن آن
مردی که به جست‌وجوی یونگجو آمد چه کسی بود؟
رها کردن گذشته
انگار همه‌چیز روبه‌راه بود
بیا یکدیگر را دوست بداریم
زندگی میان انسان‌های خوب
آزمایش احساسات
جایی که به شخص بهتری تبدیلم می‌کند
بیا در برلین یکدیگر را ببینیم
چه چیزی کتاب‌فروشی را زنده نگه می‌دارد؟
یادداشت نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید
نویسنده
مترجممژگان رنجبر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-600-461-656-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ ۳۵,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

فاطمه حکیمی
۱۴۰۳/۴/۱۶
یه جاهایی ترجمه قاطی و در هم برهم بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید

برای دریافت کتاب به کتاب فروشی هیونام - دنگ خوش آمدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.